آمازون موزیک ویژگی های X-Ray را گسترش می دهد تا اطلاعات بیشتری درباره آهنگ های مورد علاقه خود ارائه دهد- اخبار فناوری ، Firstpost

خبر

آمازون موزیک ویژگی های X-Ray خود را گسترش داده است که اکنون به کاربران امکان می دهد نگاهی اجمالی به پشت صحنه و چیزهای بی اهمیت برای آهنگ های مورد علاقه خود داشته باشند. این ویژگی برای آمازون جدید نیست. این برنامه از قبل در پلتفرم پخش جریانی آمازون Prime Video موجود است که اطلاعات مختصری درباره بازیگران موجود در آن ارائه می دهد. با توجه به الف گزارش توسط The Verge، ویژگی X-Ray اکنون قطعات اضافی دیگری را ارائه می دهد که در مورد آهنگ ها نشان می دهد. این ویژگی برای ده ها میلیون آهنگ ذکر شده در سراسر جهان در دسترس است موسیقی آمازون.

برای دسترسی به چیزهای بی اهمیت آهنگ هایی که در حال گوش دادن هستید موسیقی آمازون، باید روی نماد X-Ray انگشت خود را به سمت بالا بکشید. برای اطلاع از اعتبار کامل آهنگ در حال پخش ، می توانید هر واقعیت را مرور کرده یا بر روی بخش “اعتبار” در پایین صفحه کلیک کنید.

  آمازون موسیقی برای ارائه اطلاعات بیشتر در مورد آهنگ های مورد علاقه ، ویژگی های X-Ray را گسترش می دهد

با توجه به الف گزارش توسط بیبوم، جدا از اعتبارات آهنگ ، این ویژگی همچنین برخی از حقایق جالب و چیزهای بی اهمیت در مورد روند ایجاد آهنگ در ایالات متحده و انگلستان را برجسته می کند. چیزهای بی اهمیت می تواند شامل هر چیزی از تاریخ انتشار ، موقعیت های نمودار بیلبورد تا آنچه که الهام بخش پشت آهنگ بود باشد. این گزارش اضافه می کند که ویژگی X-Ray از قبل برای Amazon Music build 17.2.2 در اندروید در هند فعال است.

اخیراً الف گزارش که در PhoneArena همچنین نشان داد که برنامه نرم افزار ناوبری GPS متعلق به Google ، Waze ، با همکاری آمازون موزیک برای رانندگان راهی جدید برای گوش دادن به موسیقی در هنگام اتومبیل فراهم می کند. مشترکان آمازون موسیقی می توانند بر روی نماد یادداشت موسیقی جدید در برنامه ضربه بزنند و شروع به گوش دادن به آهنگ ها ، لیست پخش و ایستگاه های مورد علاقه خود کنند.