از پیستون موتور خودرو خود چه می دانید؟

خبر

پیستون سوای حلقه طبق معمول از چدن یا این که فولاد دارای کربنیک پائین ساخته می شود . پیستون کمپرسورهای افقی از چدن یا این که فولاد مهم تسمه های بابیتی در قسمت پائین می باشد . همین پیستونها برای موتورهای ریز و موتورسیکلتها به کار گیری شده و به استدلال ماهیت کارایی موتورهای دو زمانه، در معرض بارهای شدید مکانیکی و حرارتی قرار میگیرند. وجود یک شکاف در بدنه کمپرسور رینگ سبب می شود تا ما به راحتی بتوانیم آنرا در باطن شیار پیستون کارگزاری و راه و روش اندازی بکنیم و به همین خاطر هست که غالبا دو عدد کمپرسور رینگ را در درون پیستون کارگزاشتن می کنند تا رخنه ها به شکل متقاطع در جهت خلاف یکدیگر قرار بگیرند و آببندی کامل صورت گردد. در درون سر پهناور شاتون نیز میبایست بوش قرار داده میگردد لیکن چون خود یاتاقان شاتون دو تکه هست همین بوش هم به رخ دو عدد نیم بوش در درون نصفه بالایی و نصفه پایینی سر پهناور شاتون جاگذاری میشوند. در بخش اعظم موتورها برای هر چه خوب تر پاک نمودن روغن حلقه سوم را از مدل روغنی قرار می دهند. همین دسته از شاتون ها توخالی بوده و به جهت قدرت های تولیدی فراوان کمتر از موتور های معمولی خودرو مورد پیستون تبریز خودرو استعمال قرار میگیرند. به طور نمونه چنانچه دو خودرو اساسی حالت یکسان، اهمیت اندازه پیستون های معلوم دارید، خودرویی که تعداد بیشتری از این قطعه دارد، توان بیشتری ایجاد می کند. میزان ترک واقعی در میان پیستون و سیلندر در انواع موتورها گوناگون می باشد و به جهت بدست آوردن بهترین مقدار لقی میان پیستون و سیلندر می بایست به دستورالعمل تولید کننده و دفترچه تعمیراتی خودرو مراجعه کنید. چرخش موتور الکتریکی تا جایی ادامه پیدا می نماید تا هوای درون مخزن، به ترازو کافی فشرده شود. اعضای متحرک داخل موتور منجمله پیستون، سوپاپ، میل لنگ و … کمپرسورهایی وجود دارا‌هستند که حیاتی عقب رفتن پیستون، هوای یک سمت، مکش و هوای سمت دیگر، کمپرس می شود. در ساختار همین گونه تفنگ، برخلاف تفنگ بادی فنر و پیستون، از کپسولهای نیتروژن به جای فنر به کارگیری شده است. آن‌گاه از انفجاری که در سیلندر موتور ایجاد میشود، حرکات رفت و برگشتی در پیستون به وجود میآید که از نحوه شاتون به لنگ های متحرک میل لنگ منتقل میشود. در صورتی که بخواهیم به زبان معمولی بگوییم که پیستون دقیقا چه کاری انجام می دهد، باید بگوییم که پیستون انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل می کند و در نهایت همین حرکت، به چرخها و به شکل حرکت چرخشی منتقل میشود. یکی از تجهیزات مهم خودرو، پیستون است که انرژی حاصل از احتراق سوخت در موتور را به حرکت رفت و برگشتی تبدیل نموده و در نهایت همین حرکت، به چرخها منتقل میشود. این حلقه ها سبب ساز می شوند که فشار ناشی از دانسیته و احتراق در محیط سیلندر حبس شده و مانع رد نمودن کمپرس شود. همین قطعه به تیتر جزء متحرک گوشه و کنار احتراق باید بضاعت تحمل نوسانات فشار، تنش های دمایی و بارهای مکانیکی را دارا باشد. همین محصولات به خوبی تکنولوژی پیشرفته و سال ها تجربه ما حساس پروژه های مشتریان بی شماری ساخته شده است. به جهت خودداری از زدن پیستون در اکثری از موتور ها از پیستون هایی استعمال می شود که گژن پین آنان اندکی خارج از مرکز است.این بیرون از مرکزی به طرف دامنه پیستون میباشد که منزله تراز فشار گیر کلیدی (شکل ۱۰) فعالیت می کند. سر تبارک شاتون به صورت یک یاتاقان دو تکه بوده که متحرک می باشد (یعنی لنگ میل لنگ در باطن همین یاتاقان اصلی چرخش است) و آن را در بر میگیرد. درهنگام عملکرد، اثر آببندی اتصال مورب قطعا از پیستون رینگ ها با یک اتصال مستقیم خوب تر است. در موقع اسمبل کردن به همین نکته اعتنا داشته باشید که آببند تنها در یک جهت فشار آببندی کاملی دارد. پیستون حلقه اصلی اتصال مستقیم به جهت آببندی در قطعات حساس اختلاف فشارهای بالای 15 توشه به کار گیری می شود. اصلی تضمین سرویس ها ارائه شده در راستای افزایش کیفیت تعمیرات خودرو و نیز راضی بودن مندی مشتریان خود عملکرد خواهد نمود. در نتیجه، زمان خرید کردن پیستون حتماً قطعات باکیفیت و اهمیت استانداردهای روز جهان از جمله استاندارد میزان مرغوب بودن و استاندارد استقرار سیستم مدیر زیست محیطی را انتخاب کنید. دکان اینترنتی ایسام مرجعی تمام جهت خرید کردن و فروش تفنگ بادی دست دوم و جدید ، همینطور اطلاع از بها روز تفنگ بادی می باشد. پیستون حلقه تفلون و رایدر حلقه های تفلون به جهت کاربرد های خشک و جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا طراحی و ساخته می شوند. برای جلوگیری ازین دو مشکل پیستون رینگ طراحی و ساخته می شود تا در درون شیارهایی در بدنه ی پیستون کارگزاشتن گردد. پیستون های آلومینیومی به دلیل ضریب انبساط بالا به شکلهای متفاوت طراحی میشوند. پیستون. پیستون قطعه ای استوانه ای صورت هست که در درون سیلندر بالا و تحت می رود در حرکت انبساط تا. پیستون قطعه ای است استوانه ای شکل که در درون سیلندر به بالا و تحت حرکت می کند و روند گوناگون کارموتور را ایجاد می کند.