آیا این پتو را دیده اید؟ میراث خانوادگی به طور تصادفی به مغازه فروش کالا North Bay اهدا شد

خبر

تا شمال6:53پتو گم شده

آیا در سال گذشته پتوی گره خورده به رنگ صورتی ، سبز و سفید را از فروشگاه های فروش در North Bay خریداری کرده اید؟ در این صورت ، زنی از کمندا به دنبال شما است. میزبان جاناتان پینتو با الکس مریک صحبت کرد. 6:53

تصویری از یک کودک دراز کشیده روی پتوی قلاب بافی صورتی ، سبز و سفید افغانی وجود دارد که بیش از 9000 بار در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است.

این تصویر برای اولین بار یک هفته پیش توسط الکس مریک ، سابقاً از کمندا ، در فیس بوک ارسال شد.

او و خانواده اش در حال جستجوی پتو پس از آن هستند که پارسال به طور تصادفی به دهکده Value در North Bay اهدا شد.

“گران من احتمالاً بیش از 45 سال پیش این پتو را برای خواهر بزرگم درست کرده است [Christine]، “مریک گفت تا شمال میزبان جاناتان پینتو.

مادربزرگ آنها مریك و چهار خواهر و برادرش را هر كدام پتو درست كرد.

“او یک گره زن و بافنده بافندگی بود ، و احتمالاً در طی چند شب این تماشا را مانند تماشای چرخ فورچون یا چیزهای دیگر شلاق زد.”

مریک در حال حاضر در تورنتو زندگی می کند. بیشتر خانواده او در نزدیکی North Bay زندگی می کنند ، با این حال کریستین در Edmonton زندگی می کند. مادربزرگ آنها در سال 2014 درگذشت.

می خواست آن را به دختر بزرگسال خود هدیه دهد

در جریان مکالمه تلفنی اخیر بود که خواهر بزرگترش از مریک پرسید که آیا پتویی را که گران برای او درست کرده است ، دارد یا نه.

وقتی مریک از خواهرش در مورد علاقه به پتو س askedال کرد ، او فهمید این موضوع به این دلیل است که کریستین می خواسته آن را به دخترش که اکنون بالغ شده است منتقل کند.

مریک گفت: “او فقط اولین خانه خود را خریداری کرد و من فکر می کنم کریستین امیدوار بود که این خانه را برای کریسمس به او هدیه دهد.”

مریک در خانه خود به جستجوی پتو پرداخت و سپس از والدینش خواست تا در خانه خود را چک کنند. هیچکدام شانس پیدا کردن هدیه خانگی را نداشتند.

این زمانی بود که فهمیدند متأسفانه پتو سال گذشته به همراه توده ای دیگر از ملحفه هایی که استفاده نمی شدند به دهکده Value در North Bay اهدا شده است.

مریک گفت: “وقتی این خبر را گرفتم به نوعی احساس درد در سینه ام کردم.”

“قسم می خورم که ارتعاشات را در بسیاری از استان ها احساس کردم که به خواهرم وارد می شود.”

مریک گفت که خواهرش از این خبر بسیار ناراحت است ، خصوصاً اینکه او در سال 2014 برای مراسم خاکسپاری مادربزرگشان قادر به سفر به انتاریو نبود.

“من فکر می کنم که شاید این چیزی غیرقابل استفاده برای او باشد و من آن را عمیقا احساس کردم. من فقط می خواستم کاری انجام دهم.”

التماس رسانه های اجتماعی

آن زمان بود که مریک تصویر و درخواست را در فیس بوک جستجو کرد و به دنبال پتو بود.

وی گفت: “من تصدیق می كنم كه به نوعی یك درخواست در هر میلیارد از جهان است.”

مریک اذعان داشت: “من در طی یک میلیون سال هیچ پاسخی را که دریافت کرده ایم تصور نکرده ام.”

صادقانه بگویم ، این ایمان ما به بشریت را بازیابی کرده است.– الکس مریک

او می گوید که کل خانواده غرق در آرزوهای خوب ، دعا و امید به معجزه کریسمس برای قرار دادن پتو شده اند.

“به طور دسته جمعی بسیاری از اشک ها ریخته شده است – در میان خانواده من ، فقط دیدن افراد ، غریبه های کاملاً کامل و نحوه واکنش آنها نسبت به این درخواست پتو.”

مریک فکر می کند که این تماس در میان افراد زیادی طنین انداز است زیرا به نظر می رسد هرکسی کاری را که مادربزرگ و مادربزرگ با دستان خود ساخته است و با از دست دادن آن ارتباط برقرار می کند.

“از همه کسانی که این مسئله را به طور گسترده به اشتراک گذاشته اند متشکرم. صادقانه گفتیم این ایمان ما به بشریت را بازیابی کرده است.”