پلیس ویندزور در پاسخ به نگرانی‌های ایمنی مرکز شهر اقدام می‌کند

خبر

یک تاجر ویندزور می‌گوید که او روز پنجشنبه با پلیس تماس گرفت و مردی را به دلیل آسیب مالی و تهدید با چکش به پلیس رساند.

من از سال 1978 در مرکز شهر بودم و این بدترین اتفاق است [I] کامیل هلو، که می‌گوید قربانی سرقت‌ها و سرقت‌های دو پارکینگی که در مرکز شهر دارد، می‌گوید.

مأموران در آن روز در این مورد دستگیر شدند، اولین روز از سه روز گشت زنی تشدید شده توسط پلیس در مرکز شهر در پاسخ به نگرانی در مورد جرم و جنایت و ایمنی.

کارل دگراف، سرپرست ناظر، خدمات گشت زنی در یک بیانیه رسانه ای گفت: “ما نگرانی های صاحبان مشاغل، ساکنان و حامیان جامعه در مرکز شهر را شنیده ایم.”

ما امیدواریم با تقویت گفتگو و اعتماد باز، راهبردهای مشترکی را تحریک کنیم که به مسائلی که برای مردمی که در آن منطقه زندگی و کار می‌کنند اهمیت دارد، بپردازیم.»

پلیس می گوید که در این کمپین، افسران گشت مرکز شهر با افراد دیگری از جمله واحد پلیس مشکل گرا، تیم های پرستار-پلیس و تیم های سیار واکنش سریع در بحران همراه خواهند شد.

کامیل هلو از خرابکاری در مرکز شهر ناراحت است

کامیل هلو که دارای دو پارکینگ پولی در ویندزور است، خسارت وارده به اموال خود را نشان می دهد.

این ابتکار به دنبال ضرب و شتم در خیابان دانشگاه و خیابان Pelissier در آخر هفته گذشته است که باعث شد یک مرد جوان در وضعیت وخیمی قرار گیرد.

بخش 3 کان. رنالدو آگوستینو می‌گوید که افراد درگیر را می‌شناسد و می‌گوید جوانانی مانند آنها به حمایت نیاز دارند تا از زندانی شدن آنها جلوگیری شود.

پلیس ویندزور روز پنجشنبه مردی را در مرکز شهر دستگیر کرد.
پلیس ویندزور روز پنجشنبه مردی را در مرکز شهر دستگیر کرد. (Dale Molnar/CBC)

آگوستینو گفت: “این بچه ها نیاز به حمایت دارند. این بچه ها به راهنمایی نیاز دارند. این بچه ها به رهبری نیاز دارند. این بچه ها به کسی نیاز دارند که به آنها کمک کند. این بچه ها به کاری نیاز دارند.”

مدیر اجرایی Artcite – واقع در همان تقاطع حمله – موافق است.

Teajai Travis گفت: “و من فکر می کنم که ما به مقابله با موقعیت هایی مانند آنچه در مرکز شهر رخ داد ادامه خواهیم داد تا زمانی که واقعاً در مورد کمک به افرادی که در اینجا زندگی می کنند جدی باشیم.”

Downtown Windsor BIA در شرف اجرای پروژه Green Light است که بر اساس پروژه مشابهی در دیترویت طراحی شده است. BIA 105000 دلار برای دوربین‌های امنیتی هزینه می‌کند که از فناوری هوش مصنوعی برای احضار کمک در زمانی که اتفاقی در شرف وقوع است، مانند استراحت و ورود، استفاده می‌کنند.

کریس مک‌لئود، رئیس BIA، گفت: «این خطر بالقوه برای انسانی را شناسایی می‌کند که سپس درگیر فرآیند تماس با پلیس یا هر کاری که باید به عنوان گام بعدی انجام شود، می‌شود.»

مک لئود گفت که BIA هنوز در حال بررسی جزئیات نحوه اجرای برنامه با اعضای خود است، اما Hellou خوشبین نیست که دوربین ها جلوی خرابکاری اموال او را بگیرند.