یک ناظر نظرسنجی دیترویت روند پرشمار آراally را در میان اعتراضات توصیف می کند

خبر

جولی مورونی به عنوان یک رقیب غیرحزبی در نظرسنجی ، در حالی که شمارش آرا پس از روز انتخابات ادامه داشت و رئیس جمهور دونالد ترامپ علیه میشیگان شکایت کرد ، این هفته آشفتگی آشکارا را در دیترویت خارج از مرکز TCF مشاهده کرد.

مورونی ، که دانشجوی سال سوم حقوق در دانشگاه میشیگان است ، گفت: “این یک صحنه آشفته بود و من فکر می کنم که هر روز همچنان آشفته تر می شد.”

مورونی روز سه شنبه و چهارشنبه در حالی که به دیگر آمریکایی ها در نظارت بر نظرسنجی ها پیوست ، در خط مقدم تاریخ ایستاد. و او این کار را در میشیگان انجام داد ، ایالتی که پس از طرح شکایت روز چهارشنبه ترامپ با درخواست متوقف کردن شمارش آرا تا زمانی که جمهوریخواهان دسترسی به نظرسنجی بهتر را نداشته باشند ، مورد اختلاف قرار گرفت.

وقتی این اتفاق افتاد ، مورونی گفت که حال و هوای مرکز همایش ها ناگهان تغییر کرد.

وی گفت: “تقریباً احساس می کرد که یک سوئیچ می چرخد ​​… ناگهان شروع به بلندتر شدن می کند و ، نمی دانم ، انرژی تغییر کرد.” “در مقطعی ما به ظرفیت برخورد کردیم … سپس جمعیتی بیرون جمع شدند و شروع به کوبیدن بر روی شیشه کردند و خواستار راه انداختن و شعار دادن شدند. و رک و پوست کنده ، این واقعاً وحشتناک بود … احساس خوبی نبود و نمی کرد” احساس دموکراسی نمی کنم. ”

جولی مورونی می گوید وقتی مردم روز چهارشنبه هنگام شمارش آرا در بیرون از مرکز TCF دست به اعتراض زدند ترسناک بود. 3:20

مورونی به عنوان یک رقیب غیرحزبی در نظرسنجی گفت که کار او تماشای ارسال و شمارش آراots حضوری به همراه آرای غیابی است. این نقش که در کنار مخالفان نظرسنجی جمهوری خواهان و دموکرات ها انجام می شود ، به آنها امکان می دهد هرگونه اختلاف آرا را با دلیل معتبر زیر سوال ببرند.

اما مورونی گفت که او از آنچه از طرف رقیب نظرسنجی همکار خود شاهد بود ، متعجب شده است.

“به نوعی احساس می شد که در ابتدا رقیبان جمهوری خواه رای های فردی را به چالش می کشیدند و سعی می کردند به نوعی دلیل بیاورند ، مثل اینکه امضا به نظر نمی رسد منطبق باشد … و سپس با گذشت روز استراتژی تغییر می کند روشن کردید و دیدید که آنها به نوعی در حال تلاش برای کارهای مختلف هستند “.

کل تجربه باعث ناامیدی مورونی شد ، بنابراین او در مورد آن توییت کرد – تا جمعه هزاران لایک دریافت کرد.

لحظه ای که بیشترین ضربه را به او وارد کرد لحظه ای بود که محل برگزاری را ترک کرد و به کانادا نگاه کرد.

وی گفت: “چیزی باید تغییر کند ، مثلاً این کار نمی کند. این یک دموکراسی نیست.” “بیرون آمدن از آن اتاق آشفته مانند اوباش و قدم گذاشتن بیرون در غروب خورشید و دیدن ویندزور در آن طرف ، و تکان دادن برای شما بچه ها و دموکراسی عالی شما … من نمی دانم که با من گیر کرده است.”