این برنامه هنری رایگان به نوجوانان فرصتی می دهد تا رویاهای خود را در کانون توجه دنبال کنند

خبر

تنها چیزی که دوستان جنیفر میلا رامیرز، میراندا راسل و کایرا باکلی را گرد هم آورد، اشتیاق مشترک آنها برای اجرای تئاتر موزیکال بود.

اما بزرگ شدن در خانواده‌های کم‌درآمد، توانایی پرداخت هزینه‌های آموزش هنر را برای نوجوانان لندن، انترنتی، و خانواده‌هایشان دشوار کرد.

“من با دو برادر کوچکتر از همه بزرگتر هستم، بنابراین تا زمانی که به کلاس هشتم رسیدم، برادران کوچکترم می خواستند ورزش را شروع کنند و فقط برای والدینم هزینه زیادی داشت که بتوانند برای همه کارها را انجام دهند. راسل 18 ساله می گوید، بنابراین من نمی توانستم آن را بپردازم.

میلا رامیرز، 16 ساله، افزود: “به عنوان یک مهاجر نسل اول، همیشه چیزهای مهم تری مانند غذا و مسکن برای سرمایه گذاری وجود داشت، بنابراین فکر نمی کردم بتوانم به دنبال اشتیاق خود برای آواز خواندن و رقصیدن باشم.”

رویاهای آنها برای دنبال کردن استعدادهایشان زمانی که آنها بخشی از Arts 4 All Kids شدند، زنده شدند، که آموزش رایگان هنرهای زیبا را برای کودکانی که خانواده آنها توانایی پرداخت آنها را ندارند، ارائه می دهد.

از سال 1988 دروس گروهی پیانو، ویولن، گیتار، رقص، نمایشنامه، نویسندگی خلاق و هنرهای تجسمی ارائه شده است. کارن پینکامب، بنیانگذار آن، گفت: این بانک از بانک غذا لندن تمام می شود و به 65 تا 85 کودک بین 8 تا 12 سال در هفته درس می دهد، همراه با یک برنامه تئاتر موزیکال برای جوانان 13 ساله تا دبیرستان.

کایرا باکلی، وسط، و راب آپگار، نفر دوم از سمت راست، بخشی از گروه بازیگرانی هستند که در برادوی با جمع‌آوری کمک مالی Twist در 28 می اجرا می‌کنند.
کایرا باکلی، وسط، و راب آپگار، نفر دوم از سمت راست، بخشی از گروه بازیگرانی هستند که در کلیسای وسلی ناکس یونایتد قبل از اجرایشان در برادوی با جمع‌آوری کمک مالی توییست در 28 می، تمرین می‌کنند. (Isha Bhargava/CBC)

پینکام گفت: «من واقعاً به هنرها و کارهایی که برای بچه ها انجام می دهند اعتقاد دارم. به خصوص بچه‌هایی که والدینشان واقعاً دوست دارند این فرصت را فراهم کنند، اما محدودیت‌های مالی آن را غیرممکن می‌کند، بنابراین ما واقعاً فقط می‌خواهیم در کنار آنها فشار بیاوریم و به آنها کمک کنیم.»

Pincombe معتقد است که این برنامه نه تنها در زندگی دانش آموزان، بلکه والدین آنها نیز تغییر ایجاد می کند، آنها تمام تلاش خود را می کنند تا خانواده خود را تامین کنند و از رویاهای فرزندان خود حمایت کنند.

باکلی 16 ساله که از یک خانواده موزیکال می آمد، از سنین پایین به رقص علاقه داشت. این برنامه به او دریچه ای برای بیان آن سمت از خلاقیت خود داده است.

فرصت های تغییر زندگی

نوجوانان با همسالان خود احساس اجتماعی ایجاد کرده اند و در هنگام اجرای نمایش در مقابل جمعیت زیاد انگیزه بیشتری برای برون گرا بودن و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده اند.

باکلی گفت: “شما ممکن است روز وحشتناکی داشته باشید، اما وقتی به تمرین می آیید، فقط یک دسته لبخند بزرگ می بینید، زیرا همه برای همان هدفی که انجام دادن کاری است که دوست دارند، آنجا هستند.”

تماشا | هنرمندان Arts 4 All Kids برای برادوی خود با کنسرت Twist تمرین می کنند:

برادوی با اجرای یک Twist در حال تمرین

برادوی با نوازندگان Twist در حال رقصیدن با ترکیبی از You Gotta Learn to Live and Footloose.

او گفت، در سال‌هایی که این برنامه را اجرا می‌کرد، پینکام به راه‌های زیادی که اعتماد به نفس، رفتارها و عملکرد تحصیلی دانش‌آموزان را بهبود می‌بخشد – و در برخی موارد، مسیر زندگی آنها را تغییر می‌دهد، توجه کرده است.

پینکام گفت: “هدیه چیزی که آنها در مورد آن رویا دارند، احساس آنها را نسبت به خود تغییر می دهد. این واقعاً بر شخصیت آنها تأثیر می گذارد و اساساً فقط به آنها فرصتی می دهد که زندگی را تأیید کند و زندگی را تغییر دهد.”

راب آپگار، 42 ساله، این یکشنبه در کنار جوانان اجرا می کند – و می گوید هنر زندگی او را تغییر داد. عشق او به تئاتر اجتماعی که با کمک های دولتی بزرگ شد، دید جدیدی به زندگی به او داد. او معتقد است هنر اجازه می دهد تا زندگی از دریچه ای متفاوت تجربه شود.

او می‌گوید: «وقتی نگران گذاشتن غذا روی میز و سقفی بالای سرتان هستید، آن رویاهای دیگر از جوانان فرار می‌کنند، اما فقط از طریق هنر چیزی بزرگ‌تر از شرایطی که در آن متولد شده‌ام پیدا کردم.

آپگار و سه نفر می گویند که امیدوارند بچه های دیگری که به هنر علاقه دارند تشویق شوند تا آن را دنبال کنند. این گروه در برادوی با یک رویداد جمع آوری کمک مالی Twist در Wolf Performance Hall در 28 می اجرا خواهد کرد.