پرسش و پاسخ Tech Matters: کدام دو هدفون مناسب این دوشنبه سایبری هستند؟

خبر

دوشنبه سایبری است و مردمی در سراسر کانادا و شمال شرقی انتاریو در حال بارگیری سبدهای خرید مجازی خود هستند.

بسیاری از آنها احتمالاً بهترین معاملات هدفون را جستجو می کنند و انتخاب های کافی باعث چرخش سر و گوش شما می شود. پس چگونه تصمیم می گیرید؟

آرون لانگیل ، استاد علوم کامپیوتر در دانشگاه لورنتیان است مسائل فنی سی بی سی سودبری مقالهنویس. او تصمیم گرفت برای کمک به کسانی که ممکن است در پی هدفون های جدید باشند ، تحقیقاتی انجام دهد. او با صبح CBC شمال صبح روز دوشنبه میزبان مارکوس شوابه است.

این مکالمه است که برای شفافیت و مدت زمان طولانی ویرایش شده است.

کیفیت صدا چقدر برای تجربه بازی مهم است؟

من فکر می کنم واقعاً مهم است. بسیاری از گیمرها برای اطمینان از اینکه تجربه خود را به حداکثر رسانده اند ، روی تجهیزات شنود با کیفیت بالا – هدفون و موارد دیگر – سرمایه گذاری می کنند ، زیرا شما نه تنها می خواهید این تصاویر بصورت شما بیایند ، بلکه می خواهید در صدایی زیبا احاطه شده و غوطه ور شوند. همراه آن می رود.

بنابراین ، وقتی صحبت از گوش دادن به صدا می شود ، از چه چیزی استفاده می کنید؟

اوه پسر. تعداد انگشت شماری از موارد بسته به آنچه گوش می دهم یا جایی که در آن هستم بستگی دارد. من در واقع الان هدفون روشن دارم. در حال حاضر من هدفون های حذف کننده نویز Bose خود را دارم ، اما مجموعه ای از AirPod در کنار خود دارم که هنگام ورزش از آنها استفاده می کنم.

AirPods ، این روزها گرم است. آنها در طرح بزرگ صوتی کجا قرار می گیرند؟

“من واقعاً در مورد آنها تردید داشتم ، راستش را بخواهید ، فقط چند ماه است که مال خود را دارم. من آنها را به خوبی در همه گیر گرفتم ، زیرا به نوعی شریک زندگی من به من گفت که چیز کوچکتری در گوش های من داشته باش ، بنابراین من آنها کاملا خوب هستند ، اپل به خاطر محصولات با کیفیت مناسب بسیار مشهور است. آنها کار خوبی انجام می دهند ، صدا تقریباً به چیزی نزدیک می شود که از گوش شما عبور کند و لغو سر و صدا بسیار خوب است. بنابراین من ” می گویند آنها بسیار مناسب و معقول هستند. ”

“من معتقدم که اپل تحقیقات زیادی در مورد محصولات خود انجام داده است ، آنها همچنین تلاش زیادی می کنند تا مطمئن شوند محصولات قابل اعتماد هستند و به طور یکپارچه با محصولات دیگر خود مانند iPhone یا شاید Mac شما ارتباط برقرار می کنند. تحقیق و توسعه که در مورد آنها انجام می شود. و سپس من فکر می کنم که شما برای یک محصول برتر کمی بیشتر هزینه می کنید ، می دانید ، برای نام تجاری و چیزهایی از این قبیل. بنابراین من فکر می کنم این دو چیز است.

AirPod های دست کشیده وجود دارد که کمتر از نصف قیمت آنها است. آیا آنها خوب هستند؟

سوال خوبی است ، من تجربه زیادی با آنها ندارم. من به طور کلی تجربه زیادی در مورد هدفون های ارزان تر به طور کلی دارم ، آنهایی که شما با 20 دلار ، 30 دلار در فروشگاه انتخاب می کنید … شما معمولاً متوجه می شوید که کابل ها عمر زیادی ندارند بنابراین اگر هدفون های سیمی باشند ، می دانید ، دو تا کابل خم می شود و دیگر کار نمی کند. شاید آنها از آداپتور جدا شوند یا بعداً کمی صدای هیس یا پاپ بگیرند. بنابراین مسلماً چیزی در مورد کیفیت اجزای سازنده باید گفته شود و به نوعی مراقب باشید که درک خود را از اینکه غالباً مبلغی را که می پردازید بدست آورید.

