این استقبال کننده والمارت بسیار دلچسب است، مشتریان فقط برای دیدن او به فروشگاه کوچک شهر انتاریو می روند.

خبر

در این روز بارانی در Strathroy، Ont، صدای شادی بارها و بارها در سرسرا جلوی Walmart فریاد می‌زند: “به Walmart خوش آمدید. روز خوبی داشته باشید.”

این استقبال دوست داشتنی از جانب نولان هانکینسون، 25 ساله، که حدود یک سال است به عنوان خوشامدگو در این خرده فروش کار می کند، می آید.

پس از انتشار پستی در رسانه های اجتماعی در مورد هانکینسون در اوایل این ماه، CBC News تصمیم گرفت برای ملاقات با او سفر کند.

به گفته خانواده او، هانکینسون دارای اختلال اضطراب، اختلال وسواس فکری-اجباری (OCD) و اختلال کم توجهی بیش فعالی (ADHD) است.

هانکینسون، که ابروهای برافراشته و لبخندش به ندرت از چهره اش خارج می شود، گفت: «من دوست دارم در والمارت کار کنم و مردم اینجا عالی هستند.

من همیشه تماس های تلفنی و پیامک دریافت می کنم، دقیقاً همانطور که او روز مردم را ساخته است.– یوهانا هانکینسون، خواهر نولان

مدیر فروشگاه، کانی گراف داوسون، چیزهای خوبی در مورد هانکینسون برای گفتن داشت.

گراف داوسون گفت: “ما او را در همان اولین مصاحبه دوست داشتیم و از آن زمان تاکنون عملکرد فوق العاده ای داشته است.” “ما نظرات بسیاری از مشتریان در مورد نظرسنجی‌های خود و در میز حسن نیت ما داشته‌ایم. این واقعاً باورنکردنی است.

حدود 24000 نفر در شهرداری Strathroy-Caradoc در جنوب غربی انتاریو، حدود 35 دقیقه در غرب لندن زندگی می کنند.
Walmart که هانکینسون در آن کار می کند در شهرداری Strathroy-Caradoc در جنوب غربی انتاریو، حدود 35 دقیقه در غرب لندن است. حدود 24000 نفر در جامعه زندگی می کنند. (ربکا زاندبرگن/سی بی سی نیوز)

شگفت آور است که او چند نفر را می شناسد، چند نام را می شناسد.

مشتریان نیز نام نولان را می دانند. هنگامی که مسکن محلی کوین کینگما ویدئویی را در مورد استقبال کننده پست کرد، ده ها نفر پاسخ دادند.

او گفت: «این فقط صدای او در ویدیو بود. کینگما گفت: «این واقعاً روزم را سبک کرد، بنابراین آن را در فیس بوک قرار دادم.

تماشا | ویدیوی فیس بوک کوین کینگما مشاور ملکی در والمارت نولان هانکینسون:

خواهر هنکینسون، یوهانا، گفت: «جامعه با او بسیار مهربان است. او دقیقاً همین کار را می کند. او فقط شادی خود را به همه منتقل می کند.

من همیشه تماس‌های تلفنی و پیامک دریافت می‌کنم، همان‌طور که او روز مردم را سپری کرده است. از اینکه او را به عنوان برادرم دارم بسیار سپاسگزارم. او یکی از بهترین دوستان من است.»

پس از اینکه کوین کینگما، مشاور املاک محلی در رسانه های اجتماعی در مورد نولان پست کرد، سیل مردم پاسخ دادند که چقدر از او قدردانی می کنند.
پس از آنکه کوین کینگما، مشاور املاک محلی، در رسانه های اجتماعی درباره نولان پست گذاشت، سیل مردم پاسخ دادند تا بگویند چقدر از او قدردانی می کنند. (ربکا زاندبرگن/سی بی سی نیوز)

نولان می‌گوید: «بسیاری از مردم می‌دانند که من کیستم، زیرا بسیار محبوب هستم.

او همچنین در یک مرکز مراقبت طولانی مدت محلی داوطلب می شود و از طرفداران بزرگ شوالیه های لندن OHL است.

این تیم در فینال کنفرانس غربی به مصاف Sarnia Sting می‌رود و نولان، خواهر و پدرش به لطف ارتباطات کینگما با شوالیه‌ها، روز جمعه در بازی اول لندن خواهند بود.

و شنیده ها حاکی از آن است که ممکن است چند دیدار غافلگیرکننده با برخی از بازیکنان وجود داشته باشد.

خواهر بزرگتر نولان، یوهانا هانکینسون، می گوید که برادرش یکی از بهترین دوستان اوست.
خواهر بزرگتر نولان، یوهانا هانکینسون، می گوید که برادرش یکی از بهترین دوستان اوست. (ربکا زاندبرگن/سی بی سی نیوز)