از آموزش شنا گرفته تا رقص خط، می‌توانید این هفته در برنامه‌های شهری ثبت‌نام کنید

خبر

شهر لندن میزبان مجموعه ای از برنامه های تابستانی برای ساکنان است، از جمله هنر و صنایع دستی، رقص، تناسب اندام، آشپزی و شنا.

ثبت نام برای برنامه ها برای بزرگسالان 55 سال و بالاتر از صبح روز سه شنبه آغاز شد. برنامه های عمومی روز چهارشنبه ساعت 8:30 صبح و برنامه های آبزیان روز پنجشنبه از ساعت 8:30 صبح برای ثبت نام باز می شوند.

لیست کامل برنامه ها و ثبت نام در سایت شهر موجود است. همچنین می توانید با شماره 5575-661-519 با شهر تماس بگیرید.

رقابتی ترین برنامه ها دوره ها و درس های آبزیان است.

جوآنا کمپبل، ناظر تفریحات و ورزش شهر، گفت: “من کاملاً توصیه می کنم اکنون وب سایت را بررسی کنید و به دنبال امکانات مختلف باشید.”

“این چیزی است که مردم ممکن است متوجه نشوند، زیرا می دانند که ما در حال باز کردن استخرهای روباز زیادی هستیم که در چند فصل گذشته – پاییز، زمستان، بهار – فقط استخرهای سرپوشیده خود را داشته ایم.”

نکته حرفه ای! فرزندتان را به آموزش شنا ببرید

کلاس های تابستانی شنا از صبح پنجشنبه برای ثبت نام باز شد و بسیار رقابتی است. جوآنا کمپبل، ناظر تفریحات و ورزش شهر لندن، بهترین راه برای قرار گرفتن در لیست را توضیح می دهد.

کمبل همچنین توصیه می‌کند مطمئن شوید که یک حساب کاربری ثبت کرده‌اید و تصمیم بگیرید که قبل از شروع ثبت نام در کدام برنامه‌ها ثبت‌نام کنید.

او گفت: “همه برنامه ها در حال حاضر به صورت آنلاین قابل مشاهده هستند، بنابراین اگر مطمئن نیستید و نمی دانید چه چیزی در دسترس است.”

گوش کن | جوآنا کمپبل نکات ارزشمندی در مورد چگونگی به دست آوردن این مکان های ارزشمند برای برنامه های تابستانی در صبح لندن ارائه می دهد:

صبح لندن6:08برنامه های تابستانی لندن و آموزش های شنا به سرعت پر می شود. در اینجا چند نکته برای به دست آوردن جایگاه خود آورده شده است

شهر لندن در حال افتتاح ثبت نام برای برنامه های تابستانی و آموزش شنا در این هفته است و معمولاً برای ثبت نام در برنامه های مورد نظر خود یک تقلا است. ناظر تفریحات و ورزش لندن، جوآنا کمپبل، نکات ارزشمندی در مورد چگونگی جذب مکان های ارزشمند برای برنامه های تابستانی ارائه می دهد.