کدام,فصل,های,زیست,را,برای,کنکور,بخوانیم؟,خبر" />

کدام فصل های زیست را برای کنکور بخوانیم؟

خبر

در تصویر بالا عملکرد داوطلبان در پاسخگویی به سوالات زیست را مشاهده میکنید که به شکل زیر برای شما تحلیل میکنیم. اما ارتباط فصل های زیست به چه شکل است و کدام فصل های زیست را با هم قیمت محصولات حرف اخر نظام جدید بخوانیم؟ به عنوان مثال زمانی که در سوالات کنکور پرسیده شود کدام گزینه در مورد گیاه زنبق صحیح است تمامی گزینه ها مربوط به فصل های گیاهی زیست شناسی است و از سایر مباحث گزینه نمیآید. با توجه به نکات بالا فقط در صورتی که هیچ راه دیگری وجود نداشته باشد پیشنهاد ما این است که به سراغ مهمترین فصل های زیست برای کنکور بیایید که امروز در موسسه حرف آخر چند مبحث پر تست و تقریبا مباحث آسان زیست شناسی کنکور را به شما معرفی میکنیم و در ادامه نیز به شما آموزش خواهیم داد چگونه در کمتر از دو ماه کل زیست کنکور را مطالعه کنید پس تا انتها با ما همراه باشید و این مقاله جذاب را از دست ندهید.

به صورت کامل این موضوع را در مقاله تعداد سوالات هر فصل زیست در کنکور توضیح دادیم و در اینجا به صورت مختصر نیز به آن اشاره ای میکنیم. شاید معرفی زیست شناسی کنکور و بررسی اهمیت زیست در کنکور کار ساده و پیش پا افتاده و حتی مسخره ای باشد، اما در ادامه به تحلیلی از عملکرد داوطلبان کنکور در پاسخگویی به سوالات زیست را در اختیار شما قرار خواهم داد که توسط سازمان سنجش اعلام شده و بسیار معتبر است و در آنجا عملکرد به شدت بد و افتضاح داوطلبان را در این درس خواهید دید. یکی از ریشه های این مشکل به عدم آشنایی با درس زیست و ماهیت آن باز میگردد. اما در قسمت قبل هم تاکید کردیم که زیست شناسی درسی کاملا ترکیبی است و به راحتی میتوان بین فصل های مختلف آن ارتباط ایجاد کرد و سوالات ترکیبی طرح کرد. به عنوان یک مشاور رتبه برتر به شمایی که در حال خواندن این متن هستید به شدت توصیه میکنم قبل از مطالعه هر درسی ابتدا آن درس را بشناسید.

فصل های انتخاب شده برای افرادی که مدت زمان کمی تا کنکور فرصت دارند و یا به دنبال رشته های پیرا پزشکی هستند توصیه میشود و با خواندن و تسلط بر آن ها که برای مطالعه زمان کمی نیاز دارد میتوانید به هدف خود دست پیدا کنید. مهمترین فصل های زیست کنکور یا مباحث اسان زیست در کنکور برای سال دهم عبارت است از فصل های 2 تا 5، در سال یازدهم عبارت است از فصل های 1 تا 5 و در سال دوازدهم هم مطالعه فصل های 4 و 5 و 6 و 8 توصیه میشود و داوطلبی که از فصل های بالا تعداد کمتری را مطالعه کند شانس قبولی او به شدت کم خواهد شد. برای مطالعه زیست دو سبک از نظر من وجود دارد. نتیجه فقط کافی بود در کنکور 97 فردی به 11 شوال زیست پاسخ دهد تا از 78 درصد شرکت کنندگان جلوتر بیفتد. نتیجه”: اگر در کنکور 97 فردی فقط به 6 سوال زیست پاسخ میداد از 61 درصد شرکت کنندگان جلوتر میافتاد.

نتیجه: فردی که فقط به نصف سوالات زیست در کنکور 97 پاسخ میداد جزو 5 درصد برتر موسسه حرف آخر شرکت کنندگان میشد. ترتیب سوالات آن از سوال 156 دفترچه اختصاصی شروع و تا سوال 205 نیز ادامه دارد. برای دریافت این پکیج ویژه کافیست که همین الان فرم زیر را پر کنید تا از بهترین آموزش ممکن که در طی 5 روز با کمک آن می توانید به 40 تست قطعی از بودجه بندی کنکور پاسخ دهید، بهره مند شوید. با ضریب جایگاه اول را از این حیث به خود اختصاص داده است و سوال از بودجه بندی کنکور را به خود اختصاص داده است. اما اینجا باید چند نکته را خاطر نشان کرد. بهتر است فصل های زیست گیاهی کنکور را باهم بخوانید اما دلیل دارد که توصیه میکنیم فصل های گیاهی زیست شناسی را با یکدیگر بخوانید. در تصویر بالا تعداد سوالات مربوط به هر فصل از زیست شناسی در کنکور تجربی سال 98 را مشاهده میکنید. با توجه به سوالات ترکیبی زیست کنکور بهتر است داوطلب فصل های ترکیبی زیست نظام جدید را باهم بخواند. افرادی که زیست را بیشتر از 50 درصد زدند: 540742 نفر معادل 95 درصد کل شرکت کنندگان.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با آموزش پایه هفتم وب سایت خود باشید.