انتاریو بودجه کارکنان تابستانی ER را برای 1 سال دیگر تمدید می کند

خبر

انتاریو در حال تمدید بودجه است که به بیمارستان‌های روستایی و شمالی کمک می‌کند تا کارکنان بخش اورژانس را در تابستان تقویت کنند، اما می‌گوید این برنامه پس از امسال پایان خواهد یافت.

سیلویا جونز، وزیر بهداشت گفته است که این برنامه به جلوگیری از تقریباً 1500 تعطیلی موقت اورژانس در تابستان گذشته کمک کرد. در حالی که در 31 مارس منقضی شد، او تا امروز اعلام نکرد که دولت بودجه را برای تابستان دیگر تمدید خواهد کرد.

سخنگوی جونز می گوید که تمدید این برنامه مستلزم “مشاوره های گسترده با شرکای کلیدی بخش مراقبت های بهداشتی از جمله انجمن پزشکی انتاریو و سلامت انتاریو است.”

او می‌گوید که این وزارت بر موفقیت این برنامه نظارت خواهد کرد و چگونگی حمایت از بخش‌های اورژانس را در تابستان 2024 و پس از آن ارزیابی خواهد کرد.

حداقل یکی از بیمارستان‌های شمالی گفته است که کمبود بودجه از آوریل منجر به تعطیلی موقت اورژانس شده است، اما با اعلام بودجه در روز پنجشنبه، وضعیت کارکنان تابستانی آنها بسیار امیدوارکننده‌تر به نظر می‌رسد.

بسیاری از بیمارستان‌های شمالی و روستایی به پزشکان مناطق شهری متکی هستند که شیفت‌ها را بر اساس آنچه به عنوان مکان شناخته می‌شود پر می‌کنند، این برنامه در طول همه‌گیری ایجاد شد تا برای آن کار حق بیمه پرداخت شود.