سئو چیست به زبان ساده

خبر

9 روش برای ساده‌سازی سئو

تیم متخصص و تجربه شرکت مجازی مارکت در زمینه خدمات سئو با یک تیم حرفهای و متعهد از کارشناسان باتجربه تشکیل شده است. با تیم ما همراه شوید و به طراحی سایتی که نه تنها ظاهری جذاب دارد، بلکه کارایی برتری را هم به شما هدیه میدهد، دست پیدا کنید. ما به طور دقیق و مستمر عملکرد سایت ها را نظارت کرده و بهبودهای لازم را اعمال میکنیم تا شما بتوانید از نتایج بهتری در سئو و جذب ترافیک هدفمند بهرهمند شوید. به هر حال سئو سایت یعنی تغییر عملکرد یک سایت بر اساس قوانین و مقررات موتورهای جستجو که پرطرفدارترین آن ها در حال حاضر گوگل محسوب می شود. نگران نباشید اگر یک سایت تک صفحه ای با محصولات متعدد دارید میتوانید برای هر بخش از تگ H1 استفاده کنید.

سئو سایت چیست

از طرفی وجود یک سایت تک صفحه ای به خودی خود محدود کننده است، بنابراین با ویرایش آن میتوانید هر چند وقت یک بار محتوا، آفرها و حتی محصولات جدیدی را معرفی کنید. در کنار سئو سایت فروشگاهی ما میتوانیم مدیریت سایت شما ، محصول گذاری ، تولید محتوای محصولات ، پاسخگویی به کامنت ها و سایر فعالیت های لازم را انجام دهیم . در تیم مجازی مارکت، ما برخی از سایت هایی را در اختیار داریم که به وسیله آنها میتوانیم بهبود سئو سایت های مشتریان خود را تحقق بخشیم. در تیم مجازی مارکت، ما با تمرکز بر سئو محلی، به شما کمک میکنیم تا در نتایج جستجوی محلی برتری را تجربه کنید.

سئو برای سایت چیست

از انواع این قالب ها استفاده کنید تا محتوای خود را برای مخاطبان خود جذاب نگه دارید. در واقع زمانی که شما سایت خود را سئو می کنید، می توانید آن را در نظر موتورهای جستجوگر قابل فهم و از نظر کاربران جذاب و کاربردی نمایید. وقتی شما پرسشی را در قسمت جستجوی گوگل وارد می کنید، تمامی صفحات ایندکس شده و مرتبط با آنچه شما می خواهید به نمایش در می آیند. زمانی که موتور جستجوگر گوگل متوجه هدایت کاربران از صفحات دیگر به صفحه شما میشود، این را به عنوان امتیازی برای صفحه شما در نظر گرفته و با دنبال کردن آدرس صفحه شما در صفحات دیگر به شما امتیاز میدهد؛ به این شیوه لینک فالو گفته میشود.

با استفاده از تحلیل کلمات کلیدی، انتخاب کلمات مناسب و بهینه در محتوا و عناصر مختلف سایت انجام میشود. شاید در ابتدا مفهوم سئو سایت برای شما کمی پیچیده به نظر برسد اما در اینجا تعریفی که می توان از سئو سایت ارائه داد در واقع همان بهینه سازی سایت است که باعث می شود سایت مورد نظر در مقابل دیگر سایت ها از سوی موتورهای جستجوی گوگل حائز رتبه بالاتری شود. اما چنین نیست. درست است که بعد از کسب رتبه خوب، سایت تا مدتی در همان جایگاه باقی می ماند. در این مقاله اگر جایی به کلمه افزونه برخورد کردید، منظور همان افزونه کروم یا اکستنشن است.


سئو سایت یعنی چه

همانطور که در طول مقاله نیز عنوان کردهایم، امروزه گوگل و الگوریتمهای آن بسیار پیشرفتهتر و هوشمندتر شدهاند. این گروه معتقدند سئو تکنیکال یا فنی نیز شامل سئو داخلی می باشند. یعنی هر بک لینکی نمی تواند سودآور باشد که براساس الگوریتم Spam Brain ممکن است بخشی از لینک هایی که برای شما ساخته می شود (یا خودتان برای سایتتان می سازید) به شدت به سایت شما آسیب برساند. سئو و بازاریابی محتوایی با هم رابطه عمیقی دارند که هیچگاه نمی توان بدون موفقیت در یکی در دیگری موفق شد و توجّه به توسعه هر دو با هم، برای ارتقاء سایت ضروری و مهم است.

به این دلیل که شما یک صفحه با چندین بخش دارید که احتمالا در هر بخش از طرح بندی ها و عناصر متفاوتی استفاده کرده اید. تا هر دو طرف به صورت کاملا شفاف نسبت به تعهدات خویش آگاه بوده و به درستی و بدون هیچ کم و کاستی به آن عمل نمایند . در هر دسته از سایت خود یک سنگ بنا مشخص کنید تا به گوگل این موضوع را برسانید کدام یک از صفحات سایت شما مهم است و در صفحات نخست گوگل باید برای کاربران سایت شما را نشان دهد. هر چه لینک به بالای صفحه نزدیک تر باشد اهمیتش بیشتر است. روش های بسیاری برای لینک بیلدینگ وجود داره که سختی و آسانی آن ها متفاوت هست.

