کارگران اعتصابی فدرال ترافیک پایگاه نظامی در لندن، اونت را کند می کنند.

خبر

کارگران فدرال اعتصابی در لندن، انترناسیونال، صبح روز دوشنبه ترافیک تلاش برای ورود به پادگان ولسلی را کاهش دادند، بخشی از یک اقدام شغلی یک هفته ای در حالی که مذاکرات بین اتحادیه و دولت در سطح ملی ادامه دارد.

مندی فورگت، رئیس محلی 623 اتحادیه خدمات عمومی کانادا، گفت: “هیچ یک از ما واقعاً نمی‌خواهیم اینجا باشیم. همه ما کارهایی داریم که ترجیح می‌دهیم انجام دهیم، باید انجام دهیم، و این کار معوقه است.” PSAC). محلی نماینده کارمندان دفاع ملی است.

ما پس از 20 ماه مذاکره اینجا هستیم، بنابراین واقعاً هیچ گزینه دیگری نداریم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که به کارفرما بفهمانیم که در حال حاضر در شرایط سختی قرار داریم و به حرکتی نیاز داریم.»

را اعتصاب ملی برای بیش از 155000 کارمند دولتی فدرال تحت PSAC در 19 آوریل در ساعت 12:01 صبح آغاز شد و وارد دومین هفته کاری خود شده است.

کارگران اعتصابی در لندن حدود ساعت 7 صبح شروع به کاهش سرعت تردد در خیابان الیزابت، ورودی پادگان ولسلی کردند.

فورگت گفت: “ما امیدواریم که در میز مذاکره اتفاقی بیفتد، اما همچنان منتظر برخی از مسائل کلیدی خود هستیم.”

سربازی از دروازه عبور می کند در حالی که دو نفر تابلویی در دست دارند که روی آن نوشته شده است
در حالی که صبح روز دوشنبه ماشین‌ها در لندن، استان انترنتی، در دست نگهبانی ماشین‌ها در پادگان ولسلی قرار می‌گیرد، سربازی به محل کارش می‌رود. (کیت دوبینسکی/سی بی سی)

دو گروه تحت پوشش اتحادیه همچنان در اعتصاب هستند: یکی شامل تقریباً 120000 کارمند که زیر نظر هیئت خزانه داری هستند و چندین بخش و سازمان دولتی را تشکیل می دهند و دیگری یک گروه مالیاتی کوچکتر با بیش از 35000 کارگر در آژانس درآمد کانادا (CRA) است. ).

صف های تبلیغات در سراسر کشور بالا رفته است در حالی که برخی از خدمات دولتی – از جمله مالیات، گذرنامه و مهاجرت – مختل شده است.

قرارداد برای هر دو گروه در سال 2021 منقضی شده است. مذاکرات بین دولت فدرال و دو گروه PSAC در همان سال آغاز شد، اما اتحادیه سال گذشته اعلام بن بست کرد و در زمستان گذشته اعتصاب را اعلام کرد.

PSAC قبلاً برای سال‌های 2021، 2022 و 2023 هر سال 4.5 درصد افزایش حقوق درخواست کرده بود.

جدیدترین پیشنهاد عمومی از سوی دولت به هر گروه، افزایش 9 درصدی در طی سه سال بود که در مجموع با توصیه‌های کمیسیون منافع عمومی شخص ثالث مطابقت داشت.

برای Forget و همکارانش، مبارزه برای دستمزد، آموزش ضد نژادپرستی، زبان در مورد آزار و اذیت و برابری دستمزد برای برخی از مشاغلی که برای PSAC کار می کنند، مسائل مهمی هستند.

فراموش گفت: “ما در این آخر هفته تحرک داشتیم، بنابراین خوب است. فقط چند موضوع باقی مانده است.”