پس از آزمایشات مثبت COVID-19 ، جایگاه های پرستاری در بیمارستان منطقه ای ویندزور متوقف شدند

خبر

پس از آزمایش مثبت چهار دانشجوی پرستاری دانشگاه ویندزور و یک دانشجوی پرستاری کالج سنت کلیر ، بیمارستان منطقه ای ویندزور تعلیق دانشجویان پرستاری را به حالت تعلیق درآورد.

تمام مکان های درمانی بالینی در طبقه هایی که دانشجویان مشغول کار بودند نیز تا اطلاع ثانوی در وقفه هستند – به استثنای مکان های بالینی دانشکده پزشکی Schulich.

اریکا ویتاله ، مدیر پیشگیری و کنترل عفونت در WRH گفت: “من امیدوارم که این فقط 5 دانش آموز تحت تأثیر قرار بگیرند ، اما شما صادقانه می دانید که هرگز نمی دانید.”

براساس بیمارستان ، هیچ یک از دانشجویان از زمان حضور در بیمارستان به ویروس مبتلا نشده اند و در واحدهای زیر کار می کردند:

  • واحدهای 7 غربی و 6 شرقی در پردیس Ouellette در تاریخ 3 نوامبر و 6 نوامبر
  • واحد 8 شمالی در پردیس متروپولیتن در 3 نوامبر
  • واحد 6 شمالی در پردیس متروپولیتن در تاریخ 2 نوامبر.

ویتاله گفت که جایگزینی دانش آموزان آنها را یک روز در هفته در WRH انجام می دهد. وی افزود دانشجویان در این شیفت ها تجهیزات محافظ شخصی به تن داشتند و معمولاً فقط یک تا دو بیمار را در هر شیفت می بینند.

گزینه های جایگزین برای دانشجویان

واسم حبش ، معاون دانشگاه در کالج سنت کلیر ، گفت که دانش آموز آلوده در دانشکده خود روز چهارشنبه دچار علائمی شد ، روز پنجشنبه امتحان داد و سپس شنبه که آزمایش آنها مثبت شد با دانشکده پرستاری تماس گرفت.

علی رغم علائم ، دانشجو روز جمعه در آزمایشگاه دانشگاه حاضر شد.

حبش گفت که او فکر می کند بیمارستان منطقه ای ویندزور در تعلیق اعزام دانش آموزان تماس درستی برقرار کرده است.

“مهم است که اطمینان حاصل کنیم که ما از بیماران بیمارستان محافظت می کنیم ، و از کارکنان آنها ، کارکنان ما محافظت می کنیم ، و ما برای دانشجویان از دست رفته بالینی وقت خواهیم گذاشت. [placement] طی دو هفته آینده ، “او گفت.

حبش گفت که او تخمین می زند که این حرکت بین 100 تا 120 دانشجو در کالج وی طی دو هفته تحت تأثیر قرار گیرد و در عین حال آنها حالت های جایگزین یادگیری را فراهم می کنند.

وی گفت: “کاری که ما با آن دانش آموزان انجام خواهیم داد این است که آنها ورود خواهند کرد و ما در آزمایشگاه با آنها کار خواهیم کرد تا مطمئن شویم که آنها مهارتهایی را که ممکن است لازم داشته باشند به دست می آورند.” “ما نتایج را در پایان ترم بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که آیا آنها به زمان اضافی برای بالینی نیاز دارند یا خیر ، و ما این کار را با بیمارستان ترتیب خواهیم داد.”

ویتاله ، از بیمارستان منطقه ای ویندزور ، گفت این وضعیت نشان می دهد که کارکنان بهداشت و دانش آموزان باید احتیاط بیشتری داشته باشند.

وی گفت: “همه ما به دلیلی به مراقبت های بهداشتی روی آورده ایم و معمولاً این امر به نفع بیشتر است.” “بعضی اوقات ما باید فداکاری کنیم ، بنابراین گاهی اوقات ما نمی توانیم آن مهمانی را برگزار کنیم ، ما نمی توانیم آن مهمانی را برگزار کنیم ، ما نباید با هم باشیم.”

“ما باید این فداکاری ها را انجام دهیم زیرا ما در اینجا هستیم تا از بیماران خود مراقبت کنیم.”

این بیمارستان با بیان اینکه اقدامات دیگری را برای ایمن نگه داشتن بیماران انجام می دهد ، اظهار داشت: این بیمارستان تمام رفت و آمد بیماران را از طبقه هایی كه دانشجویان در آن بودند متوقف كرده است ، به استثنای بیماران ترخیص شده از بیمارستان. این آزمایش همچنین آزمایش 28 نفر را که با دانشجویان آلوده ارتباط مستقیم داشته اند ، توصیه کرده و متعهد شده است که آزمایشاتی را برای هر کسی که فکر می کند با او در تماس بوده است ، فراهم کند.