پسری در ویندزور، یک معما را به نقطه ای در زنبور املای ملی در نزدیکی واشنگتن دی سی تبدیل می کند.

خبر

آیزاک بروگان می گوید که اغلب کلماتی را که در املای زنبورها در یک دستش با انگشتش می نویسد.

دانش‌آموز کلاس پنجم در آکادمی مسیحی ماراناتا در ویندزور، اوایل بهار امسال از این تکنیک برای برنده شدن یک زنبور املایی منطقه‌ای استفاده کرد.

کلمه برنده “معمای” بود.

بروگان 11 ساله در ماه مارس از 24 دانش آموز ابتدایی دیگر دوام آورد.

این باعث شد که او در «زنبور املای ملی Scripps» که هفته آینده در بندر ملی، Md. برگزار می‌شود، جایی در خارج از واشنگتن دی سی داشته باشد.

تماشا | Nav Nanwa از CBC قهرمان 11 ساله املای منطقه ای را مورد آزمایش قرار می دهد.

Nav Nanwa از CBC قهرمان منطقه ای املای زنبور عسل را در معرض آزمایش قرار می دهد

مادرش پالت می گوید که خانواده اش به فداکاری ایزاک به املای خود افتخار می کنند و او امیدوار است که این کار همچنان به ثمر بنشیند.

او می گوید که آیزاک از سن بسیار پایین شروع به خواندن کرد و او به خواندن زیاد ادامه می دهد.

پالت گفت: “او فقط کلمات را دوست دارد. او دوست دارد وقت خود را صرف خواندن کند.” او عاشق ساختن کلمات است.

“او در حال یادگیری ریشه ها، پیشوندها و پسوندها و معنای آنهاست. و اینگونه است که او قادر به ساختن یک کلمه است. بنابراین برای او به نوعی مانند یک پازل است.”

صبح ویندزور8:46املا بی

اسحاق با او صحبت کرد صبح ویندزور میزبان Nav Nanwa درباره رقابت هفته آینده و آنچه او را به آنجا رساند. اسحاق نیز در سه کلمه مورد سوال قرار گرفت – حسادت، وفادار و وینیگرت – همه آنها را سریع و درست نوشت.

بخشی از گفتگوی آنها را در ادامه می خوانید.

فکر می کردید که املا در ویندزور چقدر سخت است؟

من خیلی مطالعه کردم و کلمات را به یاد آوردم. اما فقط همین یک کلمه وجود دارد، “تجارت”، من مطمئن نبودم … اما خوشبختانه، خدا به من کمک کرد. و او به من انتخاب درستی داد.

افرادی که در spelling bee بودند متوجه شدند که شما یک تکنیک بسیار ویژه برای نگه داشتن شما در هنگام املای کلمات دارید. با دستات چیکار میکنی؟

وقتی کلمه را املا می‌کردم، اگر فقط می‌خواستم ردیابی کنم چون نمی‌خواهم مسیر را گم کنم، فقط آن را روی دستم می‌نوشتم – نامه را می‌نویسم و ​​سپس می‌گویم. فقط برای من راحت تر است که مطمئن شوم.

اکثر املای زنبورهای محلی در تمام مدت آرام بودند. اما، ایزاک، شنیدم که تو دست هایت را بلند می کنی و به آسمان اشاره می کنی – واقعاً وارد آن می شوی. به نظر شما چه چیزی در املا بیشتر سرگرم کننده است؟

فقط صدای زنگ را نشنیده اید و می دانید که یک کلمه را درست متوجه شده اید. نمی دانم، این یک جورهایی شبیه یک نمایش استعدادیابی است. این فقط نوعی هیجان در املای یک کلمه برای یک مسابقه است.

روزی یکی دو ساعت مطالعه می کنم.– ایزاک بروگان

چقدر برای زنبور املای ملی تمرین کرده اید؟

من یک برنامه دارم به نام SpellPundit. و گاهی که به کتابخانه می رویم، یک آهنگ لو-فای می گذارم و شروع به مطالعه می کنم. فقط کلمه را به من نشان می دهد و کلمات را به لیست ها تقسیم می کند تا بتوانم از آن عبور کنم و سپس به لیست بعدی بروم و غیره.

من یک برنامه روی گوشی مامانم هم دارم و اسمش ورد کلاب است. این توسط Script Spelling Bee ساخته شده است، بنابراین من فقط می توانم کلماتی را که در لیست هایی که برای زنبور منطقه ای به من داده شده است مرور کنم. روزی یکی دو ساعت مطالعه می کنم.

آیزاک بروگان و مادرش پالت می گویند که هر دو از اتفاقاتی که در هفته آینده در Scripps National Spelling Bee در نزدیکی واشنگتن دی سی می آید هیجان زده هستند.
آیزاک بروگان و مادرش پالت می گویند که هر دو از اتفاقاتی که در هفته آینده در Scripps National Spelling Bee در نزدیکی واشنگتن دی سی می آید هیجان زده هستند. (Nav Nanwa/CBC)

با رقابت بیشتر منتظر چه چیزی هستید؟

من مشتاقانه منتظر املای کلماتم هستم.

من همچنین مشتاقانه منتظر هستم که احتمالاً چند دوست و شاید یک یا دو دوست قلمی پیدا کنم و با افراد جدیدی ملاقات کنم.

بازی های Scrabble در خانواده Brogan چقدر رقابتی هستند؟

در مورد تنها دلایلی که من برنده نمی شوم به خاطر پدر و مادرم است، زیرا وقت خوابیدن است یا چیز دیگری.

وقتی صحبت از حضور در آن صحنه می شود، فکر می کنید چه حسی برای شما خواهد داشت؟

احتمالاً شبیه زنبور منطقه ای خواهد بود، اما من چند ویدیو از زنبور ملی دیده ام و صحنه واقعاً جالب به نظر می رسد.

و سپس گوینده کلمات، او یک سال برنده شد و دیدن برخی از برندگان جالب خواهد بود زیرا بسیاری از برندگان به آنجا می روند.