پلیس لندن پس از گزارش حمله، جستجوی چند ساعته برکه های وست مینستر را لغو کرد

خبر

لندن

پلیس لندن پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر کشیده شدن یک زن به جنگل توسط دو مرد، به طور کامل منطقه استخرهای وست مینستر را اسکن می کند.

پلیس روز دوشنبه ساعت ها به جستجوی زمین و آب پرداخت

رزمناوها و افسران پلیس لندن در وست مینستر پاندز
افسران پلیس در 8 مه 2023 پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر کشاندن یک زن جوان به جنگل توسط دو مرد، در حال بررسی منطقه وست مینستر پاندز هستند. (Isha Bhargava/CBC)

پلیس لندن به این نتیجه رسیده است که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد یک زن پس از ساعت ها جستجو در استخرهای وست مینستر در روز دوشنبه به داخل جنگل کشیده شده است.

حدود ساعت 11:40 صبح همان روز، مأموران به تماس یکی از شهروندان پاسخ دادند که گفت زنی را دیدند که توسط دو مرد ناشناس به داخل پارک طبیعی در خیابان ساوتدیل شرقی کشیده شد.

جستجوی زمین و آب در طی چند ساعت انجام شد و پلیس گفت که به نظر می رسد زنگ خطر اشتباه بوده است. در بیانیه ای که درست قبل از ساعت 8 شب منتشر شد، پلیس گفت در صورت ارائه اطلاعات جدید به جستجو ادامه خواهد داد.

پلیس گفت: “جستجو و تحقیقات اولیه کامل است و هیچ مدرکی که نشان دهد حادثه ای همانطور که در ابتدا توضیح داده شده است، کشف نشده است.”

پلیس گفت در حال حاضر هیچ تهدیدی برای امنیت عمومی وجود ندارد و افزود که آنها همچنان از مردم برای اطلاعات مربوط به این پرونده درخواست می کنند.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|