کالج Fanshawe می گوید این اولین دانشگاه “متصل به ارتش” در کانادا است

خبر

کالج Fanshawe به اولین پردیس متصل به ارتش کانادا تبدیل شده است ، این وضعیت رسمی است که مدرسه می گوید به جانبازان ، سربازان و خانواده های آنها انعطاف پذیری و پشتیبانی بیشتری می دهد ، وقتی که صحبت از شغل حرفه ای آنها می شود و دوباره به زندگی غیرنظامی می روند.

بین سالهای 1954 و 2016 ، حدود 600000 جانباز کانادایی از خدمت آزاد شده اند و تعداد زیادی از آنها برای تنظیم شرایط دشواری داشته اند.

آمار آماری کانادا حاکی از آن است که حدود یک سوم از سربازان کهنه سرباز ارتش در کانادا برای انتقال به زندگی غیرنظامی تلاش می کنند ، با اضطراب ، افسردگی و اختلال استرس پس از سانحه بالاتر از حد معمول نسبت به بقیه افراد.

کهنه سربازان کانادایی شغل پیدا می کنند ، نرخ بیکاری آنها تقریباً با سایر افراد کانادا برابر است ، اما مهارتهایی که آنها در خدمت به کشورشان می آموزند همیشه در بخش خصوصی ترجمه نمی شود. ایثارگران نه تنها به طور متوسط ​​دستمزد کمتری دریافت می کنند ، بلکه کارهایی را انجام می دهند که معمولاً معنادارتر از کسانی است که هرگز لباس فرم نپوشیده اند.

رئیس دانشکده Fanshawe ، Peter Devlin ، که در سال 2017 در اینجا دیده می شود ، یک افسر ارشد سابق در نیروهای مسلح کانادا بود. (Rebecca Zandbergen / CBC News)

روز سه شنبه ، کالج Fanshawe با اتخاذ تمرکز جدید بر اعضای گذشته و فعلی ارتش گفت ، امیدوار است که بار انتقال به زندگی دانشگاهی را کاهش دهد و به گروهی از دانش آموزان که به طور سنتی کمتر مورد توجه هستند و اغلب احساس می کنند ، کمک کند. تنها.

دارلین او نیل ، مدیر اشتغال دانش آموزان و خدمات کارآفرینی دانشکده به سی بی سی نیوز سه شنبه گفت.

اونیل گفت که این حمایت ها شامل کمک های مالی به صورت بورسیه ، اعتبار علمی برای انواع خاصی از آموزش نظامی و تجارب ، حمایت های اجتماعی و دانشگاهی است و به اعضای فعلی نیروهای مسلح اجازه می دهد که در صورت خارج شدن از عملیات ، مطالعات خود را مکث کنند. .

فارغ التحصیلان همچنین یک سکه ویژه دریافت می کنند ، نمادی نمادین که به طور سنتی در ارتش برای تأکید بر ارتباط و کمک به موفقیت جمعی گروه ارائه می شود.

اونیل گفت که این کالج تاکنون 23 دانشجوی مرتبط با ارتش را شناسایی کرده است که در رشته های گسترده ای از مدیریت آشپزی تا مدیریت بازرگانی گسترش یافته اند و فقط امیدوار است که در سال های آینده بیشتر کمک کند.

پیتر Devlin ، رئیس کالج Fanshawe ، فرمانده سابق ارتش Candian ، در یک خبر منتشر شده توسط مدرسه گفت: “ما مشتاقانه منتظر آموزش نظامی آنها با ارائه آموزش درجه یک کالج هستیم که منجر به یک حرفه جدید و با ارزش خواهد شد.” در روز دوشنبه.

تمرکز جدید بر دانش آموزان متصل به ارتش ناشی از یک برنامه آزمایشی است که در نوامبر گذشته در مدرسه به نام “ابتکار خلبان رهبری نظامی نظامی” آغاز شد ، که به نیروهای ذخیره اجازه می داد برای برخی از اعتبارات علمی از آموزش و تجربه نظامی استفاده کنند و لباس های خود را در مراسم فارغ التحصیلی کالج بپوشند.

اونیل گفت که توجه جدید به دانشجویان مرتبط با ارتش به ویژه در ماه نوامبر ، زمانی سنتی که کل کشور برای تأمل در فداکاری آنها مکث می کند ، قابل توجه است.

وی گفت: “کاملا – و با احترام به خدمت آنها.” “ما به خاطر فداکاری هایشان در کانادا آزادی داریم.”