چگونه ساختمان خود را هوشمند سازی کنیم؟

خبر

در مقایسه با سایر وسایلی که برای هوشمندسازی خانه خریداری می شود نصب این کلیدها نیازمند چند گام ساده هست. بهتر است هم درباره کلیدهای نوری هوشمند و کلیدهای نوری وای فای ریویوهایی را بخوانید تا بفهمید این محصول مناسب شما هست یا خیر. در فرآیند هوشمند سازی خانه ممکن است الویت بندی ها برای شما تفاوت داشته باشد، به عنوان مثال انواع سنسور دود الویت بیشتری برایتان از لامپ هوشمند دارد، در این مواقع تصمیم با شماست که با توجه به الویت خود و البته بودجه ای که دارید تصمیم بگیرید. اما توجه داشته باشید اگر قصد ورود حرفه ای به بازار کار هوشمند سازی ساختمان را دارید آموزش رایگان هوشمند سازی کارساز نبوده و در این روش صفر تا صد هوشمند سازی به شما آموزش داده نشده و تنها موضوعات پایه به شما آموزش داده می شود. اگر کلید نوری وای فای خوبی خریده باشید می توانید از اپلیکیشن تولیدکننده برای اینکار استفاده کنید. برای اینکار کافیست سیم را به کلید و سیم خنثی وصل نمایید. اما راه حل این دستگاه برای مواقعی که نتوانید صدا را بشنوید چیست؟ سیستم های خانه هوشمند بر پایه کنترل و نظارت بر دستگاه های الکتریکی کار می کنند. در یک خانه هوشمند نیاز به انواع دوربین های مداربسته بیشتر از گذشته احساس خواهد شد.

به عنوان یک قانون کلی به خاطر داشته باشید که بیشتر لامپ های ال ای دی با کیفیت و لامپ های CFL چنین مشخصاتی دارند. این موضوع را هم مدنظر داشته باشید. در ادامه از این مقاله سژین با برخی تجهیزات برای آموزش هوشمند سازی ساختمان آشنا خواهید شد. در نتیجه زمان بیشتری برای تفریح و وقت گذرانی با عزیزان تان خواهید داشت. به وسیله سامانه وایرلس سیستم هوشمند آبیاری و برقراری ارتباط بیسیم امن و بدون اختلال هیچگونه محدودیتی در مساحت و متراژ زمین یا باغ تحت پوشش سیستم هوشمند آبیاری وجود نخواهد داشت. اگز از پیش دستیار الکسا یا Google را فعال کردهاید، تنها ۳۰ دلار کافیست تا نسخه جدید لامپهای بلوتوثی را در اختیار داشته دوره هوشمند سازی خانه باشید. تنها برخی از محصولات نیازمند نصب حرفه ای هستند و شما باید درک کاملی از کار با برق داشته باشید. این موضوع کمک تان می کند سیم کشی امن تری داشته باشید. سنسور تشخیص حرکت (حسگر حرکتی) دستگاهی است که از یک تشخیص دهنده الکترونیکی که میتواند تشخیص حرکت را به یک سیگنال الکتریکی تبدیل کند تشکیل شده است. این شرکت همواره در پی آن است که محصولاتی جدید تر و خلاقانه تر به بازار عرضه کند. در واقع آخرین تکنولوژی ترند در این محصول دارای سنسورهایی هستند که می توانید با قرار دادن آنها در اتاقی که اغلب از آن استفاده می کند ، هزینه های مصرفی انرژی را کاهش دهید.

استفاده از این فناوری علاوه بر کاهش مصرف انرژی. پرده برقی هوشمند نیز یکی دیگر از تجهیزات تاثیرگذار در کاهش مصرف انرژی است. بنابراین توجه به راهکارهای ارائه شده در این بخش برای کنترل خودکار عملکرد موتورخانه های سیستم های حرارت مرکزی می تواند در کاهش مصرف انرژی بخش ساختمان به خصوص در کشور ما بسیار چاره ساز باشد. این کار می تواند در مصرف انرژی صرفه جویی داشته هوشمند سازی لامپ های خانه باشد. یکی از پروتکل های خانه هوشمند است که، توسط شرکت آمریکائی Echelon در سال 1986 میلادی توسعه یافت که یک پروتکل از نوع باز است و تراشه Neuron هسته اصلی Lon Works است که از سه پردازده تشکیل شده است که توانائی پردازش دیتا و کدهای برنامه ریزی شده مورد نیاز را دارد. در حال حاضر قیمت سیستم هوشمند خانه خیلی بالا نیست و طور تعیین شده است که بیشتر خانواده ها می توانند خانه های خود را هوشمند کرده و طعم یک زندگی مدرن و لوکس را تجربه کنند. اگر به دوربین مدار بسته علاقه مند هستید و دوست دارید در مورد آن بیشتر اطلاعات کسب کنید، پیشنهاد سایت سژین به شما؛ خواندن مقاله دوربین مدار بسته و هر آنچه باید بدانید!

چنانچه با خانه هوشمند آشنایی ندارید پیشنهاد می کنم مقاله “خانه هوشمند چیست؟ اما خانه هوشمند با نصب یک قفل دیجیتال لوکس و زیبا دغدغه شما را بابت امنیت و قفل بودن دربها برطرف خواهد کرد. موضوع دیگری که باید به آن توجه کنید این است که کلیدهای هوشمند در مواردی که شما کلیدهای زیادی برای کنترل یک مسیر روشنایی دارید کارکرد خوبی ندارند. زندگی شهر نشینی در کنار مزیت های بسیاری که دارد، پر از اضطراب و استرس است. برای اینکه کارتان با دقت بیشتری انجام شود باید کلیدهایی که در حال حاضر بر روی دیوار دارید را تغییر دهید و جایگزین کنید. یعنی سرمایی یا گرمایی بودن شما را به خاطر می سپارند و بطور خودکار تنظیمات را تغییر می دهند تا بیشترین راحتی و کارآیی را برای ساکنین فراهم کنند. سنسور فشار DPS: سنسوراختلاف فشار DPS یا Differential Pressure Switch برای ارزیابی سیستم تهویه مطبوع استفاده می شود. در حالی که اگر بخواهد سیستم تهویه و همچنین سیستم کنترل دوربین های نظارتی هم داشته باشد، هزینه زیادی باید پرداخت کند.