اسناد می گویند که چارچوب COVID-19 انتاریو کامل نیست ، اما می تواند متناسب با آن باشد

خبر

برخی از مقامات بهداشتی می گویند که چارچوب جدید COVID-19 انتاریو باید اصلاح شود ، اما برای جلوگیری از گسترش ویروس باید در جای خود باقی بماند.

چارچوب جدید استان بر تعداد موارد در یک منطقه در طی یک هفته و همچنین درصد آزمایشات مثبت COVID-19 در هر منطقه متمرکز است.

این پنج سطح دارد ، از “جلوگیری” ، که سبز است ، تا “قفل کردن” ، که خاکستری است.

آلن سیمارد ، ایمونولوژیست و دانشیار دانشکده پزشکی شمال انتاریو در سودبری ، می گوید که فکر نمی کند این کار به اندازه کافی پیش رود ، اما می فهمد که این استان در تلاش است چه کاری انجام دهد.

“انتقادات زیادی در مورد این طرح جدید وجود دارد ، زیرا بسیاری از واحدهای بهداشتی و انجمن پزشکی انتاریو نیز علیه این طرح جدید درجه بندی صحبت کردند ، زیرا اقدامات انجام شده واقعاً نشان دهنده شدت اوضاع ، و آنها به اندازه کافی سختگیرانه نیستند “.

“در رنگ سبز ، اقدامات بسیار آرام است. و سپس اگر به سمت زرد بروید ، بیشتر محدودیت های جدید مربوط به مشاغل است و لزوماً فعالیتهایی را که در معرض خطر بیشتری هستند محدود نمی کند.”

پیدا کردن یک “نقطه شیرین”

پزشک و اپیدمیولوژیست دکتر پیتر یونی ، که همچنین مدیر علمی جدول مشاوره علمی انتاریو در مورد COVID-19 است ، می گوید این چارچوب را می توان به صورت محلی طراحی کرد.

وی گفت: “ما باید یک نقطه شیرین پیدا کنیم و همچنین تصدیق کنیم که همه این محدودیت هایی که ما انجام می دهیم مضر است.”

“ما همچنین باید تصدیق کنیم که هیچ کس نمی تواند دقیقاً مشخص کند که آستانه مناسب چیست. اما آستانه های فعلی … من فکر می کنم اکثر ما موافق این آستانه ها بیش از حد بالا هستند. خوشحال می شوم اگر این نصف ها به نصف کاهش یابد.”

سیمارد می گوید ، شمال شرقی انتاریو در حال حاضر در یک منطقه سرسبز است ، اما در منطقه بهداشت عمومی سودبری و منطقه ، افزایش اخیر پرونده ها ، نرخ پرونده های منطقه را به منطقه زرد منتقل کرده است ، اگرچه هیچ رهبر محلی رسماً این موضوع را اعلام نکرده است.

“وقتی حدود یک هفته پیش این اعداد برای اولین بار با یک جهش گسترده روبرو شد ، من به خودم گفتم ، منتظر هفته آینده خواهم ماند. این بسیار گفتنی است که می دانم آیا این می تواند به طور بالقوه در جامعه ما گسترش یابد یا نه ، ” او گفت.

“و خوشبختانه ، این تعداد کاهش یافته است ، اما آنها در حدود چهار یا پنج مورد جدید در روز معلق هستند که در مقایسه با آنچه در گذشته داشته ایم ، هنوز هم نسبتاً زیاد است. هنوز هم خطر گسترش این وجود دارد و هر چه بیشتر گسترش یابد ، پس کنترل مجدد بیماری همه گیر دشوارتر است. “

سیمارد می گوید به نظر می رسد این استان در تلاش است تا سیستمی را ایجاد کند که در آن بتوانند باز نگه داشتن مشاغل را در اولویت خود قرار دهند.

“و دلایل زیادی وجود دارد که فکر کنیم چرا آنها می خواهند این کار را انجام دهند ، زیرا خاموش کردن کامل ، نه تنها برای اقتصاد ، بلکه از نظر شخصی نیز بسیار دشوار بود ، زیرا بسیاری از مشاغل مجبور به تعطیلی شدند. و ما سیمارد گفت: “ما در مورد معیشت مردم اینجا صحبت می کنیم. بنابراین آنها سعی می کنند به طور قطع از آن محافظت کنند.”

“در عین حال ، آنها باید تلاش کنند و سلامت عمومی و همچنین ایمنی را متعادل کنند. و من فکر می کنم آنجاست که یافتن این تعادل بسیار دشوار است. و در این مورد در اینجا ، آنها واقعاً به اندازه کافی تلاش نمی کنند و از بهداشت عمومی محافظت می کند و رهنمودهای سختگیرانه ای را ارائه می دهد

رهبران در یک نقطه دشوار

یونی موافق است که آستانه های چارچوب فعلی بیش از حد بالا هستند. و این همان جایی است که تصمیم گیرندگان محلی باید وارد عمل شوند.

وی گفت: “واحد بهداشت عمومی محلی این احتمال را نیز دارد كه سختگیرتر شود. این همان چیزی است كه هم اكنون در تورنتو اتفاق می افتد.”

“و این در حال حاضر واقعاً مهم است.”

یونی می گوید او و تیم تحقیقاتی او در تلاشند تا جایی که می توانند شواهد تصمیم گیرندگان محلی را برای کمک به آنها در تماس های قضاوتی ارائه دهند.

“گروه من همین حالا که صحبت می کنیم روی آن کار می کنند. و من معتقدم که می توانیم این بحث ها را به زودی طی یک تا دو هفته انجام دهیم.”

او می گوید که این استان هنوز هم باید “یک مکان پردازش مرکزی قوی برای جلوگیری از فلج در حاشیه” باشد.

هرچه سیاستمداران محلی به رای دهندگان خود نزدیکتر باشند ، تصمیم گیری عینی برای آنها دشوارتر خواهد بود.

یونی گفت: “بنابراین ، مهم است که یک چارچوب خوب داشته باشید.”

“ما یکی از مواردی را داریم که باید سازگار شود ، اما می تواند به یک چارچوب خوب تبدیل شود. داشتن شفافیت و همچنین پشتیبانی مرکزی از فرایندها و تصمیم گیری مرکزی نیز وجود دارد. بنابراین ، اگر چند هفته دیگر خوشحال می شوم ، اینکه ما قطعیاتی داریم که درست است. و اینکه ما می توانیم مطابق با این چارچوب حرکت کنیم و از واحدهای بهداشت عمومی محلی برای انجام کار صحیح حمایت کنیم. ”

صبح شمال9:27درک سیستم رنگی جدید COVID-19 در انتاریو

دولت انتاریو برای کمک به روشن کردن نحوه محدود کردن محدودیت ها و مقیاس بندی مجدد آنها در صورت لزوم ، سیستم جدیدی ارائه کرده است. این از دسته های کدگذاری شده با رنگ استفاده می کند. ما با یک ایمونولوژیست سودبری صحبت کردیم تا درک بهتری از عملکرد آن داشته باشیم. 9:27