کتابخانه عمومی گریت سودبری می خواهد در ماه دسامبر از شما شاعر بسازد

خبر

كتابخانه عمومی گریت سودبری امیدوار است كه در ماه دسامبر از طریق یك رویداد شعر مجازی ستون فقرات ، به اعضای جامعه در انعطاف پذیری عضلات نوشتن خود كمك كند.

Liette Chiasson ، برنامه ریز رویدادهای جامعه با کتابخانه ، می گوید: آنچه شما نیاز دارید ، انبوهی از کتاب ها و تخیل شماست.

چیاسون گفت: “شعر ستون فقرات زمانی است که شما از کتاب برای ایجاد برخی شعرهای شعر استفاده می کنید. بنابراین در پشت خارها می توانید عناوین را ببینید و از این عناوین برای ایجاد شعر شما استفاده می شود.”

وی گفت: “ما این رویداد را ایجاد کردیم تا کمی سرگرم کننده در این بیماری همه گیر ایجاد شود.” کتابخانه نیز هست. ”

‘شعر ستون فقرات زمانی است که شما از کتاب برای ایجاد برخی خطوط شعر استفاده می کنید. Liette Chiasson ، برنامه ریز رویدادهای جامعه با کتابخانه ، می گوید: در پشت خارها می توانید عناوین و عناوینی را که برای ایجاد شعر شما استفاده می شوند ، مشاهده کنید. (کتابخانه عمومی سودبری بزرگ / فیس بوک)

Chiasson گفت دلیل دیگری که کتابخانه این رویداد را انتخاب کرده این است که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد ، فارغ از سن و سال ، “بچه ها می توانند شرکت کنند ، بزرگترها ، بزرگسالان – کل جامعه.”

کیاسون گفت ، هنگامی که شرکت کنندگان شعرهای خود را خلق کردند ، آنها تشویق می شوند که یک عکس را بردارند و آن را در صفحه فیس بوک کتابخانه ارسال کنند ، “این برای کل ماه در حال اجرا است و ما همه را تشویق می کنیم.”

برای پیوستن به این سرگرمی ، کیاسون تصمیم گرفت شعر خودش را از ستون فقرات برخی از کتاب های خودش بسازد.

وی گفت: “یکی از موارد من این بود:” پرش از کریسمس / کارت پستال از / هایوای “،” بنابراین شما می توانید با آن عناوین کتاب مطمئناً لذت ببرید. ”

Chiasson همچنین اشاره کرد که از اقشار مختلف مردم برای شرکت در این رویداد دعوت شده است.

داستان های بیشتر از CBC سودبری