پلیس ویندزور تا روز شنبه افسران بیشتری را در مرکز شهر مستقر می کند

خبر

پلیس ویندزور طی سه روز آینده افسران بیشتری را در مرکز شهر مستقر خواهد کرد تا در پی حمله خشونت آمیز در مرکز شهر در آخر هفته، “ارتقای امنیت عمومی و کاهش وقوع جرم و جنایت” انجام شود.

پلیس روز چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد که افسران یونیفرم از روز پنجشنبه با دوچرخه و پیاده روی در مرکز حضور خواهند داشت و تا روز شنبه ادامه خواهند داشت.

A. Supt گفت: “ما نگرانی های صاحبان مشاغل، ساکنان و حامیان جامعه در مرکز شهر را شنیده ایم.” کارل دگراف از خدمات گشت. ما امیدواریم با تقویت گفتگو و اعتماد باز، راهبردهای مشترکی را تحریک کنیم که به مسائلی که برای مردمی که در آن منطقه زندگی و کار می‌کنند اهمیت دارد، بپردازیم.»

این کمپین توسط اعضای گشت مرکز شهر پلیس ویندزور انجام می‌شود که واحد پلیس مشکل‌مدار، خدمات اجتماعی، دانشجویان، تیم‌های پرستار-پلیس و تیم‌های واکنش سریع بحران سیار به آن‌ها ملحق می‌شوند.

پلیس گفت که تیم ها بر مشارکت دادن صاحبان مشاغل و ساکنان در مرکز شهر تمرکز خواهند کرد، در حالی که اختلالات عمومی را کاهش می دهند و روابط قوی تر با جامعه مرکز شهر را تقویت می کنند.

پلیس گفت که خدمات پلیس ویندزور می‌گوید اطلاعات به‌دست‌آمده در طول کمپین سه روزه، بینشی را برای «تصمیم‌گیری آینده و تخصیص منابع» برای منطقه ارائه می‌کند.

این اعلامیه پس از آنچه پلیس آن را یک حمله “بسیار شریرانه” در این منطقه در آخر هفته خواند که یک مرد را در وضعیت وخیمی برجای گذاشت، منتشر شد. پلیس به دنبال چهار مظنون در رابطه با این حمله است که حوالی ساعت 3 بامداد شنبه در خیابان Pelissier و خیابان دانشگاه رخ داد.

پلیس فیلمی گرافیکی از کوبیدن قربانی به زمین منتشر کرد.