کرم ضد آفتاب؛ دستور العمل جدید FDA درباره کرم ضد آفتاب

خبر

آووبنزون و اکتیزالات دونوع از این مواد هستند که اشعه های ماورا بنفش را قبل از رسیدن به پوست دفع می کنند. پوست صورت یک ناحیه حساس از بدن است و در صورتی که در معرض اشعه فرا بنفش نور خورشید قرار بگیرد، مستعد ابتلا به آسیب می باشد و رشد سرطان پوست ناشی از این اشعه ( فرابنفش ) را افزایش می دهد. دو پرتو مضر نور فرابنفش خورشید بنام های UVA و UVB به پوست ما ضرر رسانده و موجب تسریع پیری می شود. این مقدار برای کرمی با spf 50 یعنی سی واحد بیشتر به 98 درصد می رسد.

اشعه های UVA موجب ایجاد لک ، چین و چروک ، پیری زودرس و صدمه زدن به DNA پسوت انسان می شوند. اشعه های UVB خورشید موجب تخریب پوست و سوختگی سطح پوست می شود. برخی از کرم ضدآفتاب ها تنها در برابر اشعه ی UVB پوست را محافظت می کنند و اشعه های مضر UVA سر جای خود باقی هستند و دشمن پوست شما هستند. بیشتر محصولات مربوط به لب، دارای SPF نیستند و به دلیل دارا بودن رنگدانه ها و مواد نرم کننده، می توانند نفوذ نور خورشید به این ناحیه را افزایش دهند.

تركیب خاص و سبک كرم فتودرم مكس، به راحتی بر روی پوست پخش شده و بدون ایجاد حس چسبندگی به پوست شما حسی فوق العاده نرم و لطیف می دهد. اغلب بر این باورند که ضد آفتاب برای پوست چرب مناسب نیست و آن را سنگین می کند. این دو پرتو به حدی مضر می باشند که حتی خطر ابتلا به سرطان پوست را افزایش می دهند. 1- در هر بار استفاده از کرم شما باید به اندازه 2 بند انگشت از ضد آفتاب را بر روی پوست صورت خود بمالید. اگر محافظت از پوست خودمان را جدی نگیریم در آینده ای نزدیک شاهد چین و چروک و لک و پیری زودرس در پوست خود خواهیم بود.

بهترین کرم ضدآفتاب با فرمول خاصی از عناصر حفاظتی می تواند در برابر اشعه های مضر خورشید از پوست ما را حفاظت کند. این محصول کاملاً بی رنگ بوده و پوست را سفید نمی کند و مقاوم در برابر آب و ضد تعریق می باشد. وقتی صحبت از زیبایی و سلامتی پوست می شود یکی از بحث های مهم محافظت پوست می باشد. این نوع پوست به دلیل از دست دادن اپیدرم به خشک می شود و فاقد چربی است. آستین می گوید که شما همیشه باید از کرم ضد آفتابی استفاده کنید که SPF آن حداقل 30 باشد و دارای برچسب طیف وسیع نیز باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب گارنیر نی نی سایت دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.