آتش سوزی 300 هزار دلاری اما هیچ آسیبی در آرایشگاه جنوب

خبر

آتش‌سوزی در یک آرایشگاه معروف در میدان تجاری در خیابان ارنست در جنوب لندن در اوایل صبح سه‌شنبه رخ داد و حدود 300000 دلار خسارت به بار آورد، اما تلفات جانی نداشت.

به گفته گری موزبرگر، رئیس جوخه، سازمان آتش نشانی لندن ساعت 1 بامداد در میدان تجاری در خیابان های ارنست و نیکسون به صحنه رسید، جایی که آتش نشانان با دود سیاه سنگینی که از جلوی در آرایشگاه بلند می شد، مواجه شدند.

او سه‌شنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت: «ما توانستیم به سرعت و در عرض ۲۰ تا ۳۰ دقیقه آتش را کنترل کنیم. هنگامی که ما توانستیم آن را پیدا کنیم، در واقع مقدار بسیار محدودی آتش وجود داشت. دود زیادی در آن وجود داشت.

بدیهی است که با مقدار دود، از طریق بقیه مناطق تجاری مهاجرت کرد. سایر مشاغل تحت تأثیر مهاجرت دود قرار گرفتند.

آرایشگاه
پس از خاموش کردن آتش سوزی شبانه در مغازه توسط آتش نشانان، می توان در داخل پنجره های آرایشگاه Berenice در خیابان ارنست در جنوب لندن، تراکم را مشاهده کرد. تابلوهای روی نما نشان می دهد که خدمات آرایشگری به سالن همسایه، برنیس پلاس منتقل شده است. (کالین باتلر/اخبار CBC)

در رستوران همسایه باراجون، اشرف قرابین را می‌توان دید که روز سه‌شنبه در حال تمیز کردن آبی است که از طریق دیوار به محل کارش نفوذ می‌کند، بوی دود هنوز از شب قبل فرا می‌رسد.

او گفت که کسب و کارش با وجود آتش سوزی همسایه باز می ماند.

در همین حال، آرایشگاه برنیس که در آن آتش سوزی آغاز شد، تعطیل است. تابلویی روی نمای مغازه نشان می‌دهد که آرایشگران هنوز خدمات خود را در سالن همسایه Berenice Plus ارائه می‌کنند.

آتش نشانان می گویند که خسارت می توانست بدتر باشد، اما شعله های آتش باعث آب شدن یک خط آب در مجاورت شد که تا رسیدن تیم های آتش نشانی به محل شعله ها را مهار کرد.

علت آتش سوزی اعلام نشده است.