آموزش تعمیرات موبایل – همیاروردپرس

خبر

به طور متوسط میزان درآمد یک تعمیرکار موبایل بین 7 تا 20 میلیون تومان در ماه می باشد. این مساله در هر کسب و کاری کاملا طبیعی است. خیلی از اقداماتی که آنها برای جذب مشتری و افزایش درآمد انجام میدهند برای شما هم کارساز است. تبلتها صفجههای نمایش بزرگی بین ۸.۹ تا ۱۲ اینچ دارند و موارد استفاده آنها اغلب گشت و گذارهای اینترنتی، بازیهای ویدئویی، تماشای فیلمهای سینمایی و موارد آموزشی است. اول اینکه شاید کارآموز هزینه خریداری تمام تجهیزات را در ابتدای آموزش و قبل از ورود به بازار کار نداشته باشد و اصلا نیازی هم نباشد و دوم اینکه تعداد معدودی از کارآموزان ممکن است به هر دلیلی مایل نباشند بعد از یادگیری مهارتها وارد بازار کار شوند، در این صورت آنها میمانند و یه سری تجهیزات که روی دست آنها باد کرده و باید به نصف قیمت آنها را بفروشند. نیز وارد بازار موبایل شده اند و همین موضوع باعث پراهمیت شدن تعمیرات موبایل و نیز آموزش تعمیرات موبایل شده است.

لازم به ذکر است که کارشناسان ما در پارس ارتباط لوتوس در تعمیرات موبایل، نرم افزاری های اندروید و ios تسلط کامل دارند. آموزش تعمیرات نرم افزار گوشی یکی از دورههای اصلی تعمیرات موبایل در آموزشگاه برق و الکترونیک است که به آموزش عملی تعمیرات نرم افزاری اندروید و آیفون میپردازد. مدت دوره آموزشی تعمیرات دستگاه موبایل به طور میانگین دو برابر موسسات مشابه و تا زمان یادگیری کار آموزان ادامه خواهد داشت ،همچنین خدمات رفاهی اقامت دانشجویی در تهران برای کار آموزان غیر بومی تدارک دیده شده است. قطعات موبایل شامل ؛ خازن,مقاومت ,ترانزیستور,دیود , سیم پیچ و آی سی می باشد که در این دوره تمام این موارد را آموزش می بینید. لذا آموزشگاه فنی سازان تمام آموزشها در این بخش را به صورت عملی به کارآموزان آموزش میدهد. بهمین دلیل آموزشگاه های آموزش تعمیرات موبایل هم این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده اند . ضمن اینکه هنرجو باید برای یادگیری استفاده از ابزار و تجهیزات تعمیرات موبایل، خود با آنها کار کند و ایرادات و مشکلاتی که حین انجام کار پیش میآید را از نزدیک لمس کند.

اگر با هیچ یک از این راه حل ها مشکل گوشی حل نشد ممکن است وقت آن باشد که به فکر خرید یک باتری جدید باشید. استفاده از تبلت نیز در کنار تلفن همراه بسیار رایج است. در ابتدای کار ممکن است کمی ضرر کنید. حتی در همین مورد هم کیفیت قطعه جایگزین شده بسیار مهم است و تنها اعتبار و خوشنامی تعمیرگاه و تعمیرکار ضامن این کیفیت است. مجتمع آموزشی برق یکی از بهترین و معتبرترین آموزشگاه ها در سطح کشور می باشد که این اعتبار را مرهون تلاش هایی است که در این سال ها در جهت بالا بردن کیفیت و افزایش میزان رضایت کارآموزان نموده است. Reball از دیگر اصطلاحات تعمیرات موبایل است ، این اصطلاح در زمان پایه سازی ای سی ریبال گفته می شود. بنابراین انتخاب یک مرکز آموزشی تخصصی و یا کارگاه حرفهای تعمیرات موبایل برای یادگیری تجربی و اوصولی یک گام موثر در آموزش تعمیرات موبایل است. مشکلات گوشیهای آیفون خاص خودشان است و شناسایی و رفع این مشکلات نیازمند تجربه و آگاهی است که در زیر چند نمونه ازین مشکلات را آوردهایم. در این دوره خواهید آموخت گوشی موبایل با برندهای مختلف را باز و بسته کنید بدون اینکه افت کیفیت در گوشی به وجود آید.به کارآموز یاد خواهیم داد چگونه قطعات حساس مثل انواع ای سی مرکزی را بدون آسیب رساندن به مدار اصلی از آن جدا کنید.

در قدم بعدی با تمام قطعات مختلف داخل یک گوشی تلفن همراه و نحوه عملکرد آنها آشنا میشوید و یاد میگیرید چگونه بدون هیچ آسیبی به دستگاه آن را باز و بسته کنید. به آنها داده میشود. شما در دوره آموزش تعمیرات موبایل آموزشگاه فنیسازان در ابتدا با ابزار و تجهیزات لازم برای تعمیرات تلفن همراه آشنا میشوید و یاد میگیرید چگونه به طور صحیح با آنها کار کنید تا هم عمر آنها زیادتر شود و هم آسیبی به دستگاه وارد نکنند. در قدم بعدی با عیبیابی گوشیها آشنا میشوید. دلیل مناسب بودن انتخاب “خدمت از ما” این است که امکان برقراری ارتباط با مراکز آموزشی معتبر برای شرکت در دورههای آموزش تعمیرات موبایل با یک ثبت سفارش آنلاین و بدون صرف زمان و هزینه اضافی برای افراد فراهم میشود. همانطور که می دانید امروزه مدل های موبایل روز به روز در حال تغییر بوده و تکنولوژی های به کار رفته در آن نیز در حال تغییر است.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت آموزش تعمیرات موبایل پارسه.