گوش کن! سخنرانان برتر این هفته از لندن

خبر

لندن·سمعی

هر روز هفته، ما با داستان هایی از منطقه لندن به طور زنده روی آنتن می رویم. ما می دانیم که شما سرتان شلوغ است، بنابراین تعدادی از مصاحبه های مورد علاقه خود را در هفته گذشته انتخاب کرده ایم. این سخنرانان برتر را از دست ندهید.

صوتی و تصویری درخواستی از لندن صبح و عصر درایو

میز استودیو CBC لندن جایی است که گفتگوهای عالی از دوشنبه تا جمعه انجام می شود.  آنها را به صورت زنده در 93.5FM بشنوید یا برنامه CBC Listen را برای مصاحبه های درخواستی دانلود کنید.
میز استودیو CBC لندن جایی است که گفتگوهای عالی از دوشنبه تا جمعه انجام می شود. آنها را به صورت زنده در 93.5FM بشنوید یا برنامه CBC Listen را برای مصاحبه های درخواستی دانلود کنید. (آماندا مارگیسون/ سی‌بی‌سی لندن)

ما می دانیم که شما سرتان شلوغ است، بنابراین تعدادی از مصاحبه های مورد علاقه خود را در هفته گذشته انتخاب کرده ایم. این سخنرانان برتر از لندن و منطقه را از دست ندهید.


صبح لندن3:58گروهی از سالمندان لندنی می‌دانند که چگونه به معنای واقعی کلمه اجازه دهند اوقات خوش بگذرد.

با گروه اسکیت غلتکی انجمن تناسب اندام سالمندان Huff N’ Puff لندن بچرخید. میشل هر دو از CBC در یک جلسه اسکیت توقف کردند تا ببینند چه چیزی باعث می شود که گروه از سالمندان به بند زدن و اسکیت سواری بروند.

زنی که با استفاده از واکر اسکیت می کند
جودی کمبل بیشتر عمر خود را روی چرخ ها گذراند، از اسکیت غلتکی در نوجوانی گرفته تا 25 سال غلتکی. پس از سقوط چند سال پیش، او فکر کرد که دیگر نمی تواند اسکیت بازی کند. او می‌گوید اکنون از واکر برای امنیت استفاده می‌کند. (Michelle Both/CBC)

بعد از ظهر رانندگی کنید6:20TURBAN-UP در دانشگاه وسترن، ماه میراث سیک ها را جشن می گیرد

اعضای جامعه سیک میزبان رویدادی به نام “TURBAN-UP” در دانشگاه وسترن به افتخار ماه میراث سیک بودند. میزبان آلیسون دورو برای کسب اطلاعات بیشتر به آنجا رفت.

دانشجویان دانشگاه وسترن میزبان رویدادی به نام بودند
دانشجویان دانشگاه وسترن میزبان رویدادی به نام “TURBAN-UP” به افتخار ماه میراث سیک ها بودند. (ارسال انجمن دانشجویی سیک دانشگاه غربی)

صبح لندن8:29شورای شهر در حال ارزیابی مجدد تصمیم خود برای آخرین انتصاب اعضای هیئت مدیره خدمات پلیس است

شورای شهر پس از انتصاب یک فرد سیاسی سفیدپوست به نامزدی بومی که به همان اندازه واجد شرایط بود، در هیئت خدمات پلیس لندن مورد انتقاد قرار گرفت. مربی و Chippewa سابق رئیس تیمز، Leslee White-Eye و مدیر اجرایی Atlohsa، Joe Wabegijig، که برای این سمت کنار گذاشته شد، نظرات خود را در مورد آنچه که این در مورد اینکه ما در کجای آشتی هستیم به اشتراک می گذارند.

جو وابگیجیک عضو هیئت خدمات پلیس در جامعه خانگی خود در جزیره مانیتولین است و مدیر اجرایی خدمات درمانی خانواده Atlohsa در لندن، اونت است.
جو وابگیجیک عضو هیئت خدمات پلیس در جامعه خانگی خود در جزیره مانیتولین است و مدیر اجرایی خدمات شفای خانواده Atlohsa در لندن، اونت است. (آماندا مارگیسون/ CBC News)

برنامه CBC Listen را برای صدای درخواستی از لندن و سراسر کانادا دانلود کنید. در روزهای هفته صبح و بعد از ظهر لندن را در 93.5 FM تنظیم کنید.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|