یعنی وابسته به صدای آژیر است

خبر

حتی اگر خودرو شما به سرقت رود، با داشتن موقعیت لحظه به لحظه روی نقشه و ارائه این اطلاعات به پلیس میتوانید به سرعت خودرو را از سارق پس بگیرید و به پلیس در دستگیری سارق کمک کنید. فرزندان خود را کنترل کنید والدین رانندگان نوجوان اغلب نگران امنیت بچه های خود در پشت فرمان هستند.

صاحب خودرو در هر لحظه به صورت آنلاین خودرو خود را ردیابی میکند و یا در صورت لزوم آن را در حالت حرکت خاموش کند. این وسیله دارای GPS و سیمکارت است که هم موقعیت را به طور دقیق محاسبه کرده و هم برای صاحب خودرو ارسال میکند. در طراحی این اپلیکیشن تمام موارد دزدگیرهای قدیمی نیز رعایت شده و علاوه بر نمایش تصویری موقعیت خودرو بر روی نمایشگر آن، امکان ردیابی خودرو از طریق GPS نیز در هر لحظه و هر مکان برای صاحب خودرو فراهم شده است. ردیاب خودرو پس از نصب بر روی خودرو در هر لحظه موقعیت جغرافیایی که همان طول و عرض جغرافیایی است را از طریق ماهواره جی پی اس دریافت می کند.

این سیستم پیشرفته علاوه بر موقعیت مکانی میتواند ساعت، تاریخ ، مکان و در دستگاه های ردیاب خودرو حتی میزان سرعت و زمان حرکت و شرایط سلامت خودرو را نیز در نمایشگر مشخص کند. ردیاب خودرو ردیاب موتور ردیاب کامیون مدل N304 جایگزین پیشرفته ترین دزدگیرها شد، چرا که یک دزدگیر محدودیت هایی دارد که به راحتی قابل دور زدن است، کافی است برق خودرو قطع شود دیگر دزدگیر کارایی ندارد یا اگر خودرو سرقت شد هیچ دزدگیری قابلیت ارسال موقعیت خودرو را برای مالک ندارد اما ردیاب ها به تمام محدودیت های دزدگیرها پایان میدهد و نگرانی و دغدغه ای در این زمینه به جا نمیگذارد.

یکی از نکاتی که باید در هنگام خرید ردیاب خودرو با کیفیت، به آن توجه داشته باشید، شرکت و برندی است که از آن قصد تهیه ی ردیاب را دارید. ردیاب می تواند اشتعال اتومبیل را قطع کرده و هنگام فعال شدن اشتعال هشدار ارسال کند ، و همچنین سایر ویژگی های “استاندارد” مانند میکروفون و بلندگو را نیز شامل می شود. برخی ردیابها به وسیله سیم کشی متصل شده و برخی دیگر نیز به صورت بیسیم هستند. ردیابها وسایل الکترونیکی کوچکی هستند که با یک عدد سیم کارت فعال شده و به کمک آن میتوانید از محل خودرو خود انتن gps خودرو آگاه شوید.