این راز در مورد فراوانی شرابسازیها و جاذبههای طبیعی شهرستان ویندزور و اسکس است.
رانندگان در امتداد بزرگراه گاردینر تورنتو – از جمله Nav Nanwa در ویندزور مورنینگ در بازدید اخیر – متوجه بیلبوردهایی شدهاند که شرابسازیهای منطقه را تبلیغ میکنند. مقاله اخیر BlogTO جاذبه های Point Pelee را تبلیغ می کند.
همه اینها بخشی از فشار جدید آژانس های گردشگری محلی برای آوردن ساکنان GTA به بزرگراه 401 به ویندزور است.
جیسون تونر، مدیر بازاریابی برای گردشگری جزیره ویندزور اسکس پله (TWEPI)، گفت که این همهمه برای اولین بار در طول همه گیری COVID-19 آغاز شد.
تونر میگوید: «بسیاری از مردم به سمت ویندزور-اسکس گرایش پیدا کردند، آنها قبلاً چیزی در مورد آن نشنیدهاند و پس از آن ما همچنان به دیدن این وزوز ادامه دادیم که آنها پایین میآیند و در مورد … همه آن جواهرات پنهان یاد میشوند.» گفت. ما به این موضوع متمایل شدهایم و سپس از دلارهای بازاریابی خود استفاده میکنیم تا امیدواریم ترافیک امسال را کاهش دهیم.
“ما دلارهای خود را در جایی قرار می دهیم که مخاطبان از آنجا می آیند.”
تونر گفت که برنامه ها شامل همکاری با سازندگان محتوای منطقه GTA برای به اشتراک گذاشتن ماجراهای خود در منطقه با مخاطبان خود در خانه، و همچنین مقالات و کمپین های تبلیغاتی برای به اشتراک گذاشتن جاذبه هایی مانند صحنه شراب سازی محلی یا Point Pelee است.

TWEPI همچنین با Destination Ontario همکاری می کند تا یک کمپین تبلیغاتی را با هدف میشیگان، اوهایو و شمال ایالت نیویورک آغاز کند.
تونر گفت که افراد بیشتری از هر زمان دیگری از وب سایت TWEPI بازدید می کنند، حتی بیشتر از قبل از همه گیری. برامپتون، میسیساگا، لندن، تورنتو، همیلتون و مونترال همگی در 10 شهر برتری هستند که مردم از وب سایت TWEPI بازدید می کنند.
او گفت: «همه در مورد این تقاضای سرکوب شده صحبت میکنند که میخواهند به جایی بروند، و شما میدانید که فقط ما در حال استفاده از یک سر و صدای خوب هستیم، «ما جدید هستیم، ما متفاوت هستیم، ما برای کاوش مقرون به صرفهتر هستیم». .
تجربه شگفت انگیز در شهرستان اسکس برای تماشاگر پرنده GTA
کیت بیلتکا اخیراً از لهستان به سنت کاترینز نقل مکان کرد و زمانی که به کانادا رسید پرنده را کشف کرد. او در مورد صحنه پرنده زنی Point Pelee از یک همسایه، جامعه پرنده پرنده محلی او و از وب سایت هایی که منطقه را به خاطر پرندگان استثنایی آن تبلیغ می کردند، شنید.
او برای اولین بار آخر هفته گذشته از آن بازدید کرد و گفت که تجربه “شگفت انگیزی” داشته است.
بیلتکا گفت: «در واقع چیزی که واقعاً من را شگفت زده می کند این است که چگونه این رویداد برای همه تماشاگران پرنده آماده شد. “اطلاعات زیادی در مراکز بازدید کننده وجود دارد، اما نه تنها این، مردم واقعا مایل بودند و آشکارا همه پرندگان را به اشتراک می گذاشتند و این یک تجربه شگفت انگیز بود.”
تماشا کنید: پرندههای Point Pelee در هیبت پتارمیگان بید
دانی مور، عکاس حیات وحش و «نرد پرنده» از جمله کسانی بود که نگاهی اجمالی به پرنده ای انداخت که فاصله زیادی با خانه داشت. پتارمیگان بید معمولاً در شمال یافت میشود، اما به نوعی به پارک ملی Point Pelee – جنوبیترین نقطه سرزمین اصلی کانادا – درست در زمان اوج فصل پرندهنگاری راه یافت. (عکس از دانی مور)
بیلتکا گفت که دریافت اقامتگاه برای او آسان است، حتی در فصل اوج پرندگان، اگرچه برای سال آینده او حتی بیشتر برنامه ریزی خواهد کرد تا گزینه های بیشتری برای تورهای راهنما داشته باشد.
اما بر اساس تجربه او، مردم از جمله راهنمای تور آنها تلاش کردند تا مطمئن شوند که تجربه خوبی دارند.
آنها در واقع بسیار دوستانه، بسیار صبور و با انگیزه بودند تا این تجربه را به یاد ماندنی کنند، وقتی فهمیدند که ما در پرنده نگری و Point Pelee مبتدی هستیم.”
شهرستان اسکس مقصدی مقرون به صرفه در میان تورم است
جوآن وولنیک، مدیر اجرایی شرکت گردشگری جنوب غربی انتاریو، که اخیراً تبلیغاتی در مورد ویندزور و شهرستان اسکس نیز انجام داده است، گفت: تورم مطمئناً میتواند نشان دهد که مردم به کجا تصمیم میگیرند سفر کنند.

ولنیک گفت که مردم ممکن است به این منطقه به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه تر برای مقاصد دورتر نگاه کنند و افزود یک نظرسنجی نشان می دهد که تقریباً نیمی از مردم فکر می کنند اکنون سفر برای آنها مهم تر از قبل از همه گیری است.
ولنیک میگوید: «این فقط فرصت تغییر منظره نیست، بلکه همه چیزهایی است که با آن همراه است، چه یادگیری در مورد چیزهای جدید، گذراندن وقت با عزیزان، خانواده، دوستان.» «اگرچه ما اثرات تورم و تأثیر آن بر الگوهای مخارج را می بینیم، خوشبختانه سفر هنوز بسیار ارزشمند است.
“هزینه و ارزش یک سفر هنوز بسیار مهم است و یک فاکتور بزرگ هنگام رزرو سفر.”
برای مردم محلی که از هجوم مسافران می ترسند که مکان های مورد علاقه شما را شلوغ و غیرقابل دسترس کنند، وولنیک گفت که آنها نیز هنگام بررسی بازاریابی در طول سال به آن توجه می کنند.
وولنیک گفت: “ما می خواهیم این کار به نفع جوامع محلی باشد. ما هرگز نمی خواهیم این کار را به هزینه جوامع محلی انجام دهیم.”
او به عنوان مثال گفت که می تواند مانند جلب توجه به پارک های کمتر انتاریو در طول فصل اوج سفر تابستانی که پارک های محبوب مملو از جمعیت هستند، به نظر برسد.
وولنیک گفت: “کاری که ما می خواهیم انجام دهیم این است که روی زمانی که مردم نمی آیند تمرکز کنیم تا بتوانیم تعادل بیشتری ایجاد کنیم.” محیط اجتماعی و هرگز به ضرر محیط زیست».