چرا لپ تاپ گیمینگ استوک بخریم؟

خبر

خرید لپ تاپ استوک علاوه بر مزایای مهمی از جمله قیمت مناسب، کیفیت و سخت افزار قدرتمند، نیازمند پشتیبانی، ضمانت و تعهد فروشنده است! با انتخاب صحیح هرگز از خرید خود پشیمان نخواهید شد. هرگز از افراد سود جو چیزی خریداری نکنید. می توانید در میان انواع لپ تاپ استوک، بسته به نیازتان یکی از لپ تاپ های لمسی، صنعتی، سبک وزن، نازک، گیمینگ و حرفه ای را انتخاب کنید.

در ایران به طور کلی نسبت به کالاهای کارکرده یا لپ تاپ استوک گیمینگ یک دید منفی وجود دارد. اما باید در نظر داشته باشید که همیشه کالاهای کارکرده به معنی کالاهای دور انداختنی و به درد نخور نیستند. در کشور ما زمانی که حرف از لپ تاپ استوک به میان می آید، ذهن همه به سمت لپ تاپ های دست دوم، معیوب و غیر قابل استفاده کشیده می شود. اما در واقع همیشه این طور نیست! در زبان لاتین استوک به معنای کالای ذخیره شده یا موجود در انبار گفته می شود.

 

گرید بندی لپ تاپ استوک گیمینگ چیست ؟ چرا باید به آن اهمیت داد؟

لپ تاپ  استوک درجه A++:

لپ تاپ های این دسته وضعیت ظاهری بسیار خوبی دارند و دارای کمترین خط و خش هستند. مدت زمان کارکرد این لپ تاپ ها گاهی به کمتر از 6 ماه می رسد.

لپ تاپ استوک درجه A+:

این لپ تاپ ها دارای خط و خش جزئی بوده و قابل چشم پوشی هستند. این کالاها سالم بوده و از نظر کارکرد و عملکرد هیچ تفاوتی با رده A++ نداشته و از لحاظ سخت افزاری هیچ ایرادی ندارند.

لپ تاپ استوک درجه A+ نسبت به درجه A++ قیمت کمتری دارد و به صرفه تر است. این نوع گرید معمولا ظاهر خوبی نسبت به گرید ++ نداشته و با خط و خش همراه است.

 

لپ تاپ استوک گیمینگ

با وجود اینکه کامپیوتر ها انتخاب اول همه گیمر ها هستند، برخی اوقات افراد به وسیله قابل حمل تری نیاز دارند. برای اینکه بتوانید از بازی های مختلف لذت بیشتری ببرید باید در اولین قدم به پردازنده گرافیکی لپ تاپ توجه کنید. کارت گرافیکی متنوع و قدرتمندی که در لپ تاپ استوک گیمینگ وجود دارد، نقش تعیین کننده ای در انتخاب این محصولات داشته و توانایی تامین نیاز گیمر ها را دارد. حتی کسانی که به لپ تاپ های مهندسی نیاز دارند، اغلب به سراغ لپ تاپ گیمینگ استوک می روند. یکی از مهمترین دلایل خرید لپ تاپ استوک گیمینگ ، قیمت مقرون به صرفه آن نسب به مدل های نسل جدید و آکبند می باشد. سری های Legion در برند لنوو و Pavilion در برند HP جزو لپ تاپ های گیمینگ می باشند.

 

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ استوک

حالا که لپ تاپ گیمینگ، ویژگی ها و مزیت های آن را به شما معرفی کردیم شاید برایتان سوال پیش بیاید که بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ در ادامه تعدادی از بهترین لپتاپ های گیمینگ موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم:

۱ . MSI GS65 Stealth

یکی از برندهای پیشرو در صنعت لپ تاپ گیمینگ برند MSI است. برند MSI لپ تاپ هایی با قدرت و کیفیت بسیار بالا به تولید می رساند که نوع GS65 Stealth آن معروفیت زیادی دارد. این مدل یکی از آخرین مدل های لپ تاپ گیمینگ برند MSI می باشد که زیبایی، ظرافت و قدرت بی نظیری را دارد.

۲ . Asus ROG Zephyrus GX501

یکی دیگر از برندهای موفق برند ایسوس است. یکی از آخرین مدل های لپ تاپ گیمینگ که توسط این شرکت به تولید رسیده سری ROG  است. خرید مدل های لپ تاپ راگ ROG گیمینگ ایسوس جالب و قدرتمند دارای پردازنده Core iv، گرافیک ۸ گیگابایتی، رم ۱۶ گیگابایتی و همچنین حافظه ۵۱۲ گیگابایتی است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی به اندازه ۱۵.۶ اینچ می باشد. این لپ تاپ بسیار ظریف، به شدت باریک اما بسیار قدرتمند است. ولی متاسفانه باتری آن طول عمر خوبی ندارد همین امر باعث شده عده زیادی از باتری ضعیف آن ناراضی باشد. همچنین این لپ تاپ دارای صفحه کلیدی است که به لحاظ ارگونومی چندان مطلوب نیست.

 

۳ . Razer Blade

یکی دیگر از بهترین مدل های لپ تاپ گیمینگ در بازار لپ تاپ Razer گیمینگ  است. این لپ تاپ دارای پردازنده Core iv، گرافیک ۶ گیگابایتی، ۱۶ گیگابایت RAM، حافظه ۲۵۶ گیگابایتی الی ۱ ترابایتی می باشد. همچنین این لپ تاپ صفحه نمایشی به انواع اندازه  دارد. علی رغم اینکه دو لپ تاپ بیان شده قبلی قوی تر از این مدل هستند اما این مدل نیز توانسته کارایی خود را به نمایش بگذارد. همچنین این لپ تاپ دارای باتری با طول عمر بسیار بالاست که باعث قرارگیری آن در لیست برترین لپ تاپ های سال شده است. البته یکی از ضعف های این لپ تاپ، این است که آیتم های قابل ارتقا آن محدود هستند.

 

۴ . .Asus ROG Strix GL502

در بین لپ تاپ های گیمینگ برند ایسوس نمی توان چشم بر روی لپ تاپ گیمینگ مدل ROG Strix GL502 بست. این مدل با پردازنده Core iv،گرافیک ۶ گیگابایتی، RAM۶ گیگابایتی، حافظه ۱۲۸ الی ۲۵۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس است. علی رغم اینکه طول باتری معمولی دارد بازی های Full HD را با کیفیتی عالی به نمایش می گذارد.

 

۵ . .Alienware لپ تاپ گیمینگ

لپ تاپ های گیمینگ که قصد معرفی کردن آن را داریم لپ تاپ Alienware گیمینگ می باشد. این مدل دارای پردازنده Core iv، گرافیک ۶ گیگابایتی، Ram ۸ الی ۱۶ گیگابایتی و حافظه ۱۸۰ الی ۵۱۲ گیگابایتی است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایشی۱۳.۳ اینچی است که سایز نامعمولی در میان لپ تاپ‌های گیمنگ دارد. این سایز نامطلوب صفحه نمایش آن سبب شده که نتوان کیف های زیادی پیدا کرد.