اکثر دانشجویان بین المللی در دانشگاه Laurentian 5٪ بیشتر در شهریه پرداخت می کنند

خبر

دانشگاه Laurentian شهریه خود را برای اکثر دانشجویان بین المللی در سال تحصیلی آینده پنج درصد افزایش خواهد داد.

شورای حکام Laurentian افزایش شهریه را برای همه برنامه های آن به جز برنامه MBA و کارشناسی ارشد مددکاری اجتماعی تصویب کرد.

سرژ دمرز، مسئول ثبت دانشگاه، گفت که آنها برای رقابت با سایر دانشگاه های انتاریو، هزینه ها را افزایش دادند.

بخشی از کار من این است که مطمئن شوم وقتی با کارگزاران صحبت می‌کنیم، وقتی با دانش‌آموزان صحبت می‌کنیم و وقتی به اطراف استان نگاه می‌کنیم، شهریه‌های ما بالاتر از حد معمول یا بسیار پایین‌تر از حد معمول نباشد. ،” او گفت.

دانشجویان بین المللی 30000 دلار در سال پرداخت می کنند

در حال حاضر، دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی حدود 30000 دلار در سال برای شرکت در Laurentian پرداخت می کنند، این افزایش آن را به 31500 دلار نزدیک می کند.

این استان شهریه‌های دانشجویان انتاریو را مسدود کرده است، اما دانشجویان سایر استان‌ها نیز در سال تحصیلی آینده شاهد افزایش یک درصدی شهریه‌های خود خواهند بود.

در سندی که Laurentian با هیئت حکام خود به اشتراک گذاشته است، می گوید که هزینه تحصیل در مقطع کارشناسی Laurentian برای دانشجویان بین المللی بین 15 تا 32 درصد کمتر از میانگین استانی است.

اما Laurentian بیشتر مطابق با دانشگاه‌های کوچکتر انتاریو بود و در مقایسه با موسسات با اندازه مشابه، برای بسیاری از برنامه‌ها هزینه کمی بالاتر داشت.

دمرز گفت یکی از حوزه‌هایی که Laurentian شهریه‌های بسیار بالاتری نسبت به سایر دانشگاه‌ها دارد، برای دانشجویان بین‌المللی در برنامه‌های فرانسوی زبان است.

در Laurentian آن دانشجویان نیز حدود 30000 دلار در سال پرداخت می کنند، اما در دانشگاه اتاوا و دانشگاه هرست، دانشجویان بین المللی که به زبان فرانسوی تحصیل می کنند نزدیک به 10000 دلار در سال پرداخت می کنند.

دمرز گفت که او برای این دانشجویان بورسیه هایی را پیشنهاد کرده است تا Laurentian را با رقبای خود همسو کند.

وی گفت: منتظرم ببینم نتیجه آن چه خواهد بود.