پیستون چیست و چه جنسی دارد؟

خبر

مهمترین و متداولترین نشانه خرابی بوش، پیستون رینگ، روغن سوزی موتور میباشد که در همین حالت دود آبی از اگزوز خارج می شود و روغن موتور در فواصل زمانی کوتاه کم می کند. وظیفه رینگ پیستون در اتومبیل چیست؟ عمل رینگ پیستون متراکم، دوری از نشت گاز از کنار پیستون در زمان جرم و توان آن است. حلقه هایی که وظیفه جلوگیری از خروج سوخت و هوای فشرده در دوران جرم یا گاز محترق شده در زمانه احتراق را برعهده دارند، حلقه های کمپرسی نامیده می شوند و عملکرد آنها مطابق صورت زیر سمت چپ می باشد. بوش پیستون در نصیب پیستون قرار دارااست و از خروج سوخت و هوای متراکم شده از کنار پیستون خودداری می کند. شما میتوانید مقدار اسب بخار را از ضرب گشتاور در شتاب موتور بدست آورید. ما در این مقاله تلاش کردیم شماره را به زبانی بی آلایش کلیدی دو اصطلاح گشتاور و اسب و پیستون ولوو بخار آشنا نماییم. در این پیستون ها، ممکن می باشد اتاق احتراق روی سر پیستون باشد. برای گرفتن مشاوره و دانایی از قیمت دسته های مختلف همین دستگاه ها، بهترین نحوه مراجعه به کارشناسان و کسب اطلاعات از آن هاست. جهت کسب مشاوره برای انتخاب متاع صحیح با کارشناسان ما در رابطه باشید. در بعضی از خودروها نیز در هر سیلندر از دو سوپاپ محل ورود و دو سوپاپ خروجی استفاده می شود که به آن سیلندر ، سیلندر چهار سوپاپه گفته می شود. پس به جرات میتوان گفت نقش پیستون موتور ماشین جهت انجام روند و چهار مرحله دارای در موتورهای درون سوز بسیار اهمیت است و همین قطعه و حرکت خطی آن بهصورت بالا و تحت باعث ساخت اقتدار در موتور و انتقال آن از شیوه شاتون به میللنگ میشود. در حقیقت نقش حلقه پیستون در اختیار گرفتن اصطکاک فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، مدیر تبادل حرارت فی مابین پیستون و دیواره سیلندر، محافظت چگالی ادغام بنزین و هوا، مراقبت روغن و روغن کاری سطح های در تماس حساس یکدیگر و ممانعت از فرسودگی قطعات است. 1- کاهش تراز تماس میان پیستون و جداره سیلندر تا دست‌کم ممکن : ارتقاء تراز تماس به معنای افزایش اصطکاک بوده و جراحت های جدی را به دنبال خواهد داشت ؛ شایان ذکر است که رینگ ها شاید بعد از مدتی ساییده شده و همین دستور هم می تواند سبب ساز به ارتقاء اصطکاک گردد . زمانی موتور پر‌نور می باشد پیستون و حلقه ها روی لایه ای از روغن حرکت می نمایند که همین مسافت را لبریز کرده است.اگر خلاصی پیستون خیلی اندک باشد،در نتیجه اصطکاک دوچندان وسایش شدید،توان موتور کاهش می یابد.در همین حالت ممکن است پیستون به جداره سیلندر بچسپد و به اصطلاح گریپاژ کند.اگر خلاصی پیستون بیش از حد باشد سبب زدن پیستون در کورس اقتدار می شود. اما همین تمجید خیلی ابتدایی و بی آلایش بهنظر می‌رسد و بهتنهایی نمیتواند کارایی خودرو را مشخص کند. هنگامی که پیستون از شرایط حداکثر خارج از مرکزی عبور می نماید و کلیدی اعتنا به تابع بودن رینگ عکس العمل، به باطن سیلندر حرکت نموده و موجب کمتر حجم می شود. طبیعتا هرچه دستگاه از میزان مرغوب بودن بالاتری برخوردار باشد، ارزش آن هم ارتقاء می یابد. ارزش دستگاه پر کن سیلندر پیستون نیمه اتوماتیک به طریق کارکرد آن و میزان مرغوب بودن دستگاه بستگی دارد. پروسه لبریز کردن مایعات به وسیله سیلندر پیستون انجام می شود. اما این نکته را نباید فراموش کرد که پالس باجاج RS200 یک اسپرتبایک تام نیست؛ زیرا قطعات حساس موتور مانند پیستون فورج نبوده و وارد نمودن فشار بیش از حد بهموتور، سبب خرابی پیستون و رینگهای آن میشود. به گزارش «اخبار خودرو»،بله؛ موتورسیکلت باجاج پالس RS200 از پیشرانه تکسیلندر 200 سیسی بهره می برد که بهلطف قرارگیری چهارسوپاپ در قسمت سرسیلندر و طراحی سهشمع به جهت احتراق کاملتر، قدرتی برابر 24.2 اسببخار و گشتاوری معادل 18.6 نیوتونمتر را ساخت میکند. فضایی استوانه ای شکل در خودرو که پیستون باطن آن حرکت می‌کند را از این تارنما دریافت کنید. پیستون در موتور دیزل ها به شکل استوانه ی فلزی می باشد که حساس حرکت رفت و برگشتی بوده و به عنوان یکی از از بخش های اهمیت موتور دیزل به شمار می رود. وقتی که بر اثر دانسیته سوخت و اکسیژن، فعالیت احتراق در موتور دیزل رخ می گیرد، گرمای ساخت شده باعث به وجود داخل شدن حرکت جنبشی مولکول های هوا شده و یک حرکت انبساطی صورت می گیرد. زمانی که یاتاقان سر تبارک شاتون بیش از اندازه سائیده می شود ، مقدار انحراف شعاعی شاتون بیش از ترازو می شود و سبب به وجود وارد شدن لرزش پیچشی torsion vibration. شیارهایي هم بر روي گوشه و کنار پیستون تعبیه مي شود كه محل قرارگیري حلقه ها مي باشد.در صورتیكه اندازه همین شیارها بیش از حد دیتا شده در اطالاعات فنی دستگاه باشد پیستون باید صد رد صد ردوبدل گردد. ولی یک اسب بخار به نیرویی گفته می شود که بتواند وزنهای به حجمی ۷۵ کیلوگرم را در مدت یک ثانیه به میزان یک متر بالا ببرد. همانگونه كه ملاحظه مي شود حساس وجود لبه شيبداري در نصیب بالايي رينگ ، هنگامي كه پيستون و رينگ به سمت بالا حركت مي كنند ، رينگ بر روي لايه روغن روي جداره سيلندر لغزيده و ازجارو كردن روغن به سمت محفظة احتراق جلوگيري مي شود ، درحاليكه هنگام حركت رينگ و پيستون به سمت پايين ، به وسیله کناره تيز رينگ ، روغن ها از روي ديوارة سيلندر جارو شده و از طريق جا رينگي و رخنه ها و شيارهاي جاررينگي به باطن پيستون و نهايتاً به باطن كارتل هدايت مي شود . اگر از تایپ کردن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در آیتم معایب پیستون بهینه لطفا از کاغذ ما بخواهید.