گروه حامی مراقبت های بهداشتی در واکنش به اقدام فورد برای اجازه دادن به اقدامات کلینیک خصوصی رای گیری می کند.

خبر

از آنجایی که استان به دنبال ارائه خدمات بیشتر مراقبت‌های بهداشتی از طریق ارائه‌دهندگان خصوصی است، ائتلاف سلامت انتاریو (OHC) یک رأی‌گیری تحت رهبری جامعه را در مورد آنچه که به‌عنوان خصوصی‌سازی مراقبت‌های بهداشتی می‌داند، راه‌اندازی می‌کند.

تریسی رمزی، رئیس مشترک ائتلاف سلامت ویندزور، بخش گروه مدافع در ویندزور، گفت که همه پرسی غیر رسمی در سراسر انتاریو با بیش از 1000 شعبه رای در 26 و 27 مه برگزار خواهد شد.

ساکنان همچنین از 2 مه این فرصت را خواهند داشت که به صورت آنلاین رای دهند. هر کس بالای 16 سال می تواند در همه پرسی رای دهد.

در رای گیری این سوال مطرح می شود که “آیا می خواهید خدمات بیمارستانی دولتی ما به بیمارستان ها و کلینیک های انتفاعی خصوصی شود؟ بله یا خیر.”

رمزی، نماینده سابق حزب دموکرات کردستان، گفت: «مردم واقعاً سیستم مراقبت های بهداشتی ما را گرامی می دارند و ما این را می دانیم. هر زمانی که کانادایی‌ها در مورد اینکه آیا می‌خواهند مراقبت‌های بهداشتی عمومی را حفظ کنند یا نه، نظرسنجی می‌شود، اکثراً اینطور است.

در اواخر فوریه، انتاریو قانونی را ارائه کرد که به کلینیک‌های خصوصی بیشتری اجازه می‌دهد تا برخی از جراحی‌ها و روش‌های با بودجه عمومی را ارائه دهند. دولت می گوید هدف از این طرح کاهش معوقات و زمان انتظار است.

گوش کنید: تریسی رمزی به Afternoon Drive می‌پیوندد

بعد از ظهر رانندگی کنید8:04ائتلاف بهداشت انتاریو رای گیری را با نگرانی از مراقبت های بهداشتی خصوصی سازماندهی می کند

آیا مراقبت های بهداشتی انتاریو خصوصی تر می شود؟ این ترسی است که توسط ائتلاف بهداشت استانی وجود دارد، که اوایل امروز آنچه را که آن را همه پرسی برگزار می کند اعلام کرد. میزبان آلیسون دورو، رئیس مشترک بخش ویندزور، تریسی رمزی، برای اطلاعات بیشتر همراه است.

ائتلاف می‌گوید که این به منزله خصوصی‌سازی سیستم مراقبت‌های بهداشتی ما است، اگرچه نخست‌وزیر داگ فورد تاکید کرده است که مراقبت‌های بهداشتی رایگان خواهد ماند.

فورد در ژانویه گفت: «من حتی کلمه خصوصی را دوست ندارم زیرا واقعاً اینطور نیست. “هیچ انتاریایی هرگز مجبور نیست با کارت اعتباری پرداخت کند. آنها با کارت OHIP خود پرداخت خواهند کرد.”

این اقدام باعث ایجاد نگرانی در مورد کلینیک ها شده است که بیماران را «افزایش فروش» می کنند و آنها را تحت فشار قرار می دهد تا خدماتی را انتخاب کنند که هزینه ای بیش از آنچه تحت پوشش طرح بیمه درمانی انتاریو است، داشته باشند.

طبق این قانون، کلینیک‌ها اجازه نخواهند داشت از خدمات به بیمارانی که خدمات فقط OHIP را انتخاب می‌کنند خودداری کنند، و آنها نمی‌توانند برای دریافت خدمات سریع‌تر از سایر افراد، هزینه اضافی از بیماران دریافت کنند.

انتظار می رود حداقل 100000 نفر رای دهند

یکی از نگرانی های رمزی این است که وقتی کارکنان مراقبت های بهداشتی در بیمارستان های دولتی و خصوصی پراکنده شوند، سیستم مراقبت های بهداشتی تحت فشار بیشتری قرار خواهد گرفت.

او گفت: “طرح حذف خدمات اصلی از بیمارستان… باعث تخلیه کارکنان مراقبت های بهداشتی از بیمارستان های ما در اینجا می شود و ما در اینجا به کارکنان مراقبت های بهداشتی بیشتری نیاز داریم، نه کمتر.”

به گفته پاتریک هانون، رئیس مشترک ائتلاف سلامت ویندزور، رفراندوم های قبلی جامعه شاهد شرکت 100000 نفر در سراسر انتاریو بوده است.

او گفت: “امیدوار بودیم که با دسترسی گسترده و رای گیری آنلاین، از 200000 نفر عبور کنیم.”

آوریل الیس، داوطلب OHC، گفت که دولت استانی باید به جای آن در مراقبت های بهداشتی عمومی سرمایه گذاری کند.

او گفت: «خصوصی‌سازی خدمات اصلی بیمارستان‌های دولتی مسیر خطرناکی در استان است.

CBC Windsor برای اظهار نظر با MPP Anthony Leardi تماس گرفت، اما او قبل از انتشار قادر به اظهار نظر نبود.

Windsor-Tecumseh MPP Andrew Dowie در دسامبر گفت که یک کلینیک خصوصی چشم پزشکی که در ویندزور با مشارکت بیمارستان منطقه ای ویندزور افتتاح شد، به نام مرکز جراحی ویندزور، “آینده مراقبت های بهداشتی” است.

او گفت که چنین امکاناتی مکمل منابع موجود است و در نهایت به استان اجازه می دهد تا مراقبت های بهداشتی بیشتری ارائه دهد.

“این چیزی است که ما در مورد آن هستیم. شما … خدمات مورد نیاز خود را دریافت خواهید کرد. مهم نیست که چه کسی آن را اداره می کند، مهم نیست چگونه تحویل داده می شود، به لطف حق بیمه OHIP شما و سیستم عمومی ارائه می شود. “

بیمارستان ویندزور می‌گوید خصوصی‌سازی دسترسی به روش‌های مراقبت‌های بهداشتی را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند

بیمارستان منطقه‌ای ویندزور (WRH) در ژانویه بیانیه‌ای در حمایت از اقدام دولت استانی منتشر کرد و گفت که این امر “دسترسی افراد به جراحی‌ها و روش‌های مورد نیاز با بودجه عمومی را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند.”

در یک خبر، آنها به زمانی که “جراحی های آب مروارید در یک واحد کوچک در گوشه زیرزمین پردیس Ouellette انجام می شد” تماس گرفتند.

در سال 2022، زمانی که مرکز جراحی ویندزور افتتاح شد، آنها گفتند که می‌توانند تقاضا را کاهش دهند.

دیوید موسیج، مدیرعامل WRH در این انتشار گفت: “اگر ما این کار را انجام نمی‌دادیم، لیست انتظار ما برای آب مروارید غیرقابل حل بود.” “فرصتی برای ما پیش آمد تا این را به خارج از بیمارستان منتقل کنیم. ما به سرعت این کار را انجام دادیم و آن را از دست ندادیم.”