کشاورزان شهرستان اسکس به امید باران به دلیل دمای گرم و هوای خشک همچنان ادامه دارد

خبر

کشاورزان در شهرستان اسکس امیدوار به “باران میلیون دلاری” هستند زیرا این منطقه با خشک ترین ماه می خود در بیش از 150 سال گذشته مواجه است.

پیش‌بینی‌های محیط‌زیست کانادا یک هفته هوای گرم و آفتابی را برای ویندزور و شهرستان اسکس نشان می‌دهد و دمای هوا در بیشتر هفته بین 28 تا 30 درجه در نوسان است. در روز شنبه احتمال بارش باران وجود دارد و پیش بینی می شود دمای هوا تا 31 درجه افزایش یابد.

برندن برن، کشاورز اسکس و رئیس کشاورزان غلات انتاریو، می‌گوید: «من فکر می‌کنم ما می‌توانیم از باران استفاده کنیم تا اوضاع کمی سریع‌تر پیش برود. ” محصول در راه است [in] اما بیرون آمدن از زمین بسیار کند است، فقط به دلیل کمبود رطوبت در چند هفته گذشته.”

در ماه مه خشک ترین رکورد از سال 1870 تاکنون بوده است: Environment Canada

پیتر کیمبل، هواشناس آمادگی هشدار در محیط زیست کانادا، گفت که دمای طبیعی بالا برای این زمان از سال حدود 23 درجه است.

دمای این هفته بین 28 تا 30 درجه مطمئناً بالا است، هرچند که یک رکورد نیست. کیمبل گفت، در حالی که منطقه ویندزور به دنبال گرمای رکوردشکنی نیست، اما یکی از خشک ترین ماه های ثبت شده در ماه می خواهد بود.

او گفت: «ما فقط 23 میلی متر باران در این ماه دیده ایم. آوریل خیلی مرطوب بود، اما ماه مه نه.

“اگر تمام راه را به دهه 1800 برگردید، سال 1870 مقدار کم بارانی معادل 23 میلی متر داشته است.”

محصولات محلی به باران بیشتر نیاز دارند: کشاورزان

تانیا میچل شراب‌ساز و مالک شراب‌سازی Sprucewood Shores Estate در آمهرستبورگ است. او گفت که آب و هوای بسیار خشک در این زمان از سال می تواند باعث ایجاد استرس در انگورهایی شود که هنوز در حال رشد هستند.

میچل گفت: “آنها هنوز باید تا بالای پرده رشد کنند. اگر آب نباشد، استرس خواهند داشت، به طور بالقوه میوه می دهند و هنوز محصول تولید می کنند، اما این بهترین محصول نخواهد بود.” کمتر رسیده است و طعم مورد نظر شما را نخواهد داشت، عمق و غلظت را نخواهد داشت.

یک تاکستان
شراب سازی Sprucewood Shores Estate در آمهرستبورگ. تانیا میچل، شراب‌ساز و شراب‌ساز، می‌گوید که طلسم خشک اخیر بر درختان انگور که در این مرحله از رشد نیاز به آب دارند، تاکید کرده است. او گفت خوشبختانه تاکستان آبیاری قطره ای دارد. (تایلر کلاپ/سی‌بی‌سی)
زنی با پیراهن مشکی روبروی تاکستان ایستاده است
تانیا میچل، شراب‌ساز و یکی از مالکان شراب‌سازی Sprucewood Shores Estate در آمهرستبورگ، گفت که تاک‌های انگور به دلیل کمبود بارندگی در ماه مه 2023 تحت فشار قرار گرفته‌اند. او افزود خوشبختانه، تاکستان آبیاری قطره‌ای برای کمک به پر کردن شکاف دارد. (تایلر کلاپ/سی‌بی‌سی)

او گفت که Sprucewood Shores اخیراً آبیاری قطره‌ای را نصب کرده است که از یک حوضچه بیرون می‌آید، تا در مواجهه با تغییرات آب و هوایی کنترل بیشتری داشته باشد.

کریستینا مالبی، کشاورز در مزارع Hidden Haven، گفت که آنها همچنین توانایی آبیاری محصولات خود از جمله تمشک و گوجه فرنگی را دارند. او گفت، اما این یک راه حل ایده آل نیست.

ملابی گفت: «منظورم این است که در دراز مدت، اگر تابستان واقعاً خشکی داشته باشیم، مطمئناً به کاهش تولید، توقف رشد، تولید کمتر با سبزیجات و میوه‌ها و گل‌ها نگاه خواهم کرد.» ما خوشبختانه توانایی آبیاری را داریم، با این حال این کار بسیار سخت است، بنابراین اگر انتخابی داشتم ترجیح می‌دهم از آن اجتناب کنم.»

مالابی گفت که آنها همچنین اقدامات دیگری را برای مرطوب نگه داشتن گیاهان انجام می دهند، از جمله افزودن کاه در بالای خاک برای بهبود حفظ آب.

مردی جلوی تراکتور ایستاده است
برندن بیرن یک کشاورز غلات در اسکس و رئیس کشاورزان غلات انتاریو است که در عکس فایلی می 2022 به تصویر کشیده شده است. (جیکوب بارکر/سی بی سی)

بیرن، رئیس شورای غله، 20 سال است که مزرعه خانوادگی خود را مدیریت می کند و خانواده او بیش از 100 سال است که در منطقه کشاورزی می کنند. آنها در حال حاضر در حال کشت سویا و گندم هستند.

ضرب المثل های قدیمی زیادی در مورد اینکه دمای گرم برای محصولات خوب است وجود دارد – به گفته برن، “در خاک بکارید و سطل ها متلاشی می شوند” فقط یکی است – اما منطقه واقعاً می تواند از یک یا دو اینچ باران استفاده کند، که به گفته برن ممکن است. اواخر این هفته یا اوایل هفته آینده می آیند.

برن گفت: «فکر می‌کنم همه در این مرحله که کشاورز هستند همین را می‌گویند: ما واقعاً دوست داریم که باران ملایمی که بیاید و یک روز یا یک روز و نیم بماند.»

“ما همیشه از آن به عنوان باران میلیون دلاری یاد می کنیم. این باران واقعاً شما را برای موفقیت در اواخر سال آماده می کند.”

برن گفت، بدیهی است که محصولات زراعی مانند چمن یا باغ هر کسی به بارندگی نیاز دارند. اگر کشش خشک چند هفته دیگر ادامه داشته باشد، این احتمال وجود دارد که محصولات به اندازه کافی قوی نباشند. او گفت که مشتاقانه منتظر بارش باران در هفته آینده است.

اما، برن گفت، به عنوان یک کشاورز می‌داند که بهتر از این است که به جنبه‌های مثبت نگاه کند.

“به عنوان یک کشاورز، شما تحت الشعاع آب و هوا هستید، بنابراین می توانید هر دو را نیز در نظر بگیرید [make it] آفت وجود شما، یا می توانید بگویید، “می دانید چیست؟ این بخشی از کل معامله است و در نهایت به نفع ما خواهد شد.»