چهار مرگ ، 46 مورد جدید COVID-19 در منطقه لندن در روز چهارشنبه

خبر

واحد بهداشتی Middlesex London (MLHU) چهار مورد مرگ و 46 مورد جدید COVID-19 را برای منطقه لندن در روز چهارشنبه ارسال کرد که بالاترین تعداد روزانه از زمان بروز همه گیری را نشان می دهد.

واحد بهداشت می گوید دو زن ، یکی در 70 سالگی و دیگری در 90 سالگی ، همراه با دو مرد ، یکی در 70 و دیگری در 90 ساله درگذشته اند. سه مورد از مرگ گزارش شده مربوط به شیوع در بیمارستان دانشگاه است. اکنون 9 مرگ در بیمارستان رخ داده است.

اد هولدر ، شهردار لندن در بیانیه ای گفت: “از طرف همه ساکنان لندن ، من می خواهم صمیمانه و صمیمانه ابراز همدردی کنم با خانواده و دوستان 9 نفری که مرگ آنها با شیوع COVID-19 در بیمارستان دانشگاه در ارتباط است.” “ما به زندگی عزیزان شما احترام می گذاریم و دعا می کنیم که خاطرات آنها در این مدت غم بزرگ برای شما آرامش ، آسایش و قدرت ایجاد کند.”

طبق MLHU ، اکنون 97 مورد مربوط به شیوع در بیمارستان دانشگاه در چندین واحد در چهار طبقه وجود دارد. 47 مورد در بین کارکنان و 50 مورد در بین بیماران وجود دارد. واحد بهداشت می گوید که آنها برای مقابله با شیوع بیماری با مرکز علوم بهداشتی لندن همکاری نزدیک دارند.

از جمله پرونده های روز چهارشنبه ، یک عضو کارمند در یک مرکز مراقبت طولانی مدت است.

یک مرد بلمونت ، مارتین هاالسترا ، نیز پس از اینکه یکشنبه گذشته در ICU درگذشت ، توسط خانواده خود ناراحت است.

واحد بهداشتی تنها 9 مورد بهبودی را ثبت کرده است که تعداد کل عفونت های فعال در منطقه اکنون به 219 مورد رسیده است.

منطقه می تواند محدودیت های بیشتری را ببیند

افسر پزشکی لندن اکنون از جامعه می خواهد که از اجتماعات اجتماعی و رویدادهای تعطیلات جلوگیری کنند.

دکتر کریس مکی در بیانیه ای گفت: “آخرین چیزی که اکنون به آن نیاز داریم ، رویدادهای فوق العاده پخش کننده است که با لباس سنت های تعطیلات پوشیده شده اند.” “اگر در این جامعه پیشرو هستید ، از شما می خواهیم اطمینان حاصل کنید که رهبری شما در جهت ایمنی است. به ویژه کارفرمایان برای کارکنان خود اگر نمی خواهند محل کار خود باشند ، باید رویدادهای آنلاین ایجاد کنند. به مناطق شیوع تبدیل شود. “

دکتر مکی همچنین خواستار آن است که دانشجویان دوره متوسطه که قصد دارند برای تعطیلات به خانه خود برگردند ، دوباره برنامه ریزی کنند. وی به دانش آموزان توصیه می کند که 14 روز قبل از سفر به یک انزوای داوطلبانه از خود بپردازند و همچنین تصمیم دارند هنگام بازگشت تماس خود را با دیگران محدود کنند.

افزایش تعداد موارد روزانه همچنین می تواند منطقه را به سمت منطقه “نارنجی” در مقیاس همه گیر پنج رنگ انتاریو حرکت دهد. این بدان معناست که اجتماعات به 10 نفر در داخل خانه و 25 نفر در خارج کاهش می یابد. همچنین به معنای تغییر در رستوران ها و بارها خواهد بود.

  • م Estسسات باید از ساعت 10 شب تا 5 صبح تعطیل باشند
  • مشروبات الکلی فقط بین ساعت 9 صبح تا 9 شب فروخته یا عرضه می شود
  • کلوپ های شبانه فقط می توانند به عنوان رستوران یا بار فعالیت کنند

تصمیم برای انتقال به منطقه نارنجی روز پنجشنبه ، پس از جلسه کابینه استان ، اتفاق می افتد و قوانین جدید احتمالاً از آخر هفته اجرا می شود.

دکتر مکی گفت افزایش تعداد پرونده ها نشان می دهد که احتمالاً اتفاق خواهد افتاد.

تعداد پرونده های رکورددار Middlesex-London در حالی است که انتاریو 1723 مورد جدید COVID-19 را در سراسر استان همراه با 35 مورد مرگ دیگر مشاهده کرده است.

منطقه پیل در روز چهارشنبه با 500 مورد عفونت جدید ، بیشترین تعداد مورد را ثبت کرد و پس از آن تورنتو با 410 مورد قرار دارد.