گوگل می تواند ارزش بک لینک ها را ارزیابی کند و قرار داشتن نام وب سایت شما در یک وب سایت معتبر دیگر، شما را به سمت صفحه اول سرچ این موتور جستجو هدایت می کند. داشتن انجمن برای سایت (بسته به موضوع سایتتان. در این راه شما باید سئو داخلی خود را به صورت مستمر ارتقا دهید و از طرف دیگر یک استراتژی مدون برای سئو خارجی داشته باشید. این یکی از آن قسمت هایی می باشد که شما حتما باید keywords خود را در آن قرار دهید. در زیر به برخی از مواردی که باید در لینک سازی بشناسید اشاره می کنیم.

بک لینک ها، به عنوان رای اعتماد گوگل، نقشی حیاتی در ارتقای رتبه سایت ایفا میکنند. دیپ لرنینگ (deep learning)، فناوری پردازش زبان طبیعی (NLP) و بینایی کامپیوتر (computer vision) موارد دیگری هستند که به عنوان زیرمجموعههای فناوری هوش مصنوعی شناخته میشوند. در واقع سئو سایت از جهت دیگر و به معنای ساده تر به تمامی عواملی گفته می شود که باعث بالا رفتن ترافیک سایت شما شده و نام آن سایت و برند را مشهور و برسر زبان ها می اندازد. جهت آسودگی خاطر شما عزیزان برای انجام خدمات سئو قرار دادی در دو نسخه با نگارش کلیه موارد لازم منعقد خواهد گردید . با بهرهگیری از تحقیق کلمات کلیدی محلی، بهینهسازی صفحات سایت براساس مکان و ایجاد پروفایل کسبوکار در سایتهای محلی، ما به شما ابزارها و راهکارهای لازم را میدهیم تا در جستجوهای مربوط به منطقه و شهر خود به رتبه برتری دست یابید.

سئو سازی سایت

تحقیق در مورد صنعت بازار و رقبا همراه با انجام تجزیه و تحلیل های لازم و تولید محتوای بهینه سازی شده SEO به زمان نیاز دارد. بیشتر این عناصر به زمان برای بارگذاری نیاز دارد و قطعا باید سرعت سایت را بهینه سازی کنید. به عنوان مثال اگر در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو فعالیت دارید قطعا تبلیغات در مجلات نمی تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد و در عوض، قراردادن بنر تبلیغاتی در تعمیرگاه های خودرو و پمپ بنزین ها می تواند بهترین بازدهی را برای کسب و کار شما به همراه داشته باشد. تمام هزینه ها بصورت مجموع مشخص است – با استفاده از این روش دیگر نگرانی بابت پرداخت های ساعتی یا ماهیانه وجود ندارد.از ابتدای پروژه میزان قیمت سئو و میزان بودجه مورد نیاز مشخص شده است.

سئو سایت شاید در ابتدا بسیار ساده بنظر برسد و بخواهید خودتان با تکیه بر آزمون و تجربه در این راه قدم بگذارید اما دیر یا زود خواهید فهمید که برای سئو سایت به متخصصان این حوزه و وبمسترهای حرفه ای (Webmasters) نیاز دارید که برایتان سئو سایت شما را انجام دهند. قبل از انجام هر کاری، باید بدانید که برای چه گروهی از افراد مینویسید. چنانچه در سایت خود تصویر نیز دارید فراموش نکنید نام تصویر و تگ ALT در هر بخش را بهینه سازی کنید. بهینه سازی سرعت بارگذاری برای سئو سایت یک فاکتور حیاتی است.

استفاده از شبکه توزیع محتوا در سایت باعث افزایش سرعت بارگذاری سایت برای کاربران می شود که این موضوع باعث افزایش سئو سایت می شود. همچنین، بهبود سرعت بارگذاری سایت و ارائه تجربه کاربری بهتر بر روی دستگاههای موبایل از جمله فعالیتهایی است که مورد توجه شرکت مجازی مارکت قرار میگیرد. این فعالیتها شامل تحلیل کلمات کلیدی، بهینهسازی محتوا، بهبود ساختار و فنی سایت، بهبود سرعت بارگذاری، ایجاد بکلینکهای کیفی و مرتبط، بهبود تجربه کاربری و راهکارهای بهینهسازی موبایل است. با تمرکز بر بهبود ساختار سایت، بهینهسازی محتوا، افزایش سرعت بارگیری و بهبود تجربه کاربری، هدف ما این است که فروشگاه آنلاین شما به یک برند معتبر تبدیل شود و با استفاده از سئو حرفهای، فروش و درآمد شما را به سطحی بالاتر ببریم.

علاوه بر این، ایجاد بکلینکهای کیفی و مرتبط با سایت مورد نظر باعث افزایش اعتبار و رتبهبندی سایت در نتایج جستجو میشود. همه چیز با فهرستی از URLها شروع میشود. یکی دیگر از ابزار های کاربردی بررسی سرعت سایت، gtmetrix است. میزان ایمپرشن و نرخ کلیک از بازدیدهای ارگانیک را بررسی کنید. نمونه زیر که پست دیگری از همین سایت است در Dec 2017 بازدید این پست روزانه حدود 25 بازدید بوده ولی از 2018 تا کنون میزان بازدید و افزایش ورودی گوگل به روزانه 400 تا 500 نفر رسیده است. خب احتمالا شنیده اید که وجود چند تگ H1 در یک صفحه برای سئو سایت ایده آل نیست ولی این اصل تنها در سایت های چند صفحه ای صدق میکند.