اتحادیه پلیس سودبری برای سرنگونی مظنونان مسلح سلاح “غیر کشنده” می خواهد

خبر

افسران پلیس سودبری در حال درخواست نوع جدیدی از سلاح هستند که به گفته آنها زندگی را نجات می دهد.

این یک پرتابگر است که گلوله های لاستیکی شلیک می کند ، پلیس می تواند به جای دستیابی به اسلحه ، در موقعیت های پرتنش از آن استفاده کند.

رندی بوكوفسكی ، رئیس انجمن پلیس سودبری می گوید: “این مثل این است كه با اصابت سیلی 150 مایل در ساعت مورد اصابت قرار بگیرید.”

به نظر می رسد و به نظر می رسد مانند اسلحه است و می تواند یک پرتابه لاستیکی به اندازه یک توپ گلف را تا 50 متر شلیک کند

بوکوفسکی می گوید این به افسران اجازه می دهد بدون استفاده از نیروی کشنده ، کسی را از راه دور خلع سلاح کنند.

دو سال پیش ، پلیس سودبری در پایانه ترانزیت مرکز شهر یک مرد چاقو را به ضرب گلوله مجروح کرد ، در حالی که برخی از افراد حادثه دیده اصابت ترکش کردند.

بعداً در دادگاه مشخص شد كه آن مرد قصد داشت آن روز به ایستگاه اتوبوس برود و قصد داشت “توسط پلیس” خودكشی كند.

بوکوفسکی می گوید اگر افسران در آن روز به یکی از این پرتابگرها مجهز می شدند ، که اغلب با نام تجاری Arwen شناخته می شد ، می توانستند مظنون را خیلی سریعتر و با خیال راحت پایین ببرند.

رندی بوکوفسکی رئیس انجمن پلیس سودبری است. (اریک وایت / CBC)

او می گوید: “هیچ افسری به محل کار نمی رود و نمی گوید” من می خواهم به کسی شلیک کنم “، مردم با گفتن” می خواهم به کسی کمک کنم “به محل کار خود می روند.

“گرفتن جان کسی تا آخر عمر افسر را تحت تأثیر قرار می دهد و بسیاری بهبود نمی یابند. بنابراین با داشتن این گزینه می توانیم یک زندگی را در آنجا نجات دهیم و همچنین زندگی افسر را نجات دهیم.”

استفانی لوفور ، مدیر برنامه ریزی و برنامه ریزی با انجمن بهداشت روان کانادا در شاخه سودبری ، می گوید که وی به خاطر یافتن گزینه های غیر کشنده از انجمن پلیس استقبال می کند.

او می گوید که کار برای ایجاد تیم های سیار پاسخ دهی به سلامت روان در شمال در حال انجام است که هدف آنها خلع سلاح کردن فرد مضطرب با گفتگو به جای تقابل است.

لوفور می گوید: “من فکر نمی کنم این به یکی یا دیگری نگاه کند.”

“من فکر می کنم پلیس باید گزینه های غیر کشنده ای را در اختیار داشته باشد ، اما در پاسخ ترجیحی هنوز دور از حد است.”

بوچوفسکی گفت که این انجمن در ماه ژوئن این درخواست را ارائه داده و تخمین می زند که برای خرید یک پرتابگر برای هر رزمناو گروهبان گشت می تواند حدود 5000 دلار هزینه داشته باشد.

لانچر Less Lethal Launcher ARWEN با شلیک گلوله های لاستیکی ، رئیس پلیس پلیس سودبری ، رندی بوکوفسکی ، مقایسه با اصابت یک سیلی را انجام می دهد. (فرانسوا جولی / CBC)

او می گوید: “ما ممکن است اولین کسانی در انتاریو باشیم. ما می توانیم در اینجا پیشگام باشیم ، که بسیار شگفت آور است.”

“زیرا تنها زمانی که ما تغییر می کنیم ، تراژدی است که تغییر ایجاد می کند. و این همان لحظه ای است که می خواهیم از منحنی جلوتر باشیم.”

پلیس سودبری بزرگ مصاحبه را رد کرد ، اما در بیانیه ای گفت که این درخواست توسط کمیته تجهیزات و لباس آن در حال بررسی است.

در این بیانیه آمده است: “تنش زدایی همچنان مثرترین ابزاری است كه پاسخ ما را به افراد در معرض بحران روانی تشكیل می دهد.”