کابینه فورد قرار است با پزشک برتر دیدار کند زیرا انتاریو 1،396 مورد جدید COVID-19 را گزارش می کند

خبر

نخست وزیر داگ فورد پس از شنیدن هشدار واضح و واضح مبنی بر اینكه استان می تواند بیش از 6000 مورد COVID-19 در روز تا اواسط دسامبر در روز روبرو كند ، در صورت عدم محدودیت بیشتر در بهداشت عمومی .

دفتر فورد تأیید کرد که امروز جلسه کابینه برای بررسی آخرین توصیه های دکتر دیوید ویلیامز ، مدیر ارشد پزشکی استان برگزار خواهد شد.

این طرح چشمگیر COVID-19 در مدل سازی به روز شده توسط متخصصان بهداشت در روز پنجشنبه موجود بود.

این در حالی است که این استان روز جمعه 1،396 مورد جدید COVID-19 را گزارش کرده است. وزیر بهداشت ، كریستین الیوت در توییتر خود گفت كه 440 مورد از این موارد در تورنتو ، 440 مورد در پیل و 155 مورد در منطقه یورك مشاهده شده است.

وی گفت ، بیش از 40500 آزمایش به پایان رسیده است. انتاریو همچنین 19 مورد مرگ در روز جمعه و همچنین 1018 مورد حل شده را گزارش می کند.

مناطق دیگری که افزایش دو رقمی داشته اند شامل اتاوا در 41 ، دورهام در 41 ، همیلتون در 43 ، هالتون در 55 و واترلو در 43 است.

این استان همچنین جمعه 116 مورد مربوط به مدارس را گزارش می کند. شیوع بیماری به طور مداوم در 93 مرکز مراقبت طولانی مدت وجود دارد که 702 مورد آن در میان ساکنان و 478 مورد در بین کارمندان وجود دارد.

(توجه: تمام ارقام استفاده شده در این داستان در به روزرسانی روزانه وزارت بهداشت یافت می شود ، که شامل داده هایی از حداکثر تا 4 بعد از ظهر روز قبل است. تعداد موارد مربوط به هر منطقه خاص در یک روز مشخص ممکن است با گزارش شده توسط واحد بهداشت عمومی محلی ، که اغلب از زمان تاخیر در سیستم استانی جلوگیری می کند.)

فشار بر روی ICU ها ، حداقل 67 نفر بر روی دستگاه های تهویه در حال افزایش است

تعداد فزاینده موارد نیز با نتایج بدی همراه است. سالمندان آسیب پذیرتر دوباره در خانه های مراقبت طولانی مدت جان خود را از دست می دهند و واحدهای مراقبت های ویژه بیشتر بیماران COVID-19 را می بینند ، چیزی که به زودی ممکن است بیمارستان ها را مجبور به محدود کردن سایر جراحی ها و اقدامات کند.

براساس آخرین گزارش Critical Care Services Ontario (CCSO) ، 110 بیمار در استان نیز تحت مراقبت های ویژه هستند که روزانه بین ذینفعان مراقبت های ویژه توزیع می شود و به روزترین تعداد ارائه شده به طور مستقیم توسط واحدهای مراقبت های ویژه را نشان می دهد در سراسر استان.

این رقم را دکتر مایکل وارنر ، مدیر پزشکی مراقبت های ویژه در بیمارستان مایکل گارون در تورنتو روز جمعه در توییتر به اشتراک گذاشت. وی گفت: اکنون بیماران از ICU “بیش از حد” به بیماران با فضای بیشتر منتقل می شوند.

گزارش روزانه استان حاکی است که 452 نفر هم اکنون در بیمارستان بستری هستند که نسبت به روز گذشته 21 نفر افزایش یافته است. این گزارش می گوید که از کسانی که در ICU هستند ، 67 نفر در یک دستگاه تهویه هستند.

فورد بخشی از کنفرانس خبری مدل سازی نبود ، اما دفتر وی بعداً در یک بیانیه ایمیل گفت که اگر ویلیامز آن را توصیه کند “از انجام اقدامات دریغ نمی کند”.

فورد ، ویلیامز و الیوت قرار است در ساعت 2:30 بعد از ظهر – دیرتر از زمان کنفرانس خبری معمول فورد – در کوئینز پارک سخنرانی کنند. شما می توانید آن اعلامیه را به صورت زنده در این داستان تماشا کنید.

تاکنون ، فورد از رویکرد خود برای مقابله با بیماری همه گیر دفاع کرده است ، حتی زمانی که Peel Region و شهر تورنتو پاسخ های خود را فراتر از آنچه در چارچوب استان است ، به دست آوردند. روز پنجشنبه ، NDP انتاریو خواستار خاموش شدن دو هفته ای “قطع کننده مدار” شد تا COVID-19 را مختل کند ، چیزی که فورد آن را رد کرد.

آندره هوروات رهبر NDP صبح جمعه این تماس را در توییتر تکرار کرد.

از زمان آزاد شدن آنها ، کارشناسان آستانه انتقال شهرها و مناطق را به “منطقه قرمز” یا “قفل کردن” خیلی بالا می دانند. فورد گفته است که او باید در کنترل گسترش COVID-19 و نیازهای اقتصاد تعادل برقرار کند.