اتاق بازرگانی سودبری مردم را به حمایت از مغازه ها ، رستوران های محلی تشویق می کند

خبر

اتاق بازرگانی گریت سودبری می گوید که در این فصل از تعطیلات آینده شرکت ها و مشاغل میزبان مهمانی ها تأثیر چشمگیری خواهند داشت.

COVID-19 و محدودیت های بهداشت عمومی به این معنی است که به احتمال زیاد هیچ اجتماع اجتماعی برای گروه های بزرگ وجود نخواهد داشت – و این بدان معنی است که مهمانی های معمولی برای تعطیلات در سالن های ضیافت ، رستوران ها یا سایر فضاهای داخلی برگزار نمی شود.

کورا دمارکو ، رئیس هیئت مدیره اتاق می گوید که تأثیر اقتصادی در کل جامعه سقوط خواهد کرد.

“برخی از ما ممکن است بیرون برویم و یک لباس جدید برای رفتن به این رویداد خریداری کنیم ، ممکن است یک کابین به آنجا ببریم ، و ممکن است با بچه پرستار ترتیب بچه ها را بدهیم. انواع مختلفی از تأثیرات رخ می دهد.”

کورا دمارکو ، رئیس اتاق بازرگانی بزرگ سودبری. (اتاق بازرگانی سودبری بزرگ)

DeMarco می گوید که اتاق به طور معمول یک مهمانی بزرگ برای 400 نفر در تعطیلات برگزار می کند ، اما در عوض در حال برنامه ریزی یک رویداد مجازی است. وی افزود سایر شرکت ها و مشاغل محلی هنوز در مرحله برنامه ریزی برای جشن های تعطیلات جایگزین خود هستند و امیدوار است مردم همچنان به خرید محلی و پشتیبانی از رستوران ها با سفارش خرید بپردازند.

وی گفت: “به طور معمول این بالاترین زمان درآمدزایی آنها در سال است و داشتن محدودیت برای خریداران برای دسترسی به فروشگاه های آنها تأثیر منفی بر آنها داشته است.”

“بنابراین هر کاری که ما می توانیم برای حمایت از آنها در کمک به درآمدزایی و سرپا نگه داشتن آنها انجام دهیم ، تمرکز ماست.”

داستان های بیشتر از CBC سودبری: