پلیس ویندزور در حال بررسی آتش سوزی در واحد ذخیره سازی U-Haul به عنوان آتش سوزی است

خبر

ویندزور

پلیس ویندزور روز جمعه اعلام کرد آتش سوزی در یک انبار خود در ویندزور جنوبی مشکوک تلقی شده است.

پلیس ویندزور در حال بررسی چهار آتش سوزی اخیر به عنوان آتش سوزی احتمالی است.

اسکرین شات از ویدئویی که دود از ساختمان را نشان می دهد.
پلیس ویندزور در حال بررسی آتش سوزی در یک مرکز ذخیره سازی U-Haul در خیابان واکر در روز پنجشنبه، 26 می 2023 به عنوان مشکوک است. (ماریا فوربیس-لینی/فیسبوک)

پلیس ویندزور روز جمعه اعلام کرد آتش سوزی در یک انبار خود در ویندزور جنوبی مشکوک تلقی شده است.

آتش سوزی در خود انبار U-Haul در جاده واکر حوالی ساعت 8 شب پنجشنبه شب گزارش شد که پلیس و خدمه آتش نشانی پاسخ دادند. آتش نشانان ویندزور گزارش دادند که آتش کمی قبل از ساعت 9 شب خاموش شد

پلیس گفت که هیچ آسیبی گزارش نشده است.

پلیس ویندزور گفت که بازرسان آتش سوزی بعدازظهر جمعه مشخص کردند که آتش از یک انبار شروع شده و به واحدهای مجاور سرایت کرده است.

از هر کس در منطقه خواسته می شود تا برای هر گونه شواهد احتمالی، تصاویر دوربین های نظارتی یا داشبورد خود را از اطراف و کمی قبل از ساعت 8 بعد از ظهر پنجشنبه بررسی کند.

آتش سوزی جاده واکر دومین آتش سوزی ادعایی در آن روز بود. پلیس ویندزور همچنین به دنبال مظنون مربوط به آتش سوزی آپارتمان در بلوک 300 خیابان گلنگاری بعد از ظهر پنجشنبه است. این آپارتمان در زمان آتش سوزی خالی از سکنه بود.

آتش سوزی خانه هفته گذشته در خیابان آسکین که باعث شد یک خانواده شش نفره جایی برای رفتن نداشته باشند نیز مانند آتش سوزی دیگری در خیابان هال 8 می به عنوان آتش سوزی در حال بررسی است.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|