این برنامه گلف وعده می دهد که بازی شما را از خسته کننده به سرگرم کننده تبدیل کند

خبر

در بهار امسال به دنبال یک کمک کوچک در پیوندها هستید؟ ممکن است بخواهید یک برنامه جدید گلف کیدی را به کیف گلف خود اضافه کنید.

برنامه گلف Xonic Golf iTQ که توسط فارغ‌التحصیل دانشگاه وسترن، Eileen Jurczak ساخته شده است، از هوش مصنوعی استفاده می‌کند تا به گلف‌بازان راهنمایی‌های سریع برای اصلاح چرخش خود در حالی که در حال مسابقه هستند، ارائه دهد.

Jurczak که یک گلف باز مادام العمر با 10 معلولیت است، گفت: “چند سال پیش بیرون بودم و یک راند نسبتاً خوب گلف بازی می کردم و در میانه ناکجاآباد، شروع به تکه تکه کردن توپ کردم.”

“من همه چیز را در آن لحظه و روی آن دو سوراخ بعدی امتحان کردم تا برش را درست کنم. فقط یادم می آید که در آن لحظه فکر می کردم، اگر فقط یک جعبه همراهم بود که می توانست بگوید، “من تاب شما را می دانم. فقط این را امتحان کنید.” می توانست فورا مشکل من را برطرف کند.”

در آن زمان بود که Jurczak تصمیم گرفت از علاقه خود به گلف و سابقه خود در مهندسی و تجارت برای ایجاد یک مربی مجازی و سوئینگ استفاده کند.

او گفت: «من یک تیم شگفت‌انگیز را گرد هم آوردم و پس از چند سال دیوانه‌وار کار سخت، و عزم و چالش‌ها، به iTQ رسیدیم.

گوش کن | Eileen Jurczak بنیانگذار Xonic Golf در مورد ایجاد یک برنامه Caddy and Swing Coach صحبت می کند:

صبح لندن8:09استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به بازی گلف شما

یک برنامه تلفن همراه وجود دارد که می‌تواند نکات چرخشی شخصی‌شده را بر اساس چرخش کاربر ارائه دهد. Eileen Jurczak، بنیانگذار Xonic Golf، به میزبان Superior Morning Mary-Jean Cormier پیوست تا درباره ایجاد اپلیکیشن گلف iTQ صحبت کند.

کاربران دو ویدیو از تاب خود آپلود می کنند و برنامه برای تعیین نوع چرخش آنالیز می کند. سپس هوش مصنوعی از داده‌های نوسان شخصی برای ارائه نکاتی استفاده می‌کند که با ورودی متخصصان PGA هدایت شده‌اند.

Jurczak گفت: “تمام کاری که انجام می دهید این است که روی باشگاهی که استفاده می کنید کلیک کنید و سپس مشکلی را که دارید از لیست گزینه ها انتخاب کنید.” “نکات خود را دریافت کنید، سپس آن را امتحان کنید.”

برنامه Xonic Golf برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس است.
برنامه Xonic Golf برای دستگاه های تلفن همراه در دسترس است. (Xonic Golf)

پس از عکسبرداری، کاربران به برنامه اطلاع می دهند که آیا کار می کند یا نه، که الگوریتم را برای بازی آینده اطلاع می دهد.

الگوریتم‌های هوش مصنوعی از دید کامپیوتری استفاده می‌کنند، و این بخشی از برنامه است که حرکت شما را مانند یک حرفه‌ای گلف تجزیه و تحلیل می‌کند. این همان فناوری است که توسط ماشین‌های بدون راننده استفاده می‌شود.

تا کنون، Jurczak گفته است که آنها بازخورد مثبتی از کاربران خود دریافت کرده اند و به عنوان یکی از 10 شرکت برتر جهان در زمینه ورزش در سال 2023 از سوی Fast Company شناخته شده اند.

برای اطلاعات بیشتر به وب سایت Xonic Golf مراجعه کنید.