انتاریو گزارش می دهد که 1،003 مورد جدید COVID-19 به عنوان میانگین 7 روزه به بالاترین رکورد رسیده است

خبر

نخست وزیر داگ فورد قرار است یک نشست خبری را از ساعت 13 در اتاوا برگزار کند. دفتر فورد می گوید که چندین نفر از اعضای کابینه از جمله وزرای دارایی و بهداشت به وی ملحق می شوند.

می توانید آن را به صورت زنده در این داستان تماشا کنید.


انتاریو روز جمعه 1،003 مورد دیگر بیماری COVID-19 را گزارش کرد و میانگین هفت روزه را به نزدیک 1000 مورد رساند ، زیرا استان آماده است تا محدودیت ها را در تعدادی از واحدهای بهداشت عمومی فردا لغو کند.

تورنتو 300 مورد دیگر را ثبت کرد ، در حالی که منطقه پیل 280 و منطقه یورک 125 را مشاهده کرد.

مناطق دیگری که افزایش دو رقمی داشته اند عبارتند از:

  • اتاوا: 43
  • منطقه هالتون: 41
  • منطقه واترلو: 34
  • همیلتون: 32
  • نیاگارا: 26
  • منطقه دورهام: 24
  • Middlesex London: 16
  • ولینگتون-دافرین-گلف: 15
  • سیمکو مسکوکا: 14
  • شهرستان برانت: 11
  • ویندزور: 11

میانگین هفت روزه موارد جدید روزانه ، اقدامی که نویز را در داده ها محدود می کند تا تصویری واضح تر از روند طولانی مدت ایجاد کند ، به رکورد 997 رسید.

آمار رسمی مرگ انتاریو در اثر این بیماری 14 برابر شد و اکنون 3209 نفر است. تقریبا 64 درصد از کل مرگ ها ساکنان تحت مراقبت طولانی مدت بوده اند.

موارد جدید و مرگ ها در حالی انجام می شود که آزمایشگاه های استان 41 هزار و 268 آزمایش را انجام داده اند. 47000 نفر دیگر در صف انتظار برای تکمیل هستند.

در حال حاضر 8398 مورد تایید شده و فعال COVID-19 در سراسر استان وجود دارد که بیشترین میزان در هر مرحله از زمان گزارش اولین مورد در انتاریو در 25 ژانویه بوده است.

(توجه: تمام ارقام استفاده شده در این داستان در به روزرسانی روزانه وزارت بهداشت یافت می شود ، که شامل داده هایی از حداکثر تا 4 بعد از ظهر روز قبل است. تعداد موارد مربوط به هر منطقه خاص در یک روز خاص ممکن است با گزارش شده توسط واحد بهداشت عمومی محلی ، که اغلب از زمان تاخیر در سیستم ولایتی جلوگیری می کند.)

در همین حال ، یک دولت دولتی صبح امروز گفت ، دولت استانی بررسی تدابیر سختگیرانه COVID-19 را در حال حاضر در برامپتون در نظر خواهد گرفت ، زیرا قرار است بقیه مناطق پیل در روز شنبه برخی از محدودیت ها را کاهش دهند.

منطقه پیل در 11 اکتبر مجبور به یک نسخه اصلاح شده از مرحله 2 شد که شاهد ناهارخوری در داخل و مراکز تناسب اندام بود ، اما در همان روز تورنتو و اتاوا و یک هفته بعد منطقه یورک به آن پیوستند.

در اوایل این هفته ، این استان چارچوب محدودیت COVID-19 طبقه بندی شده و رنگی جدید خود را ارائه داد و گفت كه Peel ، York و Ottawa در گروه نارنجی “محدودیت” قرار می گیرند ، كه هیچ گونه تعطیلی مشاغل را شامل نمی شود ، روز شنبه. قرار است هفته آینده تورنتو به مناطق دیگر بپیوندد.

معیارهای کلیدی خاص برای از بین بردن محدودیت ها ، با این حال ، هنوز هم بیش از حد خطرناک در برامپتون هستند. میزان موارد جدید COVID-19 روزانه حدود 170 در 100000 نفر است و میزان مثبت بودن آزمایش در سطح شهر حدود 11 درصد است.

این منبع گفت ، دکتر لارنس لو ، مأمور بهداشت پیل ، صبح امروز به دولت نامه نوشت تا از برمپتون برای جلوگیری از ورود به گروه نارنجی جلوگیری کند.

اعضای کابینه قرار است امروز صبح برای گفتگو در مورد وضعیت جلسه دیدار کنند.

اوایل این هفته ، مدیر پزشکی و رئیس بخش مراقبت های ویژه برای سیستم بهداشت ویلیام اوسلر در پیل گفتگو با CBC News ، گفت ویروس کرونا ویروس جدید “رشد انفجاری” در برامپتون را نشان می دهد ، با وجود اقدامات چهار هفته پیش.

دکتر بروکس فالیس گفت: “آرامش محدودیت ها در بارها و رستوران های سالن های ورزشی کاملاً نامناسب و خطرناک است.”