چتم کنت عزادار 3 جوان کشته شده در تصادف والاسبورگ است

خبر

جامعه Chatham-Kent غمگین است که سه جوان در یک تصادف رانندگی در آخر هفته کشته شدند.

روز سه‌شنبه، پلیس کشته‌شدگان را به‌عنوان ویکتوریا بارتسوئن، ۲۴ ساله، متیو کازینز، ۲۴ ساله و شای-لین باخوس، ۲۳ ساله، همه در والاسبورگ، آنت شناسایی کرد.

آرون هال، یکی از اعضای شورای شهر چتم کنت به نمایندگی از والاسبورگ، گفت که جامعه فشرده از این سانحه “تکان داده” شده است.

هال گفت: «این ناگهانی و یک تراژدی ویرانگر بود و قلب من واقعاً برای خانواده و دوستانی که از دست دادیم می‌درد. ما سه جوان را از دست دادیم.

“ما آنجا برای یکدیگر خواهیم بود”

هال بزرگسالان جوان در تصادف را افرادی پر از انرژی، مثبت و عشق توصیف کرد که آنها و خانواده هایشان را در جامعه ملاقات کرده اند.

وی گفت: ما از یکدیگر حمایت می کنیم و با این حادثه در کنار یکدیگر خواهیم بود و با دلسوزی و درک و عشق در کنار یکدیگر خواهیم بود. «(ما) همیشه در کنار هم می‌مانیم، چه در زمان‌های خوب و چه در بد.

“بدیهی است که این زمان سختی برای جامعه ما است، اما ما در کنار هم خواهیم ایستاد، ما در کنار یکدیگر خواهیم بود… ما… برای خانواده ها خواهیم بود.”

شهرداری چتم کنت در بیانیه ای رسانه ای اعلام کرد که پرچم ها از سه شنبه تا آخر هفته در مرکز شهرداری والاسبورگ نیمه افراشته خواهند بود. شورا در جلسه 29 مه به احترام جان باختگان یک لحظه سکوت خواهد داشت.

دارین کنیف، شهردار چتم کنت در بیانیه ای گفت: «این خبر دلخراشی است. “به عنوان یک جامعه ما در شوک و اندوه به خانواده ها، دوستان و کارکنان CK فکر می کنیم که از دست دادن غیرقابل تصوری رنج می برند.”

برخورد یکشنبه شب رخ داد

پلیس چتم کنت می گوید که این برخورد یک خودرو و یک کامیون نیمه تانکر رخ داده است.

پرسنل اورژانس کمی قبل از ساعت 10 شب به وقت شرقی به تصادف در خیابان مک ناتون پاسخ دادند. روز یکشنبه

دو نفر دیگر از سرنشینان خودرو نیز مجروح شدند که یکی از آنها مجروح شده است. پلیس روز سه شنبه گفت که وضعیت او تثبیت شده است اما همچنان وخیم است.

راننده کامیون نیمه تانکر دچار جراحات جزئی شد و به بیمارستان محلی منتقل شد.

برایان هوروبین، کشیش کلیسای فرست باپتیست که کودکانی در حدود سنین قربانیان دارد، گفت که او و کشیش دیگری به دنبال ارائه خدماتی برای جامعه هستند تا گرد هم آیند و برای خانواده ها دعا کنند.

هوروبین گفت: “فقط برای اینکه مردم بیایند و جمع شوند و کمی رسیدگی کنند و برای خانواده ها و وضعیت دعا کنند.”