گلچین شعر محلی با هدف کمک به جمع آوری پول برای زنانی که از خشونت فرار می کنند ، مردانگی سمی است

خبر

کوری گودت در جامعه کوچک بزرگ سادبری چلمزفورد بزرگ شد. هنگامی که او به دوران کودکی خود فکر می کند ، به یاد می آورد احساس ناجور و بدفهمی شده است.

او می گوید ، در حال جابجایی در جهان ، نوجوانی است كه آشكارا همجنسگرا است و دارای ویژگیهای زنانه قوی است ، چالشهای زیادی را به همراه دارد. به گفته وی ، تلاش برای ایستادن در جهانی که احساس می کرد همیشه او را قبول ندارد ، بسیار زیاد ، به طوری که اغلب احساس تعادل می کرد.

دست و پنجه نرم کردن با هویت و جنسیت او با مشکلاتی روبرو بود که سرانجام وی را به سو ab استفاده از مواد مخدر و حتی حدود 5 ماه در مرکز اصلاح و تربیت مرکزی شمال Penetanguishene برای سرقت از فروشگاه سوق داد. آنجا بود که گاودت می گوید با ته سنگ دیدار کرده است.

وی گفت: “این خیلی سریع از کنترل خارج شد. من واقعاً شخصی را که داشتم و شخصی را که می خواستم باشم از دست دادم.” “من واقعاً مثل سایه ای از خودم بودم.”

اما او همچنین مکانی بود که او در شعر امید و ابراز وجود داشت.

یکی از بسیاری از آثار هنری جشن زنانگی در گلچین. این یکی توسط هنرمند محلی Crystal Caya ساخته شده است. (ارائه شده توسط Crystal Caya)

‘من تصمیم گرفتم زندگی ام را به عقب برگردانم’

وی گفت: “اینجا جایی بود که من تصمیم گرفتم زندگی خود را تغییر دهم” ، “من می خواستم روزنامه نویسی کنم ، می خواستم نوشته های خاطرات را بنویسم … اما نمی توانم این جملات را فرموله کنم و احساس خود را توصیف کنم و سپس ، همه چیز به عنوان شعر آغاز شد. ”

اکنون ، گودت در تلاش است تا با یک گلچین جدید شعر خود منتشر شده ، دیگران را در مورد شعر هیجان زده کند ریگ زنانه. گلچین با نام او ، اما دانیلز ، منتشر شده است.

این کتاب همراه با تعداد زیادی از همکاران محلی ، به معنای زن بودن یا نمایش خصوصیات زنانه در دنیایی است که به مردانگی سمی منجر شده است.

همه این صداهای واقعاً قوی به نوعی در حال بیرون آمدن هستند که قبلاً شنیده نشده بودند که مدتها بود که آنها را روی مشعل های کناری قرار می دادند.– کوری گودت ، ویراستار Feminine Grit

“نوشتن شعر یک کار بسیار زنانه است ، شما تمام این آسیب پذیری ها را به صفحه وارد می کنید و من فهمیدم به همین دلیل بسیاری از مردم شعر خود را به اشتراک نمی گذارند. اما من اینگونه به شعر روی آوردم و این یک درمان بسیار بزرگ بود روند.”

این گلچین به 27 همکار محلی در شمال انتاریو ، که به طیف وسیعی از جوامع مختلف از جمله LGBTQ ، BIPOC و مردم بومی تعلق دارند ، صدا می دهد. این گلچین شامل 62 شعر و یک موزاییک از هنر پر جنب و جوش است.

گائودت گفت ، تاكنون موفق شده است از 200 نسخه اول را بفروشد و در حال گرفتن 200 نسخه دیگر در روزهای آینده است.

وی گفت: “من فکر می کنم با همه چیزهایی که در حال حاضر در جهان در جریان است ، همه این صداهای واقعاً قوی وجود دارد که قبلاً واقعاً شنیده نشده بودند و آنها برای مدت طولانی روی مشعل های جانبی قرار می گرفتند.” صداها باید شنیده شود. ”

یک نقاشی زنی را نشان می دهد که در غبار آب آبی غوطه ور است. (ارائه شده توسط کوری گودت)

جمع آوری پول برای زنان فرار از خشونت

علاوه بر این ، 1 دلار از هر نسخه فروخته شده به Genvera House ، یک پناهگاه اضطراری برای زنانی که از سو abuse استفاده از شریک زندگی صمیمی خود (از جمله شریک زندگی جنسی) فرار می کنند ، و همچنین زنان 50 ساله و بالاتر که از زندگی خود فرار می کنند در مراقب ، در سودبری.

برای چاپ کتاب ، گائودت یک حساب GoFundMe راه اندازی کرد ، جایی که او حدود 900 دلار سرمایه جمع کرد تا بتواند به همکارانش پرداخت کند و هزینه چاپ را نیز بپردازد. Bay Used Books در سودبری ، جایی که مجموعه گل فروشی در آن به فروش می رسد ، مبلغی بالغ بر 1800 دلار برای کمک به هزینه های ایجاد کتاب مطابقت داشته است.

رنگ ها از صفحات گلچین شعر محلی جدید می ترکد. این قطعه توسط هنرمند محلی Yannick Bouffard تصور شده است. (ارائه شده توسط یانیک بوفارد)

تاکنون ، گودت حدود 200 دلار از این کتاب برای رفتن به خانه ژنورا جمع کرده است اما هدف نهایی او جمع آوری حدود 1800 دلار برای رفتن به پناهگاه است. با این حال ، اگر این تعداد باید بیشتر باشد ، این یک پاداش اضافی است.

برای گروه بعدی ، وی گفت امیدوار است فروشندگان بیشتری پیدا کند که کتاب را بفروشند. اما در حال حاضر ، مردم می توانند آن را در Bay Used Books پیدا کنند.

گوش کنید

تا شمال6:43ریگ زنانه

زنانه بودن برای شما چه معنایی دارد؟ یک گلچین شعر محلی جدید در حال جستجوی معنای آن در دوران جنبش Me Too و مردانگی سمی است. خبرنگار سم جوریچ از Up North با کوری گودت ، سردبیر “Feminite Grit” صحبت کرد. 6:43