اگر قفل شدن برای Windsor-Essex اعلام شود ، باید فوراً اعمال شود: مدیرعامل بیمارستان

خبر

اگر استان روز جمعه اعلام کند که برای Windsor-Essex قفل شده است ، مدیر عامل بیمارستان منطقه ای Windsor می گوید که این امر باید سریعاً – به جای دوشنبه – شروع به کار کند تا از هجوم احتمالی خرید آخر هفته جلوگیری کند.

“ما خواهان این هستیم که اگر آنها به ما اعلام کردند که از قرمز به خاکستری برویم ، یک رویداد خرید فوق العاده پخش دو روزه ایجاد نکنید. آن را از جمعه موثر کنید و سپس می توانیم جلو برویم.” دیوید موزیج گفت صبح ویندزور میزبان تونی داست.

یکی از صاحبان مشاغل که با سی بی سی نیوز صحبت کرده است گفت: قفل شدن ، و بلافاصله اتفاق می افتد ، بیشتر به کسب و کارها آسیب می رساند.

تحت محدودیت های موجود در منطقه قرمز ، رستوران ها و مکان های خرده فروشی تحت اقدامات بهداشت عمومی در نظر گرفته شده برای محدود کردن پتانسیل گسترش COVID-19 هستند. استفاده از ماسک در برخی مشاغل نیز به استثنای برخی موارد اجباری است.

موزیج تأثیر از دست دادن آخر هفته کسب و کار اضافی را بر اقتصاد تأیید کرد اما گفت که مراقبت های بهداشتی جامعه بسیار حیاتی است.

موسیج گفت ، ظرفیت بیمارستان منطقه ای ویندزور تقریباً 100 درصد است و 21 بیمار COVID-19 مثبت ، از جمله 10 نفر در ICU ، در مراکز WRH وجود دارد.

به طور کلی در منطقه ، 37 بیمار COVID-19 در بیمارستان بستری می شوند ، طبق به روزرسانی روز سه شنبه واحد بهداشت شهرستان ویندزور-اسکس.

اما جیسون آزبورن ، یکی از مالکان رستوران و بار ، از John Max Sports & Wings Lauzon Parkway می گوید در صورت اعلام قفل در روز جمعه ، دو روز اضافی قبل از شروع به کار به او کمک می کند تا محصول نهایی را بفروشد و به کارمندان خود چند شیفت بیشتر بدهد.

وی گفت: “اگر ما وارد قفل شویم ، این امر نه تنها بر روی محصول تأثیر می گذارد ، بلکه معیشت مردم نیز وجود دارد ، آنها باید مقداری پول بدست آورند.”

در حالی که وی گفت که استدلال موزیج در مورد قفل فوری را درک می کند ، اما فکر نمی کند زمان کافی برای کسب و کارها باشد و فکر می کند این فقط ضربه دیگری علیه مشاغل کوچک خواهد بود.

جیسون آزبورن ، مالک مشترک John Max Sports & Wings Lauzon Parkway ، گفت دو روز قبل از قفل شدن می تواند به او کمک کند تا محصول بیشتری بفروشد و کارمندان خود را در برخی از شیفت های نهایی قرار دهد. (نقشه های گوگل)

خطر قفل شدن

ویندزور-اسکس به دلیل افزایش چشمگیر موارد ، در 30 نوامبر به رنگ قرمز ، دومین بالاترین سطح محدودیت COVID-19 تغییر مکان داد. اما واحد بهداشت از آن زمان هشدار داده است که منطقه در معرض خطر ورود به مرحله “قفل” خاکستری است.

از جمله محدودیت های دیگر ، سطح خاکستری به معنای ممنوعیت اجتماعات داخلی و لغو غذاخوری های داخل و خارج است. مشاغل غیر ضروری می توانند فقط برای تحویل و تحویل کنار ماشین باز باشند.

مسیج گفت که دوست دارد هفته گذشته استان اعلام کند که قفل شده است.

تغییرات وضعیت منطقه تحت چارچوب محدودیت COVID-19 استان معمولاً روز جمعه توسط دولت استان اعلام می شود تا از روز دوشنبه بعد اعمال شود.

دکتر واجید احمد ، رئیس ارشد پزشکی واحد بهداشت ، گفت که وی فکر نمی کند اجرای یک قفل فوری امکان پذیر باشد.

وی گفت که این استان پروتکل خاص خود را برای چگونگی ایجاد تغییرات در محدودیت ها دارد – و آمادگی یک نکته اساسی است.

وی در به روزرسانی روزانه واحد بهداشت گفت: “نه اینكه شما بتوانید یك سوئیچ بزنید و سپس مشاغل و همه چیز … همه چیز را تعطیل كرده و به منطقه بعدی یا محدودیت بعدی منتقل شوید.”

Windsor-Essex دارای 491 مورد فعال COVID-19 است که 57 مورد از آنها سه شنبه اعلام شد.

دکتر احمد روز دوشنبه گفت که پرونده های موجود قفل کردن را توجیه می کند اما مقامات می خواهند اطمینان حاصل کنند که مردم فرصت دارند محدودیت های منطقه قرمز را دنبال کنند و منطقه می تواند اثرات این اقدامات را ببیند.