کمیته طرح امداد زمستانی شهر را برای پناه دادن به افرادی که سخت خفته اند تأیید می کند

خبر

سیاستمداران محلی طرحی را تأیید کرده اند که به طور موقت افرادی را که در ماه های زمستان در مرکز شهر لندن می خوابند ، به طور موقت اسکان دهد.

در حالی که هنوز به تصویب شورای شهر لندن احتیاج دارد ، کمیته خدمات و خدمات حفاظتی سه شنبه شب شاهد حمایت یکپارچه از برنامه واکنش زمستانی شهر ، یک طرح واکنش اضطراری 2.3 میلیون دلاری بود که دو پناهگاه موقت یک شبه و دو روز فضای مناسب برای تأمین فراهم می کند. افرادی که به طور منظم و بدون دسترسی به نیازهای اساسی بدون هیچ گونه آسایشگاهی می خوابند.

کوین دیکینز ، مدیر مسکن مسکن در این شهر ، به “ما کاملاً تصدیق می کنیم که این یک راه حل مناسب برای بحران بی خانمانی نیست که جامعه ما با آن روبرو است ، و همچنین این طرحی نیست که قصد دارد در طی COVID امسال بی خانمانی را حل کند.” کمیته

“با این حال ، این طرحی است که ما در سریعترین زمان ممکن برای ارائه پشتیبانی های نجات دهنده ، خدمات نجات دهنده زندگی به افرادی که در جامعه ما بدون خواب هستند ، سریع تر عمل می کنیم.”

این دو پناهگاه یک شبه از طریق سازه های موقتی گرم و محصور در حصارکشی ساختمانی ، دقیقاً مانند قابل حمل ، تهیه می شوند و هر کدام برای 30 نفر تختخواب خواهند داشت. در حال حاضر ، این شهر پارکینگ T-Block در خیابان الیزابت 652 ، در نزدیکی پارک مک ماهن را ایمن کرده است و در حال تأمین پارکینگ خصوصی دیگری در هسته است.

فضاهای روزانه که به گفته شهر متمرکز بر تأمین فضای گرم مردم و دسترسی به نیازهای اساسی است ، می تواند همزمان 30 نفر را نیز در خود جای دهد. برنامه ریزی شده است که این افراد از مرکز سالمندان جاده همیلتون و خارج از محل فروشگاه در خیابان 177-179 دونداس ، درست در شرق ریچموند فعالیت کنند. علاوه بر این ، پناهگاه های شبانه نیز به عنوان فضاهای روزانه کار خواهند کرد.

“من فکر می کنم این یک گام به جلو است تا اطمینان حاصل شود که افرادی که سعی می کنند در این اوقات زمستان زنده بمانند ، [have] فرصت زنده ماندن ، در حالی که ما می خواهیم گام های بعدی را در تأمین سرپناه و ادامه حمایت از مردم برداریم ، “گفت مرکز مشاوره آریل کایاباگا.

این شهر برای اطمینان از پیگیری اقدامات مناسب پیشگیری از COVID-19 و دستورالعملهای استانی با واحد بهداشتی میدلکس-لندن در تماس بوده است.

این شهر امیدوار است تا اواسط دسامبر پناهگاه ها و فضاهای روزانه در دسترس باشد و تا آوریل 2021 ادامه داشته باشد. پشتیبانی و خدمات برای افرادی که از اعتیاد و بهداشت روان نیز رنج می برند نیز در دسترس خواهد بود.

در حالی که چارچوب برنامه همان چیزی بود که در کمیته ارائه شد ، کارکنان شهر گفتند که هنوز موارد زیادی وجود دارد که باید تدوین شوند ، از جمله توافق نامه هایی که باید نهایی شوند همراه با برنامه های کارکنان که باید اصلاح شوند. با این حال ، اعضای کمیته ابراز تمایل به جلو رفتن کردند تا در اسرع وقت به افراد بی پناه کمک کنند.

بخش 2 مشاور گفت: “زمستان اینجاست و این حتی ممکن است طرحی باشد که ما می خواهیم ، اما این برنامه ای است که ما در حال حاضر برای کمک به مردمی که واقعاً در جامعه برای گذراندن زمستان تلاش می کنند ، نیاز داریم.” شاون لوئیس

“من فکر می کنم واقعاً مهم است که همه درک کنند و تحت هیچ توهمی قرار نگیرند [that] هنوز هم افرادی که در جامعه بدون سرپناه می خوابند وجود دارد و آنها واقعاً مشکلات پیچیده و دشواری برای غلبه بر مشکل دارند و مهم نیست که ما به عنوان یک شهر تلاش کنیم ، ما نمی خواهیم همه آنها را حل کنیم ، اما این یک قدم بزرگ به جلو. “

موضوع هنوز باید در تاریخ 8 دسامبر برای تمبر نهایی تصویب به شورا برسد.