آینده برای کویاهوگا، یکی از قدیمی ترین کشتی های دریاچه های بزرگ، پس از آتش سوزی در موتورخانه نامشخص است.

خبر

به گفته یکی از کارشناسان، پس از آتش‌سوزی در موتورخانه MV Cuyahoga در عصر روز سه‌شنبه، گفتن اینکه در آینده برای یکی از قدیمی‌ترین کشتی‌ها که دریاچه‌های بزرگ را طی می‌کند، سخت است.

سخنگوی گارد ساحلی کانادا به سی‌بی‌سی ویندزور گفت که پس از آتش‌سوزی در موتورخانه کشتی در حالی که نزدیک جزیره پله در دریاچه ایری بود، هشت نفر از 20 خدمه غیرضروری کویاهوگا برای اهداف ایمنی تخلیه و به ساحل آورده شدند. سه شنبه عصر.

جرمی هنسی از گارد ساحلی کانادا گفت: “آتش خاموش شد و هیچ گزارشی مبنی بر مصدومیت یا آلودگی گزارش نشده است.”

کشتی در نزدیکی جزیره پله لنگر انداخته است

یک سخنگوی گارد ساحلی ایالات متحده تأیید کرد که آژانس آنها نیز با یک قایق و هلیکوپتر اضافی برای نظارت بر وضعیت پاسخ داده است. جسیکا فونتنت، افسر کوچک کشتی، گفت: خدمه کشتی کویاهوگا “با موفقیت توانستند آتش را مهار کنند و همه آنها با بیست سرنشین خود در کشتی شناسایی شدند.”

به گفته گارد ساحلی ایالات متحده و ناظران ترافیک دریایی آنلاین، کویاهوگا عصر چهارشنبه در نزدیکی جزیره پله لنگر انداخته است.

Lower Lakes Towing مالک Cuyahoga است و این شرکت صبح چهارشنبه از اظهار نظر خودداری کرد.

Cuyahoga قدیمی ترین قایق دریاچه کانادا است: متخصص

آندریا گوئریرو، عضو وابسته انجمن بین‌المللی استادکاران کشتی و عکاس کشتی‌ها در دریاچه‌های بزرگ، گفت که آتش‌سوزی در کشتی‌ها زمانی که کشتی پهلو می‌گیرد، شایع‌تر است.

زنی با کلاه بیسبال در مصاحبه زوم.
آندریا گوریرو یکی از اعضای وابسته انجمن بین المللی استادکاران کشتی است. او گفت که خدمه کشتی هایی مانند کویاهوگا که سه شنبه شب در موتورخانه آتش گرفت، برای چنین مواقع اضطراری بسیار آموزش دیده اند. (جوشیا سینانان/سی بی سی)

او گفت که هرگز درباره آتش سوزی در کشتی در حالی که در وسط آب است نشنیده است.

گوئریرو گفت: «نمی‌توانم تصور کنم که چقدر ترسناک بود برای همه مسافران. “اما خوبی همه این خدمه در سراسر دریاچه های بزرگ این است که همه آنها آموزش آتش نشان داده اند، آنها دوره های پیشگیری از آتش سوزی را می گذرانند، دقیقاً در این نوع سناریو چه کاری باید انجام دهند.

بعد از ظهر رانندگی کنید5:31کشتی دریاچه ایری قایق ۸۰ ساله را لنگر انداخت

یک کشتی باری 80 ساله به نام MV Cuyahoga در دریاچه ایری پس از وقوع آتش سوزی در موتورخانه کشتی در اوایل صبح امروز لنگر انداخته است. میزبان آلیسون دورو توسط آندریا گوئریرو، عضو انجمن بین المللی کشتیرانی، همراه است.

بدیهی است که در زندگی واقعی، زمانی که در زمان واقعی اتفاق بیفتد، کاملاً متفاوت از هر نوع سناریویی است که می توانید بسازید. اما این واقعیت که آنها چنین پیشینه ای دارند … واقعاً مفید است و من فکر می کنم که واقعاً به خوبی به آنچه رخ داده است صحبت می کند. دیشب. آنها می دانستند چه باید بکنند.”

گوریرو گفت که این کشتی در سال 1943 به منظور حمل فولاد برای ساخت تجهیزاتی مانند توپخانه و هواپیما برای جنگ جهانی دوم ساخته شد و در ابتدا J. Burton Ayers نام داشت.

این کشتی توسط Lower Lakes Towing در سال 1995 خریداری شد و به Cuyahoga تغییر نام داد که ادای احترام به رودخانه کویاهوگا در اوهایو است.

گوریرو گفت که امروزه، کویاهوگا قدیمی‌ترین قایق دریاچه ثبت شده کانادایی است که هنوز در حال فعالیت است، و یکی از قدیمی‌ترین قایق‌های دریاچه‌های بزرگ است.

گوئریرو از دیدگاه او گفت، در مورد آنچه که بعدا خواهد آمد، این یک سوال باز است.

گوریرو گفت: “همانطور که می‌گویم، اکثر مواقعی که من این اتفاق را دیده‌ام، آنها قبلاً در اسکله بوده‌اند. نمی‌دانم وقتی یک کشتی واقعاً در وسط دریاچه است چه می‌کنند.” .

گوریرو گفت که مقامات ممکن است کشتی را به بندری بکشند – خواه در نزدیکی یا دورتر باشد – تا بتوان کشتی را سوار کرد و در صورت ایمن بودن انجام آن، خسارت را ارزیابی کرد.

“سپس آنها می توانند به آن نگاه کنند و زمان زیادی طول می کشد زیرا هر مورد دیگر زمان زیادی طول کشیده است.

بنابراین انتظار ندارم به این زودی ها پاسخی بدهم.»