خوب، [Dr. Dre’s] Beats نام مهم دیگری در هدفون است که گران است ، خوب است یا دوباره ، آیا این در مورد نام تجاری است؟

من تجربه شخصی زیادی با Beats ندارم اما کمی در مورد آنها حفاری کردم و متوجه شدم که در بسیاری از مکان ها ، در بسیاری از شرایط ، آنها کاملاً بررسی می شوند. من فکر می کنم آنها محصول دیگری هستند که ترکیبی از کیفیت مناسب و خوب هستند اما همچنین با یک نام تجاری پشت سر آنها قرار دارد زیرا شما Beats را در بسیاری از نمایش های تلویزیونی ، در بسیاری از فیلم ها می بینید. آنها به نوعی گوش به زنگ هستند ، در کنار آن آرم واقعاً قوی دارند. بنابراین ، مانند هدفون های اپل ، فکر می کنم محصول خوبی دریافت می کنید و همچنین فکر می کنم که برای نامی که با آنها همراه است ، هزینه می کنید.

و Bose ، آنهایی که دریافت کرده اید ، آنها در حال حذف صدا هستند. چگونه کار می کند و آیا این مهم است؟

آیا لازم است؟ این به شرایط بستگی دارد. هدفون های حذف کننده نویز در واقع به منظور خلاص شدن از نوع کم صدا و یکنواخت بودن در هواپیما و مواردی از این قبیل ساخته شده اند. بنابراین ، اولین هدفون حذف کننده نویز از طرف Bose بود و آنها هنگام طراحی بنیانگذار Bose طراحی شده بودند و نمی توانستند موسیقی او را از طریق هواپیمای بدون سرنشین موتور هواپیما بشنوند. بنابراین اساساً کاری که هدفون های حذف کننده نویز انجام می دهند این است که آنها در واقع میکروفون روی خود دارند. بنابراین آنها یک میکروفون-هدفون ترکیبی هستند و به سر و صدایی که در اطراف شما اتفاق می افتد گوش می دهند و آنچه انجام می دهند این است که در واقع معکوس می شوند یا از موج صوتی که از میکروفون به هدفون وارد می شود کپی متفاوتی ایجاد می کنند و آن را در آنچه شما قرار می دهید دارم گوش میدم آنچه دریافت می کنید چیزی است که به آن تداخل غیر ساختاری گفته می شود و اساساً تمام آن سر و صدای پس زمینه را لغو می کند.

آیا آنها لازم هستند؟ من فکر نمی کنم ، نه برای استفاده روزمره ، اما مطمئناً وقتی در محیطی باشید که سر و صدای مداوم داشته باشید ، خوب است.

مردم قبل از خرید هدفون جدید چه نکاتی را باید در نظر بگیرند؟

احتمالاً بالای هر چک لیست باید بودجه شما باشد. به دنبال بررسی ها باشید ، اگر تجربه خاصی با نام تجاری خاص ندارید ، این بررسی ها را بخوانید زیرا افراد تمایل دارند در مواردی مانند کیفیت صدا و سپس نوع کار در بودجه شما و آن بررسی ها ، پیش قدم باشند. و احتمالاً یک سری هدفون بسیار خوب پیدا خواهید کرد.

صبح شمال7:04Tech Matters – هدفون

از Airpods تا Beats … آرون لانگیل ، ستون نویس مقاله ما در Tech Matters ، گوش شما را با همه آنچه در صورت جستجوی هدفون بدانید ، پوشانده است. 7:04

داستان های بیشتر از CBC سودبری