کشاورزان می گویند لایحه 97 “آینده کشاورزی” در انتاریو را به خطر می اندازد

خبر

کشاورزان در انتاریو برای مبارزه با یک لایحه دولتی که قوانین مربوط به حفاظت از زمین های کشاورزی در این استان را کاهش می دهد، تجمع می کنند، اقدامی که کشاورزان می گویند منجر به ساخت خانه های بیشتری در زمین های کشاورزی برتر می شود و همچنین می تواند بافت زندگی روستایی را تهدید کند.

لایحه 97 – یا قانون کمک به خریداران خانه، حمایت از مستاجران – با هدف تغییر شدید قوانین توسعه برای رسیدگی به قیمت و عرضه مسکن در استان است.

از جمله تغییرات پیشنهادی، بازنگری اساسی در توسعه مسکونی در مناطق روستایی است که به شهرداری ها این امکان را می دهد که مزارع بزرگ را به قطعات کوچکتر تقسیم کنند تا ساخت خانه ها آسان تر شود.

کشاورزان استدلال می‌کنند که این تغییرات بیشتر زمین‌های کشاورزی در حال از بین رفتن را به خطر می‌اندازد و چشم‌انداز روستایی را از نو ترسیم می‌کند، خانه‌ها و مزارع را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند – ایجاد نقطه اشتعال بالقوه برای درگیری که کشاورزان معتقدند می‌تواند عواقب گسترده‌ای بر صنعت آنها داشته باشد.

“آینده کشاورزی در این استان در خطر است”

وین کالدول، کشاورز و استاد برنامه ریزی و توسعه اراضی روستایی در دانشگاه گوئلف گفت: “من فکر می کنم آینده کشاورزی در این استان در خطر است.”

.
یک خانه مزرعه متروکه در حاشیه شهری لندن، انتاریو، در سال 2021 قرار دارد. گروه‌های کشاورز نگران هستند که اصلاحات اساسی پیشنهادی در قوانین برنامه‌ریزی روستایی توسط این استان، تنها شهرها را به سمت حومه شهرها سوق دهد. (کالین باتلر/اخبار CBC)

او گفت: «من این را به عنوان گسترش شهری می بینم. “در شهرستان هورون، در شهرستان میدلسکس، این انتظار وجود دارد که بیش از 20000 قطعه مسکونی در حومه شهر ایجاد شود. فقط تصور کنید که کشاورزی در این زمینه چگونه خواهد بود.”

کالدول گفت که با نزدیک‌تر کردن خانه‌های حومه شهرها به مزارع، عملیات دامداری در صورت نیاز نمی‌تواند گسترش یابد، تجهیزات مزرعه با مشکلاتی در دسترسی مواجه می‌شوند و مزارع با سیل شکایات در مورد بوی کود یا سر و صدای ناشی از “هنگ پرنده” مواجه خواهند شد. یک نوع مهمات به هوا شلیک می شود تا هر چیزی را با بال بترساند.

اینها برای کشاورزان با همسایگانی که در مجاورتشان هستند به چالش هایی تبدیل می شوند – برخی از نگرانی هایی که آنها پیش بینی می کنند و برخی از نگرانی هایی که مجبور بوده اند از نظر تاریخی با آنها زندگی کنند، اما با گروه بسیار کوچکتری از ساکنان اطرافشان.

به همین دلیل است که گروه هایی مانند فدراسیون کشاورزی انتاریو (OFA) و اتحادیه ملی کشاورزان (NFU) درگیر هستند. آنها از کشاورزان می‌خواهند که مخالفت خود را با نمایندگان محلی پارلمان استانی (MPPs) و وزیر امور شهرداری‌ها و مسکن استیو کلارک اعلام کنند تا دولت را تحت فشار قرار دهند تا از پیشنهاد خود برای سهولت تقسیم مزارع صرف نظر کند. تضعیف کشاورزی در انتاریو و به همراه آن امنیت غذایی درازمدت این استان.

لایحه ترس ها باعث حذف دائمی زمین های کشاورزی می شود

پگی برولد، رئیس OFA، روز جمعه برای مصاحبه در دسترس نبود، اما در یک بیانیه خبری گفت که این تغییرات “تجزیه و به طور دائم زمین های کشاورزی را از استفاده مولد کشاورزی حذف می کند و رشد تجارت مزرعه را محدود می کند.”

.
از جمله تغییرات پیشنهادی در لایحه 97 انتاریو، بازنگری اساسی در توسعه مسکونی در مناطق روستایی است که به شهرداری ها این امکان را می دهد که مزارع بزرگ را به قطعات کوچکتر تقسیم کنند تا ساخت خانه ها در زمین های کشاورزی برتر را آسان تر کنند. (کالین باتلر/اخبار CBC)

بیانیه مشترک همچنین توسط ماکس هانسگن، رئیس NFU انتاریو امضا شد، که به نقل از وی گفت: “نیازهای مسکن را می توان در مناطق مسکونی خدماتی در یک پایگاه زمینی بسیار کوچکتر برآورده کرد، و از دست دادن زمین های کشاورزی و درگیری های احتمالی استفاده از زمین را کاهش داد.”

کالدول خاطرنشان کرد که اگر انتاریو با این پیشنهاد موافقت کند، تقسیم زمین‌های کشاورزی به بخش‌های کوچک نیز باعث شلوغی می‌شود و تعداد ورودی‌های املاک را تا 10 برابر افزایش می‌دهد تا دسترسی به بخش‌های فرعی جدید ایجاد شود.

او گفت: «این شیوه استفاده ما از بزرگراه ها را اساساً تغییر می دهد. “در برخی از نقاط منجر به کاهش محدودیت‌های سرعت و تغییر قوانین و قوانین در مسیر جاده‌ها می‌شود که در واقع نه چندان به یک چشم‌انداز کشاورزی روستایی که به یک چشم‌انداز مسکونی تبدیل می‌شود.”

ویکتوریا پودبیلسکی، سخنگوی کلارک، وزیر امور شهرداری و مسکن، جمعه در ایمیلی به سی‌بی‌سی نیوز گفت که لایحه 97 از قبل شامل پادمانی برای حفاظت از زمین‌های کشاورزی است.

وی گفت که بر اساس پیشنهاد فعلی، هر خانه ای که در نزدیکی زمین های کشاورزی ساخته می شود باید با عملیات کشاورزی موجود سازگار باشد و خانه ها را نمی توان در مناطق کشت ویژه ساخت.

در این ایمیل آمده است که این اقدامات “از زمین های کشاورزی و دام های موجود محافظت می کند.” این گزینه داوطلبانه به درخواست کشاورزانی که می خواستند بتوانند در زمین خود برای خانواده های خود خانه بسازند، معرفی شد.

کالدول گفت که او در مورد نیاز شدید به مسکن در انتاریو بحث نمی کند. “این بیشتر بحث تعادل است.”

این لایحه در 11 ماه مه در مجلس قانونگذاری به تصویب رسید. نظرات را می توان تا 5 ژوئن از طریق اداره ثبت محیط زیست انتاریو به دولت ارسال کرد.