این درختان مرکز شهر که توسط آسفالت احاطه شده اند، ابروها را بالا می برند. اینم توضیحات شهر

خبر

اگر متوجه چند درخت در مرکز شهر با آسفالت تازه در پایه آنها شده اید، مقامات شهری می گویند نگران نباشید – درختان خوب خواهند شد.

دو درخت در نزدیکی تقاطع خیابان های Ouellette و University دارای یک لایه آسفالت تازه در اطراف تنه درختان نازک هستند.

شهر گفت که در پاسخ به نگرانی های ایمنی ناشی از ریشه های در معرض دید و پیاده روهای ناهموار اضافه شده است.

Phong Nguy، مدیر عملیات در بخش خدمات عمومی شهر گفت: “در مورد سلامت درخت، ما از آن بسیار آگاه هستیم، این فقط یک لایه چیزی به ضخامت یک اینچ از آسفالت موقت، مخلوط سرد است.”

“فقط یک بیل بردارید و پنج دقیقه تمام شود. من قاتل درخت نیستم.”

ساکنان اطراف مرکز شهر سه شنبه نگاهی به درخت انداختند – و گفتند که به نظر می رسد چندان منطقی نیست.

ایوان گیگناک گفت: “شما فکر نمی کنید درختان واقعاً به این خوبی رشد می کنند.” درختان اگر با مالچ یا چمن یا هر چیز دیگری احاطه شوند زیبا به نظر می رسند، اما واقعاً ظاهر خوبی ندارند.

دیگران مستقیم تر بودند: بروک لوسیر گفت: “آسفالت را بردارید، یک رنده دور درخت قرار دهید و در واقع جاده ها را تعمیر کنید.”

درختی که پایه آن در آسفالت پوشانده شده است.
مقامات شهری گفتند که درختی که در تصویر دیده می شود و ریشه هایش در آسفالت پوشانده شده زنده خواهد ماند. این حرکت یک اقدام ایمنی موقت است که در انتظار یک پروژه محوطه سازی مرکز شهر است. (TJ Dhir/CBC)

اما، نگوی گفت آسفالت در پایه درختان شروع یک روند گسترده تر نیست. درختان زنده خواهند ماند، زیرا به جای قیر داغ از آسفالت سرد استفاده شده است که درخت را از بین می برد.

بخش جنگل های شهر ویندزور در حال ایجاد اولین طرح مدیریت جنگل های شهری با یک خانه باز مجازی برای چهارشنبه شب است. از ساکنان دعوت می‌شود تا در مورد درخت‌های شهر چه چیزی را ببینند و نظرات خود را ارائه دهند.

طبق یک گزارش شهری در سال 2020، 16 درصد از بخش 3 پوشیده از درختان بود که سومین پایین ترین منطقه در شهر است. بخش 10 فقط 10 درصد پوشش درختی دارد. از طرفی نزدیک به یک سوم بند 1 پوشیده از درختان است.

بخش 3 کان. رنالدو آگوستینو گفت که برخی از مردم در مورد درختان آسفالت شده با او تماس گرفتند.

آگوستینو گفت: “این مانند یک راه حل جدید نیست، این واقعاً با امنیت عمومی سروکار دارد، زیرا خطرات سفر وجود داشت، و در واقع ما در شرف شروع یک پروژه فضای سبز در خیابان دانشگاه هستیم.” “این بهترین پاسخ و راه حل در این بین است.”