یک زن لندنی می گوید نامه مرموزی که 86 سال دیرتر تحویل داده شده توسط مادرش نوشته شده است

خبر

این دست خط بود که آن را روشن کرد. دست خط ، و نحوه ردیف کردن جزئیات ، یعنی ساندرا واترهاوس گفت.

واترهاوس و خانواده اش هنگامی که نامه ای را کشف کردند که به طرز مرموزی در روزنامه گودریش سیگنال استار در اواخر ماه گذشته منتشر شد ، 86 سال پس از نوشتن آن ، وی گفت که یکی از برادرانش بلافاصله قلم مادرشان را تشخیص داد.

واترهاوس گفت: “ما همه او هستیم که بسیار مثبت هستیم.”

این نامه در مورد شغل “دختر فروشنده” در سیگنال ، روزنامه ای که تا سال 1937 در این شهر فعالیت می کرد و توسط خانم مارگارت الیوت امضا شده است ، پرس و جو می کند. این نام مادر واترهاوس بود که بعداً ازدواج کرد و مارگارت فرگوسن شد.

نویسنده نامه در مورد “دو سال آموزش دبیرستان” (sic) در سال 1934 می نویسد و مدیر دانشگاه در گادریش را به عنوان مرجع ذکر می کند.

واترهاوس گفت مادرش به دانشکده گودریخ رفته است.

در این نامه همچنین به خواهری اشاره شده است که در فروشگاه Dominion کار می کرده است.

مارگارت فرگوسن (خواهر الیوت) به همراه همسرش ، جان دونالد فرگوسن (عکس سمت چپ) و با دخترش ، ساندرا واترهاوس (نامزد فرگوسن) و یک تسویه حساب (عکس سمت راست). (ارائه شده توسط Sandra Waterhouse)

واترهاوس گفت: “خواهرش گوئن ، در فروشگاه Dominion کار می کرد.” وی افزود که وی نتوانسته است دو جزئیات دیگر را در نامه تأیید کند. همچنین به تجربه در فروشگاه متروپولیتن لندن و کار در هنگام هجوم کریسمس در فروشگاه مردم در گودریچ اشاره شده است.

اما هر چیز دیگری منطقی است.

“بعد از اینکه من کمی اطلاعات جمع کردم … من و برادرانم بسیار مطمئن بودیم که این مادر ما از نوشتن نامه و از تاریخچه ای است که او داده است.”

واترهاوس گفت مادرش در بایفیلد و گادریش بزرگ شده است و احتمالاً قبل از نوشتن نامه در سن 20 سالگی در لندن بوده است. اندکی پس از ارسال ، واترهاوس گفت که خانواده به لندن نقل مکان کردند و مادرش با پدرش جان دونالد فرگوسن ازدواج می کرد.

کنجکاوی همچنان ادامه دارد

هرچند سوالی که هنوز در ذهن همه است: نامه 86 ساله از کجا آمده است؟

کاتلین اسمیت ، سردبیر Goderich Signal-Star ، گفت: “داشتن چنین بسته ای خوب خواهد بود.” “خوب است اگر آن شخص قدم جلو بگذارد ، حتی اگر ناشناس باقی بمانند ، اگر بخواهند.”

کاتلین اسمیت ، سردبیر Goderich Signal-Star ، امیدوار است که هرکس نامه را تحویل دهد ، جلو بیاید و داستان را کامل کند. (ارائه شده توسط کاتلین اسمیت)

اسمیت گفت همکارانش نامه را پس از آنکه زیر در اتاق خبر لغزیده بود ، پیدا کردند. وی توضیح داد که اسلات نامه آنها بسته است ، زیرا مردم در میان بیماری همه گیر COVID-19 از خانه کار می کنند.

اسمیت در ابتدا تصور می کرد که این نامه پلمپ شده است ، اما از آن زمان مطلع شده است که نامه به آنها باز شده است.

وی گفت: “ما می دانیم كه توسط كانادا پست انجام نشده است.” “در اصل از سال 1934 توسط آنها لاستیک مهر شده بود. ما فرض می کنیم که نامه به کانادا پست منتقل شده است و از آن لحظه به بعد ما نمی دانیم چه اتفاقی برای آن افتاده است قبل از اینکه آن را تحویل دهیم ، با 86 سال تأخیر ، به دفتر ما.”

نظریه اصلی ، هم از سوی اسمیت و هم از واترهاوس ، این است که یک مدیر استخدام در مقاله آن را خواند و آن را به خانه برد و به نوعی در طول مسیر گم شد.

واترهاوس گفت: “شخصی که آن را تحویل داده باید چیزی را بداند.”

اسمیت گفت: “این یک نوع خوب است ،” خوب 86 سال است که در خانه این شخص نشسته است یا در صندوق امید پدربزرگ بزرگشان یا چیزی شبیه به آن. ”

“این چیز دیگری است ، نه؟”

ساندرا واترهاوس گفت مادرش ، مارگارت فرگوسن (خواهر الیوت) ، 95 سال عمر كرد. (ارائه شده توسط Sandra Waterhouse)

در مورد اینکه چه اتفاقی خواهد افتاد که نامه به جلو می رود ، اسمیت معتقد است که این نامه به خانواده تعلق دارد.

“مادر آنها در سال 2009 درگذشت. آنها کمی صدا را پیدا می کنند. آنها می توانند چیزی را ببینند که او با تمام زندگی اش جلوتر از او نوشته است. او این نامه را نوشت و آنها مجبور به دریافت آن هستند.”

واترهاوس مادرش را “یک دختر واقعی بایفیلد ، گادریچ” توصیف می کند و می گوید اگر او زنده بود ، در مورد کشف “بیش از ماه” بود.

“این چیز دیگری است ، نه ، واقعاً؟ چگونه آنها چنین ظاهر می شوند.”