یک بازی کمپ سرگرم کننده در سادبری حرفه ای می شود: وارد ظهور کورن هول شوید

خبر

جف واترمن در کمپ مشغول بازی کورن هول یا پرتاب کیسه لوبیا شد. کیسه ها و تخته ها را برای خودش خرید و متوجه شد که این کاری است که ساعت ها از انجام آن لذت می برد.

و سپس، می دانید، شما شروع به تماشای ویدیوهای یوتیوب از بازیکنان حرفه ای کورن هول در حال بازی می کنید.

واترمن تصمیم گرفت در اکتبر 2022 لیگ خود را در سادبری آغاز کند.

Cornhole یک بازی ساده است. تخته ها 27 فوت از هم فاصله دارند، شما سعی می کنید چهار کیسه یک پوندی را وارد سوراخ کنید. برای یک کیسه روی تخته یک امتیاز و برای یک کیسه در سوراخ سه امتیاز می گیرید. بازی به 21 می رود.

اما پس از آن استراتژی وجود دارد.

واترمن می گوید بخش ذهنی بازی بسیار شبیه گلف است. هر کسی می‌تواند یک کیسه لوبیا را 27 فوتی پرتاب کند، اما شما می‌دانید که کیسه را صاف پرتاب کنید و هر بار دقیقاً همان حرکت را حفظ کنید و اجازه ندهید که این کیسه به سر شما وارد شود.» او می گوید این همان چیزی است که می تواند به معنای تفاوت بین کورن هول تفریحی و حرفه ای باشد.

این لیگ به لیگ آمریکای کورن هول کانادا وابسته است. تمام امتیازات بازیکن در جدول رده بندی ACL در سراسر جهان نشان داده می شود. واترمن گفت: آنها بازیکنانی دارند که در سراسر انتاریو برای بازی در مسابقات، در تمام مسابقات سطوح مختلف سفر می کنند. او رویدادهای سادبری و سالت سنت ماری را اجرا می کند.

و هنگامی که واترمن آخرین بررسی را انجام داد، در رتبه 39 کانادا قرار گرفت.

زن و مردی کنار هم ایستاده اند و در مقابل دوربین لبخند می زنند.  آنها در یک سالن ورزشی مدرسه هستند و مرد پیراهنی دارد که روی آن نوشته شده است Nickel City Cornhole.  افرادی در پس‌زمینه هستند که با انداختن کیسه‌های لوبیا در یک سوراخ، بازی را انجام می‌دهند.
راب کاپوتو و ملودی تیلندر هر دو از اعضای لیگ Cornhole Nickel City هستند. (Jan Lakes/CBC)

اما همه برای رقابت در آن شرکت نمی کنند. ملودی تیلندر پیش از این هرگز بازی نکرده بود، حتی در اردو. او می گوید که از بازی سافت بال استفاده می کند، بنابراین مفهوم پرتاب فاصله و ضربه زدن به نقطه برای او منطقی بود. او این واقعیت را دوست دارد که مردم در هر سنی می توانند بازی کنند.

“شما به مسابقات می روید و حتی لزوماً به عنوان بزرگسالان در مقابل جوانان درجه بندی نمی شود. فقط همه هستند.”

راب کاپوتو می‌گوید همسرش در حالی که در فیس‌بوک می‌چرخد با لیگ آشنا شده است. آنها از آن زمان به چند تورنمنت رفته اند. بنابراین قطعاً در حال رشد است و محبوبیت بیشتری پیدا می‌کند، مطمئناً.»

کاپوتو می گوید که او فردی رقابتی است، می توانید از هر کسی در لیگ بپرسید، اما او جنبه اجتماعی آن را دوست دارد. “پرتاب کیف، تفریح، فقط، می دانید، استراحت از هفته کاری طاقت فرسا.”

و برای کسانی که می خواهند آن را فراتر از ورزشگاه مدرسه در سادبری ببرند، فرصت هایی وجود دارد. مسابقات آزاد ACL کانادا در ماه آوریل در آبشار نیاگارا برگزار شد و مسابقات جهانی در پایان ماه جولای در راک هیلز، کارولینای جنوبی برگزار می شود.

همچنین یک لیگ Sudbury Cornhole وجود دارد که قصد دارد برای جلسه پاییز خود در تابستان امسال عضوگیری کند. این سازمان به لیگ کورن هول کانادا وابسته است.

چهار نفر در حال پرتاب کیسه های لوبیا در سراسر اتاق هستند و در کنار آنها تخته هایی روی زمین با زاویه ای قرار دارد که سوراخی در آن وجود دارد.  همچنین افرادی پشت سر آنها هستند که در جایگاه های آبی رنگ در سالن ورزشی مدرسه نشسته اند.
اعضای لیگ Nickel City Cornhole در مدرسه Jean Ethier Blais در سادبری مشغول تمرین هستند. (Jan Lakes/CBC)