کلینیک کمک حقوقی برای Windsorites که نژادپرستی ضد سیاه را تجربه می کند راه اندازی می شود

خبر

یک کلینیک کمک حقوقی مستقر در تورنتو در حال گسترش دامنه فعالیت خود به جنوب غربی انتاریو برای کمک به بلک ویندزوریت ها در رفع چالش های قانونی ، به ویژه موارد مربوط به نژادپرستی ضد سیاه پوست است.

مرکز اقدام حقوقی سیاه (BLAC) برای ایجاد یک کلینیک ماهواره ای که نگرانی هایی را که جامعه محلی سیاه پوستان با آن روبرو است ، با آموزش مهارت های سازمانی زنان ویندزور (West) همکاری می کند. این کلینیک در سال جدید راه اندازی می شود و پشتیبانی مجازی رایگان را ارائه می دهد.

خالده صالح ، کارگر حقوقی جامعه BLAC ، با CBC صحبت کرد صبح ویندزور چهارشنبه برای صحبت در مورد آنچه در آینده است.

صالح گفت: “ما فقط می خواهیم این خدمات را مستقیماً به افراد ویندزور منتقل كنیم تا آنها به خدمات حقوقی ، كمك حقوقی و اطلاعات حقوقی دسترسی داشته باشند.”

صالح گفت: این خدمات شامل پرداختن به تبعیض نژادی در محل کار یا مدرسه تا طرح شکایت حقوق بشر در رابطه با استفاده بیش از حد از زور توسط افسران پلیس علیه مردم سیاه پوست است.

وی گفت: “بخش عمده ای از اینكه ما كاری را كه انجام می دهیم انجام می دهیم این است كه فضایی برای تأیید نگرانی های مردم فراهم شود و شخصی وجود داشته باشد كه پیچیدگی های نحوه تبعیض و نحوه وقوع آن را بفهمد.”

جوآن سیمپسون ، هماهنگ کننده برنامه در WEST ، همچنین توسط CBC مصاحبه کرد صبح ویندزور چهار شنبه.

وی گفت: بسیاری از موارد سیاه پوستان در ویندزور با آنها دست و پنجه نرم می کنند ، به ویژه در مورد مسکن ، تشکیل پرونده برای کمک های اجتماعی و اشتغال. با کمک BLAC او فکر می کند که آنها بهتر می توانند با برخی از این چالش های دیرینه مقابله کنند.

BLAC برای کمک های حقوقی به Windsorites در سال جدید با West of Windsor همکاری می کند. همه خدمات رایگان خواهند بود و به دلیل همه گیر شدن به صورت مجازی شروع می شوند. (توییتر)

“این بسیار دشوار است [the Black community] احساس می کنید که دیدگاه آنها گوش داده نمی شود یا شنیده نمی شود … بعضی اوقات آنها حتی نمی دانند کجا باید مراجعه کنند “.

‘قطعاً جای خالی را پر می کنید’

سیمپسون گفت که وست هیجان زده است که در این طرح مشارکت می کند و منابع بیشتری را به جامعه متنوعی که خدمات می دهند ارائه می دهد.

وی گفت این امر به ویژه با توجه به حوادث سال گذشته بسیار مهم است.

این همه گیری فقط یک تجربه طولانی بوده است و علاوه بر این ، ما شاهد بسیاری از مسائل مربوط به زندگی سیاهان بوده ایم و بسیاری از اعتراضات را در اینجا در ویندزور و در سراسر جهان نشان داده ایم و قطعاً مورد نیاز است. ” گفت

سیمپسون گفت پس از مهاجرت به اینجا از جامائیکا ، بیش از 30 سال ساکن ویندزور بوده است. او می گوید که شهر را دوست دارد اما می خواهد بداند که سیاهپوستان شنیده می شوند و “تا آنجا که دسترسی به خدمات و صدای ما فراهم می شود … نه تنها شنیده می شود بلکه گوش داده می شود و اقدامات نیز انجام می شود.”

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجربیات سیاه کانادایی ها – از نژادپرستی ضد سیاه پوستان تا موفقیت در جامعه سیاه پوستان – سیاه پوستان بودن در کانادا را ببینید ، یک پروژه CBC کانادایی های سیاه می توانند به آن افتخار کنند. می توانید داستان های بیشتری را اینجا بخوانید.

(CBC)