کانتینرهای حمل و نقل و آشپزخانه های مشترک: تورم بالا باعث خلاقیت رستوران داران شده است

خبر

صبح ویندزور10:33رستوران های بی نظیر

چه سرو کردن غذا در پاسیو از یک کانتینر حمل و نقل باشد، چه کار یک شبه در یک فضای آشپزخانه مشترک، برخی از رستوران‌داران ویندزور، در اوت، در شرایط همه‌گیری و در میان فشارهای تورمی خلاق هستند.

هانتر کریستوفارو Cheap Noods Windsor را تنها در اواخر شب رامن می‌نامد.

سرآشپز و صاحب این کسب و کار در مرکز شهر گفت: “امیدواریم که بتوانیم یک روند را شروع کنیم و کمی از زندگی واقعی را بعد از ساعت 2 بامداد به مرکز شهر بازگردانیم.”

از ساعت 11 شب تا 4 صبح، چهارشنبه تا شنبه، در خارج از رستوران خیابان چتم، زمانی که صبحانه بسته است، کار می کند.

کریستوفارو می‌گوید اجاره فضای آشپزخانه فرصتی برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار بدون تقریباً به همان اندازه سربار است.

او می‌گوید: «می‌خواستم به مردم نشان دهم که برای راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید، نیازی به داشتن ده‌ها هزار دلار نیست، نه صدها هزار دلار».

Serena Granville (سمت چپ)، Okamii Auld (مرکز) و Hunter Cristofaro عکسی از رستوران Cheap Noods در ویندزور، انترناسیونال هستند، که در ساعات روز نیز رستوران خیابان Chatham است.
Serena Granville (سمت چپ)، Okamii Auld (مرکز) و Hunter Cristofaro در رستوران Cheap Noods در ویندزور، انترناسیونال، که در ساعات روز نیز رستوران خیابان Chatham است، تصویر شده‌اند. (شکارچی کریستوفارو)

“بسیاری از صاحبان مشاغل در مرکز شهر هستند که می خواهند کسی وارد شود و فضایی را که در اختیار دارند اداره کند، زیرا شما به آنها کمک می کنید. آنها به شما کمک می کنند. این یک رابطه همزیستی است که کار می کند.”

کریستوفارو می‌گوید کوتاه نگه‌داشتن ساعت‌ها و محدود کردن منو به چهار مورد، راه‌های دیگری برای کنترل‌پذیر نگه داشتن مدل کسب‌وکار است.

مدلی که من در حال حاضر دنبال می‌کنم این است که … آن را مانند یک رویکرد کاربرپسند و راه‌اندازی برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود در نظر بگیرید. این مدل به افراد از هر دو طرف – مالک اصلی کسب‌وکار که مالک مؤسسه است و خودتان – یک راه کمک کردن به یکدیگر.

واقعاً دیگر احساس نمی کنید که در شهر هستید. حس میکنی یه جورایی رفتی.– راب نسبیت، صاحب غذای خیابان فریت و سرآشپز

راب نسبیت، سرآشپز که در تعدادی از رستوران‌های شهر کار کرده است، می‌گوید که می‌خواست چیز متفاوتی را به ویندزور بیاورد – چیزی که در مراکز بزرگ‌تر دیده است.

بنابراین، او تصمیم گرفت منوی غذای خیابانی خود را که همیشه در حال تغییر است، به پاسیو بار کاهش فشار در شهر فورد، با نام غذای خیابانی Frate که در حال تمام شدن ظرف حمل و نقل است، بیاورد.

Nesbitt گفت: “من حدس می زنم با کانتینر حمل و نقل، ویندزور چیزی شبیه به آن نداشت. من این ایده را مانند دیترویت و بوستون، شهرهای بزرگ دیگر بسیار دوست داشتم… دیدن این کانتینرها به نوعی منحصر به فرد هستند.”

“شما واقعاً دیگر احساس نمی کنید که در شهر هستید. احساس می کنید به نوعی رفته اید.”

غذای خیابان Frate در شهر فورد نشان داده شده است.  در کنار پاسیو در افت فشار در ویندزور، اونت قرار دارد.
غذای خیابان Frate در شهر فورد نشان داده شده است. در کنار پاسیو در افت فشار در ویندزور، اونت قرار دارد. (راب نسبیت)

به گفته Nesbitt، ساخت یک کانتینر حمل و نقل “دقیقا مشابه” یک کامیون مواد غذایی است، اما هزینه های نگهداری در مقایسه با آن “حداقل” است.

نسبیت پس از بررسی مکان‌های آجر و ملات، می‌گوید داشتن چیزی کوچک مانند کانتینر حمل‌ونقل برای او منطقی بود، زیرا یافتن کارکنان چقدر سخت است، و اگر مجبور باشد می‌تواند به تنهایی عمل کند.

“این یک فرصت عالی برای من بود که لزوماً مجبور نباشم از پایه شروع کنم. زمان قطعاً تغییر کرده است. می دانید، هزینه های غذا بالا رفته است، هزینه های نیروی کار افزایش یافته است.”

“شما در حال رقابت با همه افراد اطراف خود هستید… هر چه بیشتر همکاری کنید، وضعیت بهتری خواهید داشت. شما از افراد مختلف و جمعیت های مختلف جذب می کنید.”

مایکل وبر از Pressure Drop می‌گوید که آنها این ایده را در پاییز مطرح کردند و احساس کردند که می‌تواند برای هر دو کسب‌وکار برای تبدیل شدن به یک «مقصد» و جذب مشتریان جدید مفید باشد.

او می‌گوید: «در ویندزور، ما آن مناطق تجاری پر تراکم و پرترافیک مانند تورنتو، مونترال یا ونکوور نداریم، جایی که شما مخاطبان اسیر مردمی را دارید که از آنجا عبور می‌کنند و برای نوشیدنی به آنجا می‌روند.» گفت.

“وقتی مردم تصمیم می‌گیرند خانه‌شان را ترک کنند، سوار ماشین شوند و بروند و جایی پارک کنند، می‌خواهند همه چیز را داشته باشند. و این شامل غذا نیز می‌شود. بنابراین فکر می‌کنم که قرار دادن آن غذا در آنجا واقعاً به نوعی موقعیت ما را به عنوان یک غذا افزایش می‌دهد. محل مقصد.”

یک استاد کارآفرینی و استراتژی در دانشگاه متروپولیتن تورنتو می‌گوید که فکر می‌کند گزینه‌های منحصربه‌فرد خدمات غذایی، هنجار حرکت رو به جلو خواهند بود.

وندی کوکیر می گوید فشارهای تورمی و رقابت نیروی کار همچنان باعث تغییر رفتار مصرف کنندگان می شود.

او گفت: «این پدیده ترکیبات و جابه‌جایی‌های جالب جدید چیزی است که ما بیشتر شاهد آن هستیم و خطر را کاهش می‌دهد.

“مردم می توانند چیز جدیدی را بدون رهن دادن به خانه خود برای خرید یا اجاره یک تسهیلات جدید، آزمایش قیمت بازار چیزی یا تغییر به چیز دیگری امتحان کنند. من فکر می کنم این انعطاف پذیری بسیار بیشتری می دهد.”